![]() |
De beste race stuur
Ha luitjes,
Een vraagje: Wat is de beste race stuur? Ik dacht zelf aan de Logitech MOMO Racing Wheel. Maar het is nou ja, best aan de prijzige kant. Wat wel leuk is, is dat er een versnellingspookje aan zit. Nu is mijn vraag: Is er een goed (en daarmee bedoel ik, kwaliteit, prijs, garantie etc)alternatief? Kan iemand me een lijst geven waar ik alle race sturen zijn, en een site (of meerdere) met klantenervaringen, dus wat mensen van een racewheel (bijvoorbeeld die van Logitech)vinden. Ik zou er mee enorm uit de brand geholpen zijn. Mzzlz |
Het stuur.
|
he, nou heb jij m al verbeterd.... :(
|
Hahaha, jajaja sorry maar ik zat toenet op school, en ik mag niet iets voor me zelf doen in de OLC uren.
Maar ff back on topic: Wat zijn nou goeie race stuurtje's? |
ronde.
|
Laat maar hangen.
Blijkbaar wordt ik hier niet serieus genomen. En dat nog wel op mn verjaardag :s :p . |
dude je topic is net 2 uurtjes open :) hebt geduld...
|
Je topic is vanmorgen geopend, dit is geen subforum waar continu tientallen mensen rondhangen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik verwacht wel een degelijk andwoord als er iemand reageert. Oja: Hoe zwaar weegt het?(MOMO racewiel) (Omdat ik het bij alternate gezien heb, maar daar hangt de extra kosten af van het gewicht) |
Citaat:
www.google.nl (Y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |