![]() |
3 boeken engels
ik moet voor engels 3 boeken lezen
liefst wil ik er 3 van de zelfde schrijver wat raden jullie mij aan?? |
ik weet t niet heb
kijk ff in de bieb denk ik love jaa! ;) |
Dune van Frank Herbert. :)
|
ira levin
- a kiss before dying boys from brazil rosemary baby |
Roald Dahl, 'Boy', 'Going Solo' en misschien nog wat korte verhalen van hem?
|
the snapper - doyle
|
liefst 3 kleine boeken :cool:
|
Citaat:
|
the cement garden
the woman in black the woman who walked into doors rebuilding coventry echt snel doorheen te lezen de eerste had ik in de 4e klas en de andere 2 in 5e en de laatste in de 6e (nu) en ze zijn allemaal super ik zou de 3e weglaten als ik zou kiezen om er 3 te lezen P.s. de schrijvers moet je maar ff kijken op scholieren.com |
George Orwell - 1984
J.D. Salinger - Catcher in the Rye Gewoon essentiëel. |
John Irving:
the world according to garp the fourth hand A prayer for Owen Meany of Lord of the Rings 1, 2 en 3. Dat heeft ook al iedereen gelezen... |
The Color Purple (y)
|
Mark Twain beviel mij altijd wel. Bijvoorbeeld. Tom Sawyer, Huck Finn en The Prince and the Pauper.
|
Citaat:
|
Animal Farm - George Orwell (y)
makkelijk, grappig! |
Probeer es "Lovely Bones" van Alice Sebold.
Echt leuk,het gaat over een meisje die eerst verkracht en dan vermoord wordt door haar buurman.Ze komt daarna in de hemel terecht waar ze neerziet op Aarde.Alles is door de ogen van het meisje gezien en ze vertelt hoe het met haar famillie ,vrienden en moordenar gaat na haar dood. |
Citaat:
|
Paddy Clark Ha Ha Ha van Doyle
|
About a boy van Nick Hornby, echt leuk boek en niet zo dik.
|
The Curious incident with the dog in the nighttime. Weet even niet van wie. Is makkelijk te lezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar na een poosje was het zo van "IK WEET NU WEL DAT JE AUTIsTISCH BENT!!11" :o |
Citaat:
|
ja ik ben diegene van het eerste bericht.
ik heb nou gekozen om de schrijver john steinbeck te kiezen. Daarbij heb ik als keuze 5 boeken: the moon is down, to a god unknown, the red pony, Of mice and men en de the pearl. welke zouden jullie mij aanraden. Ik moet er een presentatie overhouden, dus moet er wel een beetje een link tussen de boeken liggen |
Mice and men is makkelijk dus kies die alvast maar, de rest ken ik niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |