![]() |
marlborokunst
|
:rolleyes:
|
Kunst? ... Pubergedrag. ;):p
|
ok, het grote idee is wel origineel, maar de 'positie';) had wel wat originelers kunnen zijn.
|
ik haat dat gezeik over puberaal :rolleyes:
als meneer de grote kunstenaar t maakt is topeens fantastische volwassen kunst |
Citaat:
|
in 1 woord: geweldig :)
|
Waar gaat 't heen..
Das een plaatje die ik al -tig keer op weet ik hoeveel verschillenden humor-pic-sites heb zien staan. Gaan we dat nu al als kunst beschouwen? 'T is humor, maar ik beschouw 't zeker niet als kunst. |
Citaat:
|
whahah :D
een verborgen fetish van philip, zozo ;) :p |
droog maar geen kunst
|
Citaat:
Ik vind het in ieder geval leuk :D |
grapsig... lekkah creatief... wel puberlike
|
pffffff al 1000000000 keer gezien.. heppie die nou echt zelf gemaakt? :rolleyes:
|
het lijkt misschien simpel, maar het idee is origineel. Daar gaat het tenslotte om en daarom is het wel kunst...
er grappig het verschil in marlboro ligth en gewone marlboro... |
ik vin ut redelijk dom en stom.
waarom? ach gewoon... dat vind ik ervan. is al gesegt en veroordeelt---> maar ik vind het Puber-humor en dat past niet in mijn straatje van 'het straatje dat kunst is' zeg maar :P en jajajaja ik ben ook een puber :) |
Flauw, maar toch ook wel leuk...
Ook een ideetje voor als ik me verveel als ik uit ben... Lekker prutsen... Hmm opzich vind ik fotograferen al een kunst opzich...:P wiehhhhie :D rupsje |
ik pluk dit ook maar van internet :confused:
maar ik blijf het kunst vinden.. Als je dit midden in een grote ruimte in een museum op een paal ziet staan zal iedereen het leuk vinden en er om lachen |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D dope
|
ik had eigenlijk landschapjes,paardjes en cowboys verwacht :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |