![]() |
Meer dan.
http://i5.photobucket.com/albums/y17...os/Meerdan.jpg
Een poging tot weer eens wat anders en ik heb een beetje ruzie met de leesbaarheid van de lettertjes :o In ieder geval klikken op de afbeelding om te lezen, anders is het helemaal te klein. |
Het heeft wel n leuk sfeertje, maar het is erg jammer dat het, zoals je zelf al zei, niet zo goed leesbaar is. Weet je misschien he het komt dat het zo onleesbaar is? Misschien kun je er namelijk nog wat aan veranderen ;)
|
Ik zou niet weten wat ik moet doen om het leesbaarder te maken, want het kan niet in een andere kleur (dat is trouwens ook niet leesbaarder), en het lettertype maakt ook niet echt uit :( Maar is het écht heel onleesbaar? En het ging niet alleen om de lay-out, maar ook om het gedicht, natuurlijk :o
|
Sla het eens op als een .gif? :)
Inhoudelijke reactie volgt waarschijnlijk later. |
op je lj is het wel te lezen :s en als je er op klikt ook
|
Ik vind het helemaal niet onleesbaar hoor, ik vind het heel goed leesbaar. Mooie foto en goed in combinatie met het gedicht, maar als ik jou was had ik een ander lettertype genomen, of zelfs gewoon met zwarte vulpen geschreven: dat past volgens mij beter bij de sfeer.
Nu over het gedicht. Een heel, heel mooi gedicht en precies van het soort dat ik graag lees nu. Alles loopt zo soepel en dingen als het blazen van wolkjes tekst die toch niemand leest vind ik prachtig, die strofe is heel mooi. Mja, ik ben één en al bewondering. |
Snap niet waar mensen over klagen, ik vind het goed leesbaar (als je het uitvergroot althans). Verder vind ik het gedicht net als Porcelain erg goed. Echt goed doordacht (vandaar ook je naam? thoughtfull ;) )Niets op aan te merken eigenlijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |