![]() |
Vraagjes ivm tampon
Ik heb wat vraagjes ivm tampons.
Als je een tampon inhebt, kan je dan seks hebben? En als je opgewonden wordt, word je dan ook nat als je een tampon inhebt? Of wordt dat vocht ook geabsorbeerd door die tampon?? Sorry als dit stomme vragen zijn :bloos: Groetjes! |
volgens mij wordt seksen met n tampon in wat moeilijker, t kan volgens mij wel, maar hij kan dan niet zo ver in jou, omdat die tampon in de weg zit.
|
jezus haal gewoon die tampon er uit dan
|
wat heb je er aan om nat te zijn als je vriend toch niet bij je naar binnen kan (of in elk geval niet diep).
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Enneh, ik heb nog geen antwoord op m'n vraag: Citaat:
|
grotendeels wel lijkt mij ja, maar neuken met tampon is niet aan te raden denk ik.
|
Het lijkt me vrij logisch dat de tampon je vocht absorbeert, die gaat niet kijken naar het verschil tussen bloed en vaginaal vocht hoor.
Waarom wilt je vriend niet dat je hem uithaalt? :confused: Dan maar geen seks hoor :rolleyes: |
Het vocht komt niet uit de baarmoeder stromen, maar het sijpelt zo'n beetje uit de vaginawand en de schaamlippen. Je zult 'van buiten' dus best een beetje nat worden, maar het vocht dat je 'van binnen' produceert, wordt opgenomen door de tampon. En nee, met een tampon in kun je geen seks hebben, tenzij je óf heel ondiep blijft óf het niet erg vindt als zijn penis verstrikt raakt in het touwtje en hij met elke stoot de tampon hard tegen jouw baarmoedermond duwt wat nogal pijn doet. En waarom zou je vriend niet willen dat je 'm eruit haalt :confused: nouja, dan krijgt-ie dus maar geen seks he.
|
Wat een idioterie om te willen dat je hem erin laat. Alsof je ineens een bloedgolf krijgt als je hem eruithaalt. Gewoon een handdoekje eronder voor de zekerheid, en als ie dat vies vindt dan doet ie maar wat anders. Neuken met een tampon lijkt mij iig erg onprettig.
|
Ik weet niet of mijn vriend wel of niet wilt dat ik hem eruithaal, eerlijk gezegd, maar ik wilde gewoon ff het antwoord op deze vraag weten.
Ook omdat we straks afspreken en wrs geen seks gaan hebben, maar gewoon het handwerk enzo. En dan kan de tampon dus wel inblijven? (Aangezien we mss de gelegenheid niet hebben om er een handdoekje onder te leggen :)) Dus mensen bijt m'n neus niet af hé :o :p |
daarbij kan de tampon wel inblijven ja :)
|
Citaat:
En wat neuken betreft, kan eigenlijk (zonder tampon) ook heel goed. Daarna gewoon met z'n tween douchen, nieuwe tampon in en satisfied. |
neuken met tampon kan best hoor, en niet alleen handwerk. je moet gewoon opletten dat je dat touwtje niet kwijt raakt verder zijn mijn ervaringen hiermee goed gegaan..toch is en blijft 't makkelijker zonder tampon.
have fun! xxx |
Bedankt iedereen! :)
|
er zit niet voor niks een touwtje aan
eruittrekken dat ding |
now je kan wel sex in hebben met een soort van tampon maar die zij alleen te koop bij drogist en al dat soort zaaken werkt goed en is makkelijk als je het gwn wil doen :D
Gynotex Tampons heten ze "Deze sponsjes zijn een soort tampons. Ze hebben geen touwtje en de vorm is compleet anders. Met behulp van deze sponsjes kun je tijdens de menstruatie toch vrijen. De man voelt hem niet en jij ook niet." en dan besetelle en dan hygiëneen daar van de 2de veel plezier ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ach, als je vriend geen seks wil als je ongesteld bent, dan niet toch? Ik heb er geen moeite mee, maar ik kan me er ook wel wat bij voorstellen.
En met een tampon in seks? :s (n) Dat wil ik niet eens proberen :D Lijkt me niet zo fijn :p |
Heerlijk sexy zo'n tamponflosdraadje uit d'n vaginae tijdens het beffen.
Word ik persoonlijk he-le-maal wild van. |
Het kan wel, maar krijg em er dan maar weer eens uit want reken maar dat die verder naar binnen wordt gepropt dan hij zat. En of het lekker zou moeten zijn, het vocht wordt opgenomen dus nat wordt je nauwelijks, lijkt me niet echt een fijn idee :s
|
Omg. Softcup! :P
|
Citaat:
|
Citaat:
als je gewoon zorgt dat het er verder schoon is geen probleem. |
Er zijn heel veel tamponvragen beantwoord op http://www.menstruatie.net, gewoon effe surfen.
|
klaar dus.
|
Als ik jou was zou ik lekker 1 ding tegelijk erin doen (dus óf tampon óf z'n lul).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er zit immers dang al die tampon in. Ik denk wel dat het vocht wordt geabsortbeert maar ik weet het ook niej percies ik kan me vergissen |
Citaat:
Verder kan je best seks hebben met een tampon, het is alleen bij penetratie wat lastiger. |
Citaat:
Lol, geen ervaring met die dingen :9 |
Citaat:
@ hierboven: tuurlijk raak je dat touwtje niet kwijt. En anders moet je hard persen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |