![]() |
[FILM] Harry Potter and the Goblet of Fire
Wat vonden jullie ervan?
Heb hem gezien, vond het heel anders dan ik me had voorgesteld.. |
Hier is al een thread voor. Het heet Harry Potter algemeen.
|
SLOTJUHHH!
Dat heb ik altijd al eens willen roepen :) |
|
|
Mahaha :D
|
*zucht*
|
Citaat:
Bij mij was het over Wie Is De Mol? :o edit: of bedoelde je een zucht naar Sammiej? :confused: :p |
|
Nou, ik vind eigenlijk dat dit wel een goed topic is. Aangezien het alleen over de nieuwste film gaat. In dat algemene Harry Potter topic wordt over zoveel andere dingen gepraat, is niet echt overzichtelijk voor mensen die niet bekend zijn in t topic.
Vind ik :) Anyway, ik heb de film vorige week gezien en ik vond m wel heel erg cool! Wel jammer dat er ontzettend veel is weggelaten, mja anders zou de film 6u lang worden en dat kan natuurlijk niet. Het enige minpuntje vond ik dat harry in het begin bij het oproepen van het duistere teken zag wie dat deed. Dat klopt gewoon niet met het verhaal en het was naar mijn mening ook niet nodig om dat te veranderen voor het maken van een goed lopende film. |
ik vond het ook erg storend dat je in het begin al wist wie het gedaan had. maar opzich snap ik het wel. het bespaard een hoop uitlegwerk aan het einde van de film (wat in de boeken juist altijd zo leuk en spannend is)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |