![]() |
Wat vind je van het Koelkastbeleid?
Aangezien ik bij het fototopic zag staan dat het werd gesloten en dat er over 6 weken weer een nieuwe mag komen i.v.m. het zogeheten 'koelkastbeleid', vroeg ik mij af wat jullie daar nu eigenlijk van vinden. Is het een terechte beleidskeuze of ben je het er totaal niet mee eens?
Ter informatie: Het koelkastbeleid voorkomt dat er meerdere topics van dezelfde soort komen en moedigt aan dat er meer 'plaats' is voor leuke, originele topics. Persoonlijk vind ik dit een enorme onzin-regel. Zeker omdat De Kantine de laatste tijd toch al vrij saai is (imho), en dan de enigszins leuke of populaire topics (zoals het fototopic) niet verder mogen dan 1 of 2 threads. Dat haalt de levendigheid uit het forum, vind ik. Bovendien biedt deze regel geen garantie dat er leuke, originele topics komen. Reacties, svp! |
Fight the power. Down met het cool closet beleid.
|
Eens met N00dles. (y)
|
Ik vind het juist wel een goed beleid. Anders is het leuke er zo af en ontaardt het in hersenloos gespam en zo;)
|
Citaat:
|
Ik ben het altijd met S. eens.
|
Ik ben het met het Koelkastbeleid eens maar ik vind dat er een uitzondering moet worden gemaakt voor het fototopic.
|
Citaat:
Maar denk je niet dat een topic heel snel heel saai wordt als je steeds direct een nieuwe opent? Dan gaat het helemaal bergafwaarts met DK. En sowieso, zes weken duurt heus niet zo lang. Al vind ik een maand ook wel een goede optie. |
Van dat geassocieer-topic is alweer de derde open. Ik heb geen enkele Fb het in de forumkoelkast zien zetten.
|
Het is een goed beleid.
|
Citaat:
@ Vogelvrij: Maar niet elk topic dat populair is, is gespam. In het geval van het fototopic, is het gewoon leuk foto's posten, en het topic loopt als een trein. Waarom moet deze dan weggestopt worden voor 6 (!) weken? Bovendien betekent dit dat er andere, misschien wel saaiere, topics voor in de plaats komen. Sterker nog, het koelkastbeleid werkt het spammen van onzintopics juist in de hand, aangezien mensen zich gaan vervelen. |
Citaat:
Maar misschien geldt dat inderdaad niet voor het fototopic. Ik weet het niet, ik kom daar nooit:P |
couldn't care less
|
Soms, fototopics moeten gewoon telkens opnieuw kunnen worden aangemaakt. :)
|
Ik ben met N00dles, zoals de beste man al weet.
Kutregel die DK eerder schade toebrengt dan dat het positief is. Laat ons mooi leuke topics hebben die nonstop doorgaan, als wij daar blij mee zijn. Ik zou graag een fototopic #783 zien, of verkloot m'n quote #97 om maar even iets te roepen. Als het ons niet meer boeit zakt het wel weg. |
Met een beetje geluk staan er hooguit twee of drie gemiddeld interessante topics op de eerste pagina van DK. Dat heeft niets met het beleid te maken, maar alles met het niveau van de posters.
|
Ik heb geen mening, ik zie wel wat er besloten word.
Als ik een topic zie waar ik op wil reageren doe ik dat, zit er een slotje op dan kan ik dat niet dus is het probleem automatisch opgelost. |
in theorie is het een goed beleid
echter: behalve de topics die vaak komen zijn de andere topics zelden leuk of orgineel als ze leuk waren zouden ze vaker komen ergo: slecht beleid |
Het interesseert me werkelijk geen ene fuck.
|
Citaat:
|
Mwah gaat wel. Misschien moeten ze de termijn van 6 weken wat korter maken, want zo duurt het allemaal ontzettend lang. :( Dat maakt DK saaier inderdaad.
Verder hoeven voor mij topics zoals Fototopics niet onder dat beleid te vallen. Ik vind dat als je nieuwe foto's hebt en ze meteen wil posten dat je dat dan ook al meteen kan en niet pas over 5, 6 weken. |
Citaat:
|
Ik zou zeggen, give the people what they want. Ik ben ook tegen het sluiten van kuttopics die tot spamtopic verworden zijn.
Maar goed, ik run de boel niet. |
6 weken duurt ontzettend lang, kan het niet wat korter?
|
Citaat:
|
Wat maakt het uit? Het is toch niet erg dat wij wat foto's posten gewoon, zonder onderbreking?
|
Achja. Echt goede topics blijven toch wel buiten de koelkast.
|
enige wat goed is aan koelkasten is dat eten goed blijft
|
Boeient.
|
Citaat:
Mijn punt is dat leuke topics die vaker voorkomen gewoon niet in de koelkast hoeven. |
Citaat:
|
Het is een goed beleid.
|
Goed beleid, maar sommige topics moeten blijven zijn, denk aan fototopics.
|
Eens, maar een fototopic mag van mij een uitzondering zijn. Maak in dat geval van die 6 weken 2 weken ofzo?
|
betuttelend
|
Citaat:
|
Dit is niet het juiste forum om het beleid te bespreken. Daar hebben we Beleidszaken voor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |