![]() |
dingen om uit te proberen tijdens de sex?
Even een vraagje.
Zijn er dingen die jullie tijdens de sex prettig vinden. Naast de orale sex en het neuken? Bijv. vastbinden kaarsenvet ? |
Manon's Handboeien :D
muaha :cool: |
Handboeien (echt heel af en toe), laat dat kaarsvet maar weg.. :p
|
Blinddoek trouwens ook :P
|
Citaat:
Heeej :nono: Denk erom want ik zet je nog eens vast en laat je gewoon liggen :nono: Maar handboeien, blinddoeken, veertjes, ijsklontjes, mij alles best. Alleen kaarsvet beviel niet zo goed, maar dat kan eraan liggen dat dat direct na het ijsklontje kwam... |
Citaat:
Dat is ook geen timing :D |
Citaat:
|
Iemand met timing mag het wel doen? :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe is rustig :) |
Citaat:
|
gepijpt worden en dan tussen iemands tieten poepen.
|
je rechter-kleineteen in dr kontgat proberen te stoppen en je moeder roepen
|
Blinddoeken, handboeien en veertjes lijken mij wel wat:D
|
Ik vraag me af...
Hebben jullie dit gewoon besproken met jullie "partners", of ineens gewoon gedaan? |
ligt er aan wat je doet denk, zomaar een veertje pakken is niet zo'n probleem maar als jij je partner opeens in de touwen tegen het plafond hangt zit de schrik er denk ik wel in :)
|
Citaat:
|
Het belangrijkste bij het uitproberen van nieuwe dingen is naast een goede fantasie ook goed vertrouwen in je partner. Als een van de twee ontbreekt zal het niet tot meer genot leiden.
Met grote fantasie is alles mogelijk niet alleen met speeltje en atributen maar ook spannende plekken. Wat ook lekker is, gebruik een een pepermuntje tijdens het pijpen/beffen. Dan voorzichtig het pepermuntje op de clit of eikel houden. Geeft extra tinteling |
Citaat:
nou dat ga ik echt maar niet proberen, dat vraag ik eerst wel gewoon. Straks komt dat helemaal fout over:P |
Citaat:
|
Ik heb mijn vriendin ook wel eens vast gebonden en verrast met ijsklontjes :evil:
Maar zulke dingen kan je soms gewoon beter doen ipv eerst vragen anders is een deel van de spanning al weg als je het mij vraagt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon lekker klappies geven weetje je halfstijve lul in d'r bek slaan geil mang weetoch.
|
kaarsvet heb ik wekenlang rode plekken aan overgehouden (n) :D
|
6 vleeshaken door d'r nekvel en d'r aan het plafond ophijsen, terwijl je d'r met een zweep slaat <3
|
Citaat:
|
Blinddoeken :D
|
Bondage, blinddoeken en daarnaast zijn speeltjes, ijsklontjes, kaarsvet en slagroom o.a. zo op z'n tijd ook wel leuk om te gebruiken. :d :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, ik heb geen vriendin, en als ik dat doe, is de relatie wel snel over ook. ik vind wel een scharrel :cool: |
relatie over? ze zit toch vastgebonden? dan gaat ze echt nergens heen...
|
Slagroom en dan likken. :p
|
Mijn vriendin en ik hadden het er over een keer meer dan een dag niet te eten, en daarna sex te hebben.
Als het niet zou lukken zou het overleven winnen als het wel zou lukken zou het voortplanten winnen maar tja, denk niet dat er veel meer mensen staan te springen dit uit te proberen :p |
Citaat:
Metroid, jij en ik? :bloos: (y) |
Citaat:
auwtch! |
ijs klontje in mond of ...
|
Citaat:
|
Ze proberen een proef te doen. In de trant van of het lichaam eerder eten zou willen als het uitgehongerd is, of dat het eerder seks zou willen om zich alsnog te kunnen voortplanten.
Probleem zit hem een beetje in de logica.. Waarom zou het lichaam van een vrouw zich voortplanten als deze verhongert en er dus helemaal geen toekomst meer is omdat het toch niet overleeft? Beetje suffe stelling. Ontopic Vastbinden, ijsklontjes, slagroom, fruit, allemaal heerlijk. :) Kaarsvet en/of domineren is denk ik niet voor ons weggelegd. |
try hit me try hit me
whuhuahahaha noob take that bitch !!! |
Citaat:
Ik zat toen ook een beetje met de logica ;) |
Citaat:
|
jij laat je dus nooit anaal nemen met een voorbindlul terwijl ze je kop onderschijt?
damn pussy! |
Citaat:
ik denk dat een drie gangen menu op een mooi vrouwelijk lichaam opdienen ook wel te doen is :cool: |
Citaat:
|
steengrillen, gourmetten?
|
Citaat:
1. ik ben een vrouwtje 2. niet lesbisch |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |