![]() |
Wat is de domste serie/film/show die je ooit op tv hebt gezien?
Domste serie, film en show en waarom?
Saved by the bell Echt, zo'n slecht geacteerde stereotypes-zooitje (n) The MatrixAlle film waar ik geen verhaallijn in kan ontdekken vind ik dom. :p Belspelletjes Niet echt shows, maar zij blijven dom. En hoe zit dat met jullie? |
Mc Leod's Daughters
bah |
Dit ga ik een keer invullen als ik echt niets anders te doen heb.
|
Als je geen verhaallijn in THE MATRIX kan vinden dan zegt dat meer over jezelf dan over THE MATRIX.
Ik vind die "real" life soaps ronduit achterlijk, maar af en toe toch vermakelijk. |
Ik heb gisteren een stukje van The Pitts gezien, bij gebrek aan beter. Dat was me toch een partij stompzinnig.
|
Citaat:
|
the stupids
|
domste serie: goede tijden slechte tijden
domste film: costa |
Dat moet toch wel zeker Paradise Hotel zijn, hoe kansloos ben je om daar aan mee te doen (n)
|
Citaat:
|
south park wat is dat debiel zeg..
en hans teeuwen ook geen hol aan. |
snow fever was een behoorlijk slechte film,
eigenlijk niet gezien...maar de voorkant van de dvd is al zo gruwelijk slecht |
Citaat:
You suck at existing. |
Citaat:
|
Friends...
"Rent weg voor trappen en klappen" :p In mn eentje vond ik het werkelijk waar geen zak aan, maar in combinatie met anderen lag ik wel weer helemaal dubbel, om die anderen die lachten... |
Big Brother, Expeditie Robinsons, Paradise hotel en alles wat erop lijkt.
En de meeste Nederlandse films zoals Costa, Volle Maan enzo. |
Citaat:
Verder vind ik de meeste hersenloze shit van Amerikaanse komaf dom, maar Dr. Phil komt toch wel in de buurt van de top. |
Nederlandse reality shows (n) (n)
|
Date my mum.
|
everwood!
Bluergggh |
vrijwel alle MTV shows.
|
Waar moet ik beginnen? Je kan beter de vraag stellen wat er niet dom is.
Overigens vertelt praktisch elke film een verhaal, hoe dun ook. Zo ook The Matrix. |
De Huiskamertvshow van TV Gelderland :| (n)
|
Charmed. Dat is toch wel de meest simpele kutserie ooit hoor. En dan heb ik het vooral over de 'special effects' en dergelijke.
|
Char, het medium zal toch wel in de top 5 staan van domste shows die ik ooit heb gezien.
|
Citaat:
Maar ach, zo op het eind van de middag na ER kijk ik t toch wel eens :bloos: :D Friends Charmed |
Citaat:
Over de Matrix gesproken, als je daar geen verhaallijn in ziet is er toch degelijk iets mis met jou. |
Citaat:
Ik hou meer van films met een duidelijk, makkelijk te volgen verhaal. En niet van films met meer special effects en actiezooi dan verhaal. Dat het over computers ging en dat ze probeerden uit te vogelen wat de Matrix is en dat ze the One zoeken dat begrijp ik dan nog wel. Maar waarom willen ze dat weten? Wat doet de Matrix? Wat heeft Keanu Reeves' personage ermee te maken? Dat kon ik dus niet ontdekken en daarom vind ik het een domme film. |
Citaat:
|
Er is zoveel meer
omg, hoe ver kan je je verlagen als presentatrice. |
Citaat:
Is het wel goed voor de matrixfans als ik zeg dat ik het een stomme film vind? :| |
Citaat:
En tsja verder, over smaak valt niet te twisten ;) |
Citaat:
|
Friends en SATC is het eerste wat in me opkomt.
|
Citaat:
|
Citaat:
en die hans teeuwen slaat ook nergens op blij dat ie gekapt is. maargoed dat is mijn mening. |
Citaat:
|
nog niemand die good'ol' Jerry Springer genoemd heeft als domste show ooit ?
|
Citaat:
Ik heb alleen die serie uit mijn verstand geblokt. Anders had ik um wel genoemd ja :D |
Serie; ONM, god dat is zo slecht geacteerd! :o
Film; The Wedding Planner. Te slechte zwijmel film! Show; Dr. Phil. Pff, wat een kwal. |
Programma's als Idols en Paradise Hotel. Bij Idols laten mensen die goed kunnen zingen zich een beetje afzeiken en bij programma's als Paradise Hotel is het gewoon zoveel mogelijk tegen elkaar liegen volgens mij.
En dan is er natuurlijk ook nog zoiets als Perfect. Krijg je gewoon te zien hoe mensen zich op tv zogenaamd perfect laten maken. En als je ze beter leert kennen zijn ze misschien wel "lelijk" omdat ze gewoon helemaal geen karakter hebben. Maar dat wil niet zeggen dat ik uiterlijk niet belangrijk vind |
oei... where to start?
iedere willekeurige soapserie - niet boeiend en slecht geacteerd. friends - ontzettend niet grappig. charmed - amateuristisch op alle fronten. buffy the vampire slayer - dood concept moet dood blijven. perfect - die grieten blijven toch spuuglelijk. everwood - sorry, maar wat een trieste serie! char het medium - hoe bedonder ik mijn publiek? hart van nederland - sbs 6... kom op nou. shownieuws - zie boven. als me nog iets te binnen schiet horen jullie het wel. :D |
Zonder enige twijfel Hart van Nederland. Op zich niet zo heel gruwelijk, maar het heeft de slechtste programmering ooit.
|
Oh, en natuurlijk Domino Day.
|
oh ja... en gilmore girls.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mc Leod's Daughters ja, ooh wat vind ik dat een slechte serie zeg, de naam alleen al.
Gooische Vrouwen Thuis NSE (Harmke Pijpers...:() Samen Lingo Days of our lives The Tribe Alles van Tmf Charmed Stomste film (recent): Doom |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |