![]() |
Wat doe jij op je pannekoek?
Wat doe jij allemaal op je pannekoek? Gewoon simpel poedersuker of stroop of maak je er een hele creatie van?
Bij mij is het telkens verschillend. Als ik ze zelf bak, hou ik het lekker simpel bij stroop. Maar als ik bij een pannekoekenbakker ben, pak ik meestal met banaan en ijs met pudding of een Mexicaanse. |
* gebakken ei
* stroop en/of suiker * ijs met slagroom <3 |
ik doe er thuis altijd rietsuiker, poedersuiker of stroop op.
Bij het pannenkoekenhuis eigenlijk altijd met oude kaas. |
Thuis:
- stroop - kaas - kaas met spek/ham - chocoladepasta - smeerkaas Ik ga nooit naar een pannenkoekenrestaurant. |
Banaan/aardbeien en soms slagroom.
Maar ik houd eigenlijk niet zo van pannenkoeken.. in ieder geval niet wanneer mijn vader ze heeft gemaakt.. :o |
spekpannenkoeken: niks of stroop
kaaspannenkoeken: niks of stroop naturel pannenkoeken: rietsuiker of jam |
Met gesmolten kaas of knakworstjes (y)
|
spinazie met hutenkase :) mmmm
|
ik hou niet van pannekoeken, maar als ik ze dan toch moet eten dan probeer ik ze op te fleuren met honing.
|
Stroop en poedersuiker.
That's it. |
Op een pannenkoek met rozijnen en appel het liefst kaneel en poedersuiker. Naturel pannenkoeken vind ik zonder beleg ook heel erg lekker, maar dan moeten ze wel van volkoren pannenkoekenmix gemaakt zijn.
Van stroop houd ik niet. |
met spek: stroop
appel en rozijn: kaneel en suiker Gewoon: stroop, suiker, kaneel, chocopasta, poedersuiker, jam, honing. Eigenlijk alles wat smeerbaar is wel zo'n beetje:). |
Stroop, poedersuiker of bruine suiker (met boter).
|
stroop of poedersuiker
En verder eet ik graag spekpannenkoeken en appelpannenkoeken. Daar doe ik verder nix meer op :) |
stroop of boter en suiker
|
Appelmoes :o, poedersuiker of bruine basterdsuiker.
Stroop is vies |
Stroop.
|
Stroop of poedersuiker. Met ijs vind ik het ook wel lekker.
|
Kaaspannenkoeken vind ik het lekkerst:)
Verder doe ik er wel stroop, jam, suiker, poedersuiker en heel soms ragout op. Ijs is trouwens ook wel lekker, ja. |
Ik had laatst lychee's op de pannekoeken gedaan. Dat was zelfs lekker met stroop er nog bij. Thuis flikker ik er van alles op. Als het niet eetbaar is, eet mn vriend t wel ;)
Ik vind het lekkerst denk ik toch wel de simpele pannenkoek met suiker (heel veel) en stroop. En rozijnen met kaneel. Ook kaas vind ik wel lekker, kan er alleen niet zoveel van op. Als ik in een pannenkoekenrestaurant ga eten doe ik meestal ham-kaas-ananas. Alleen vind ik het dan net een pizza :s Laatst had ik wel een heerlijke vruchtenpannenkoek (y) |
Stroop.
|
Thuis meestal basterdsuiker, stroop, poedersuiker, jam. In een pannenkoekenrestaurant meestal banaan of kaas
|
Gewoon poedersuiker. (y)
|
ik maak ze maar heel af en toe en neem dan:
naturel pannenkoek met: - banaan - rietsuiker - stroop - appelstroop pannekoek met appel met: - zonder iets - rietsuiker - stroop |
Het liefste aardbeienjam.
Of stukjes appel met (gewone) stroop en poedersuiker, of alleen met stroop, of met andere jam, of met boter en suiker. :o |
Alleen poedersuiker eigenlijk. :o
Maar stukjes appel of stroop deed ik er vroeger ook wel eens op, was ook wel lekker. :) |
Eigenlijk vind ik appelstroop erop het allerlekkerst, zeker als het van die zure van de natuurvoedingswinkel is.
Verder vind ik bruine basterdsuiker er erg lekker op. |
Stroop, of pannenkoek met rozijnen en suiker.
Met ijs is ook wel lekker, maar heeeeel machtig. |
kaaspannenkoek met aardbeienjam :) (y)
Verder ben ik dol op appelpannenkoeken met kaneel en poedersuiker. :) |
of kaas of suiker of groentenragout
|
Spekpannenkoek: stroop of niets
Kaaspannenkoek: niets Appelpannenkoek: kAneel en poedersuiker Naturelpannenkoek, stroop, kaneel en suiker of chocoladesaus In een pannenkoekrestaurant eet ik het liefste een pannenkoek met kaas en ananas :) |
Kaas & ui.
|
Alleen suiker.
|
Ik mis ragout op een naturelpannenkoek, dat is gewoon heerlijk. En een spek- of kaaspannenkoek is ook wel lekker
|
Eigenlijk eet ik 'm vaak gewoon zo. Maar met appel/spek of rozijnen is ook heel goed te doen.
|
poedersuiker, roomboter, echte stroop
|
kaas
|
Thuis neem ik een gewone met (jonge) kaas en een dunne met stroop. :)
Laatst toen ik naar een pannenkoekenrestaurant was geweest, had ik een pannenkoek met (oa) kaas en die was belegen ofzo. Hele pannenkoek verpest. :( |
Vroeger deek er veel meer op dan tegenwoordig. Maarja, tegenwoordig eet ik ze ook nie zo vaak meer...
- Kaas - smeerkaas - boter (margarine) - poedersuiker - stroop - honing - kaneel - appelstroop En verder benk wel es naar een pannekoeken restaurant geweest, en pizza- en appelpannekoek gehad. |
Ik vind het niet zo lekker, maar als ik een pannekoek ''moet'' eten, dan met gesmolten kaas. (de kaas niet gebakken!!)
|
- suiker
- bursain ofzoiets.. - saté!! In een pannenkoekenrestaurant dan..zo lekker!! :eek: |
poedersuiker, kaneelsuiker of stroop of ijs. de rest is heidens...
en ik hou ook niet van die dikke boterpannenkoeken (n) |
choco! choco! choco! als de pannekoek nog heerlijk warm is smelt de chocolade een beetje en heb je een heerlijk laagje. mmmm.
|
Ik eet bijna nooit pannenkoeken, ik vind ze niet lekker.
|
suiker, stroop, poedersuiker, spek en je hebt nu ook van die aardbeiensuiker ofzo
|
Suiker of ketchup
Jaja, ik weet het ;) |
Thuis :
-stroop -(poeder)suiker -kaas Of spekpannenkoeken, en daar doe ik dan niks op Restaurant : -kaas/spek/uien(/champignons) -appel/kaneel/suiker(/rozijnen) |
Fructose en (appel-peren)stroop. En in de pannenkoek zelf liefst appel en rozijnen. :) Bij een pannenkoekenrestaurent net zo. :)
|
ik eet smeerleverworst op mijn pannekoek :(
|
Spekpannenkoek met stroop.
Gewone warme met stroop, aardbeienjam, bruine suiker, hagelslag. Op koude pindakaas (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |