![]() |
onschuldigst?
hee,
misschien is hier al een topic over, heb het niet kunnen vinden maar als het er toch blijkt: sorry en gooi maar dicht :) ik vroeg me af.. wat jullie over het algemeen de meest onschuldige drug vinden? en als dat wiet/hasj is: daarna. en met onschuldig bedoel ik dan: wat het minst ongezond is en vooral: waarmee je de minste kans hebt dat het fout gaat. [x] |
de 'meest onschuldige drug' idd, niet de 'onschuldigste drugs'
The truth is in the eye of the beholder, de drugs zijn niet 'good' of 'evil' , t hangt allemaal af van de gebruiker. |
en dan is het de bedoeling dat jij dat gaat gebruiken?
|
Citaat:
|
Paddo's.
|
Citaat:
|
Lsd
|
Citaat:
|
dat klopt, maar dat natrippen ervaar ik als prettig :)
|
LSA
Kava Kava (ik merk daar eigenlijk niks van?) |
Een hoop onzin hierboven als je het mij vraagt.
Paddo's is niet onschuldig, het is echt fckn heftig. LSD is daar een uitvergrote van. Ik zou zeggen Ephedra. Nooit iemand problemen mee zien hebben en geen bijwerkingen, afgezien van een slaapgebrek, droge mond en bij uitzondering hartkloppingen. Er is in ieder geval bij mijn weten nog NOOIT IEMAND op Bad gegaan. |
Citaat:
|
ben blij dat t voor mij nog wel speciaal is.
|
Citaat:
De enige drug waar ik geen enkel probleem bij had was Coke, ik ben niet verslavingsgevoelig dus toen de coke op was was dat niet een probleem. En daarna lekker geslapen en gedroomt. |
Hangt van persoon tot persoon af. Voor mij is dat ephedra. Alcohol vind ik niet zo onschuldig. Wiet en Hasj dan weer wel.
|
Citaat:
|
Coke, mocht je er verder vanaf kunnen blijven richt het niet zoveel geestelijke danwel lichamelijke schade aan.
|
Coke inderdaad, paddo's ben je toch we helemaal in een andere wereld, bij coke ben je zo helder als een konijntje.
|
Salvia Divinorum -
Korte duur, Geen lang naslepende effecten, Geen onplezierige effecten (tenminste nooit gehad en nooit iemand gekend die problemen had), tsja, vond 't een van de meest relaxte, onschuldigste fijne ervaringen die ik heb gehad. |
coke
|
Citaat:
meest onschuldig is prob. zoiets als ephedra. salvia valt er iig niet onder, best een behoorlijk heftige trip ookal duurt deze maar zeer kort; resistance is futile |
Citaat:
http://www.azarius.nl/cat_lsa_seeds.html |
Paddo's zijn naar mijn weten niet schadelijk, maar ik ken redelijk veel mensen die er bad van zijn gegaan, en dat heb ik zelf ook meegemaakt toen ik aan het trippen was.
Ik zat te denken aan Ephedra. |
Citaat:
|
Met Ephedra dacht ik een keer dat mijn armen eraf aan het vallen waren :D
Salvia is fuckin heftig als je het goed gebruikt. Paddo's ook trouwens. Verder heb ik met weinig drugs echt problemen, zoals Ir. de Narie al zei; It's in the eye of the beholder. |
Weet niet of dit echt onder drugs valt, maar poppers vind ik het meest onschuldig.. Werking duurt maar heel kort, maar je moet natuurlijk wel oppassen als je problemen met je hart hebt..
|
Citaat:
|
Het gaat niet om de type drugs maar om de hoeveelheid. Een femtogram van welke (gebruikelijke) drug dan ook is niet ongezond. Honderd pakken koffie opeten overleef je niet.
|
Sigaretten.
|
Citaat:
|
heroine, hoog verslavingsgehalte, weinig lichamelijke schade (de hero zelf dan)
|
paddo's . ja supernova paddo's ;) stout kind :P
|
pep! het is heus, geloof me
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat ze t best voor je lichaam zijnn |
Citaat:
Wanneer gaan we sm00ken btw? :D |
jij smookt te veel neger ;)
ontopic: eerst wiet, dan sos.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik bedoelde was dat op dit moment is het nemen van 1 - 5 xtc pillen normaler dan het nemen van 20 van die pillen. Als we willen bepalen wat de onschuldigste drug is, is het ook belangrijk te bepalen wat de normale dosis is van een drug. De slechte effecten van een drug kunnen immers groter worden nagelang je er meer van neemt. Om eerlijk te zijn, moet je dus bepalen wat de negatieve effecten zijn van een drug bij normale dosis, en die resultaten vergelijken. Het gaat er om welke drug iemand kan nemen met de minste negatieve effecten voor zijn/haar lichaam. |
ephedra heb ik nog nooit slechte ervaringen mee gehad
|
persoonsgebonden
|
Citaat:
|
Biertje.
|
gewoon water drinken laat die zooi hoef je ook geen zorgen te maken of het fout gaat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omdat zijn ervaringen er niet zo goed mee zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |