![]() |
Kerstmeeting?
Omdat men (Kerboga, Grimm, Chang, ik en vast nog wel meer) nog een officiële kerstmeeting wilde regelen. Misschien een beetje kort dag zo, maar is er nog animo voor?
Mijn kerstvakantie is trouwens van zaterdag 24 december tot zondag 8 januari, althans, als ik het goed in mijn agenda heb staan. |
Ik ga opnieuw proberen weg te komen. Dit keer misschien zelfs wel doorzetten. En mijn vakantie is ook op die tijd. (y)
|
Iedere middelbare scholier heeft op die tijd vakantie, tenzij zijn of haar school afwijkt van het advies van de overheid. Ik zie nog wel of ik kom :)
|
Ik kan sowieso niet, ik zit in Oostenrijk, helaas! Hoewel, in Oostenrijk zitten is leuk, maar dat ik dan net de meeting zou missen is natuurlijk wel helaas... :) Volgende keer beter, enzo.
|
Jaah! Ik kom wel denk ik, als ik kan. Zolang het niet maar iig niet 1 of 7 januari is.
|
Citaat:
... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ;) |
Ik heb al vrij veel staan. Zal moeten kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben overal voor in. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Kerstmeeting suggereert alleen maar dat het te maken heeft met kerst, en dat doet de kerstvakantie net zo goed. |
Citaat:
'Je zou natuurlijk ook voor een trein kunnen springen.' En bedankt. |
Citaat:
|
Ge zult mijn zegen hebben, maar niet veel meer van mij.
Ik heb enkele amoreuze aangelegenheden die ik niet zou willen missen en heb ook de hoop om Gibson voor mijn scriptie te strikken deze kerstvakantie. LUH-3417 |
Ben ik een van de amoreuze gelegenheden of allemaal? :o
Edit: ik kom ook niet. :) |
Ha! We missen 50% gezag! :p
|
Moet wel te doen zijn?:o
|
Citaat:
Een 'nee' is hoogverraad. Pity dat de controlerende macht er zelf ook gebruik van maakt :) |
Ik heb volgende week en de week daarna vakantie en in de week dat het dan hetzelfde is, heb ik vrij weinig tijd... Dus helaas. Een ander keertje. (Als I C U ook kan:P)
|
Citaat:
Citaat:
LUH-3417 |
Alle macht naar het proletariaat!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo gecharmeerd van elkaar? :o Waar Letteren al niet toe kan leiden... :o |
Ik zeg het zo vaak; Liefde is Letteren.
;) |
Duh.
|
Citaat:
|
Citaat:
En I C U en Vogelvrij zijn elkaar toch precies misgelopen bij de afgelopen meetings? :P Oehoeh, blind literature date. (y) |
Mag deze sticky?:o
|
Of gewoon hooghouden?
Is er nog, toevallig, een datum waarop iedereen kan? Ik heb nog bijna mijn hele vakantie vrij, behalve Kerst en Oud&Nieuw zelf en op 2 januari moet ik 's morgens naar mijn psych, maar dat is geloof ik om negen uur, dus dat komt wel goed. Dénk ik. :) |
ik kan met beide kerstdagen, de 28e en met oud en nieuw niet :o
|
Beide kerstdagen en oud&nieuw, en nog vele dagen waarop ik met mijn vriendin wil afspreken, moeten vrij blijven. ;) Maar genoeg plek dus voor de meeting.:)
|
Beplakt voor uw genoegen!
LUH-3417 |
Potverdik, een kerstmeeting! En hij is nog belangrijk ook.
Ik geloof dat ik dán wel een gaatje zal kunnen vinden. |
Tijd zal ik wel hebben, de rest nog steeds niet echt. Wie weet komt dat nog wel. :)
|
Tezz, je bent 16, dan is tijd het enige wat telt. ;)
|
Citaat:
En I C U, dat is mij in principe best, maar Thoughtful en ik gaan ook nog altijd een keer meeten en dat komt er ook niet echt van, die dingen zijn lastiger dan je denkt:P En daten klinkt te eng, hoor:nono: |
Citaat:
|
En ik moet nog steeds op zaterdag paardrijden, maar dat valt af te zeggen, evenals mijn les op maandagavond. Paardrijden kan altijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mwah, we kunnen het ook meeten noemen, maar het komt nog steeds op hetzelfde neer... :p |
Locatie is weer Utrecht, dan? :)
|
Hmmm... ik begin mijn eigen stad een beetje zat te worden. :P Jahaa, hadden jullie niet verwacht he?
|
Citaat:
|
opzich komt op vrijdag 6 januari Mark Rutte naar Utrecht.... kunnen we hem gezellig met z'n allen uit gaan schelden.
Met z'n allen naar het ISO! |
Citaat:
Maar met jou erbij hebben we genoeg gewicht om de meeting in Eindhoven te laten plaatsvinden :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |