![]() |
The Verve
Je wie kent ze niet, :cool:
Wat ooit een mega succesvolle band zou zijn geweest is natuurlijk alang verleden tijd.. Maar vertel eens !! :) ZIjn er nog Fan's aanwezig :confused: |
heb t al heel lang niet meer geluisterd eigenlijk..
richard ashcroft luister ik wel vaak, komt binnenkort ook met een nieuwe cd. |
|
'fan's'?
Jezus fucking christus. |
ik kom niet verder als "the drugs dont work" en "bitter sweet symphony"
|
Citaat:
|
Ik word altijd emotioneel als ik The Verve - Sonnet (terug)hoor. :(
|
Citaat:
Zehadden het ver kunnnen schoppen... :s |
Citaat:
|
Citaat:
Wat kan jouw dat schelen ... als je maar het eenof het ander kan begrijpen wat ik bedoel.. :evil: :eek: :nono: |
Citaat:
|
^
dat was ik |
Citaat:
Dat je een dom bent. |
'een dom'
Beter dan dit gaat het niet verwoord worden. Oh en ontopic: The Verve. 'T is niet voor niks dat die band een stille dood gestorven is. |
Citaat:
EN jij bent zeker slim ?? :eek: :eek: ZOZO :rolleyes: |
Citaat:
Wat bedoel je nou in GODSNAAM met je stille dood.. .. Zeg gewoon dat ze ruzie hadden om bepaalde dingen en daarom uit elkaar zijn gegaan.. Je hoeft het niet te vermoeilijken.. Ga nou niet opscheppen met je mooie moeilijke woorden :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
WEES BLIJ zou ik zeggen :D |
Citaat:
Gast :mad: Heb jij ook al iets tegen mijn mening of ben je ook al zo'n meeloper :eek: |
Meeloper? Zo van 'Hij is me naar huis gevolgd mama, mag ik hem houden?'?
|
Citaat:
kerel, ik denk dat je beter niet meer kan posten hier maar ik heb niks tegen je mening, alleen iets tegen je persoonlijkheid |
Citaat:
Ga je gang !! (y) (n) Weird :s |
Citaat:
Jongen, Leg dan uit Waaom. |
Waaom? Daaom.
|
:confused:
Citaat:
WAT ?? DAAOM :confused: WAt is dat nou ?? :nono: |
Citaat:
|
Wil je alsjeblieft op het forum blijven?
Want eigenlijk vinden we je collectief gewoon aandoenlijk. En we hebben meer troetelpubertjes nodig. Ah toe? |
Dolphins Cry vind ik wel een goed nummer.
|
Citaat:
|
Godver.
Nog een keer je smoel opentrekken over Live en ik ga op Admin over je klagen. :mad: |
Tegen Angellena?
|
Citaat:
klagen op admin tegen Angellena? :) |
Ik heb nog wel wat admins in mijn zak zitten Gerlo. Come and see me.
|
Citaat:
Maare .. dat doen je maatjes anders wel :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoef maar 1 woord fout te spellen en krijg meteen gezeik van NOOBS zonder leven :nono: |
Citaat:
|
volgens mij heeft de topic starter bij het aanmelden om zn leeftijd gelogen.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer je soms vrienden te maken. het is altijd makkelijk om je zelf bij z'n pest groep te voegen.. Tja, het is een groep en als je eraan meedoet dan wordt je vanzelf geaccepteerd.. |
Ja Pruttelpot, sukkel! Je bent gewoon een stomme meeloper. Hey iedereen, IEDEREEN!!!!! Jullie moeten mijn vriend miGAnt niet zo pesten!!!!! Anders zijn jullie nog niet jarig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
|
Tering, neem ik het voor je op stab je me in de back! Klootzak.
|
|
Citaat:
Nee, echt je vertoont puberaal gedrag naar voren.. Het ligt vast aan je karakter. Woorden als klootzak enz enz... Tja, Wie is hier nu 23 :eek: :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |