![]() |
Heroes op pc
Wie van jullie kent Heroes Might of Magic ?? :eek:
Deze game is nergens meer verkrijgbaar :( :( En ik ben hopeloos op zoek :s Wie weet waar ik Heroes kan vinden.. |
HoMM 4 is voor 5 euro bij de Dynabyte te krijgen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zag deel 4 laatst nog bij de Dixons (eind oktober).
|
Citaat:
Ja, maar die is vreselijk SAAI :nono: |
Ik heb vroeger deel 1 en 2 nog grijs gespeeld (Y)
|
ja maar het gaat om deel 3! Met expansions!
|
Ah ja, die zijn vet met die 2 expansions ja (y) Al vindt ik het jamer dat Shadow of Death (geloof ik) geen nieuw volk er in gooit.
|
Citaat:
Ik speelde Heroes might of magic 3 Maar welke expansions zijn er dan wel allemaal ?? shadow of ... en ?? |
shadow of death, restoration of erathia, armageddon's blade,
Dat zijn iig de campaings die er zijn, weet niet hoevveel expansions dat zijn |
Restoration is del 3, de andere 2 zijn de expansions :p
|
Citaat:
Ik kies altijd voor Angels :evil: |
download gewoon.
|
Citaat:
|
Elementals :P
Pîxies zijn reteslap, maar 4000 pixies willen nog wel een draak doden :P En het is altijd leuk om te zien hoeveel je ervan weer kwijt raakt met een gevecht XD Necromancer+Upgraded skels +veel pixies in leger en geen ruimte voor gewone skeletten is ownage :D |
Citaat:
IK probeer met Angels het 1 en of het ander te winnen.. :rolleyes: .. Oja, en zonder mijn magie boek te gebruiken.. :D anders zou het niet eerlijk zijn natuurlijk ;) tenminste als je ervaren speler bent :evil: en geloof me.. dat is echt lastig. :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze moeten gewoon deel 3 met meer expensions inzetten en ander volk. Op dit moment is Heroes niet bepaald vernieuwend bezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
heroes5 :cool:
|
oja heroes 3 en vier helemaal plat gespeeld. meesterlijk spel.
|
Citaat:
|
Citaat:
HOMM 4 is net zo als HOMM 5 lijkt het wel. Ik wil HOMM 3 weer terug met nieuw volk en expensions |
Citaat:
|
Ik zou hem google en op internet bestelle er zit een of andere bedrijf in Groningen waar je hem voor 7.50 met verzendkoste kon bestellen.
Ben alleen naam vergete.. En als je in Limburg woont zou ik ff in de Duitse mediamarkt kijke daar hebben ze hem vast ook |
Woor wie interesse heeft: Binnenkort ook HoMM4 Complete (dus inclu expansions)voor 15 euro bij de Nedgame (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |