![]() |
kuyichi
Wat vinden jullie van het merk kuyichi? Meestal vindt de productie van kleding in derde wereldlanden plaats, zodat de bedrijven zijn werknemers daar kan uitbuiten en de productie niet hoeft te voldoen aan strenge milieuwetgeving. Kuyichi heeft een duurzame productieketen opgericht. Kleding wordt op een sociaal en ecologsiche verantwoorde wijze geproduceerd. Er worden geen chemicaliën gebruikt bij het verbouwen van katoen en de werknemers werken onder betere omstandigheden.
Kennen jullie het merk en wat vinden jullie er van? Ik hoorde vandaag van het merk op mijn college ontwikkeling studies. Ik heb net op de website gekeken en ik ben best enthousiast over de kledingstukken. Het ziet er best oké uit en het merk heeft ook helemaal niet het geiten-wollen-imago. Ik zou het best kunnen dragen. Ik vind het ook een goed iniatief dat bijdraagt om armoede te bestrijden. Wat vinden jullie?:) voor de collectie: http://www.kuyichi.com/ voor meer informatie: http://www.nederlandvindt.nl/html/kuyichi.html |
kuyichi bestaat toch al een paar jaar? :confused:
ik vind het over het algemeen niet echt veel soeps, soms zit er wat leuks tussen maar het is m'n stijl toch niet. |
Volgens mij bestaat het ook al een paar jaar. Ik heb een broek ervan die wel oké is.
http://www.kuyichi.com/images/catalogue/aw05_12.jpg Volgens mij is het die rechtse maar dan donkerder. Verder vind ik het niet erg boeiend eigenlijk. |
ja een tijdje geleden liepen veel meisjes in kuyichi spijkerbroeken, ik vind ze opzich mooi maar ze zijn vrij duur.
het valt imo net niet in de indian rose groep. |
Wat een hippie-crap
|
ja, het bestaat sinds 2001 geloof ik, maar ik had er nog nooit van gehoord:o
|
Ik vind het wel een tof initiatief maar ik kom die broeken/kleding nooit ergens tegen en ik heb geen zin er moeite voor te doen.
|
bij de men@work hebben ze het geloof ik :confused: Tenminste.. in Antwerpen wel.
|
Die spijkerbroeken zien er wel leuk uit. En de Bijenkorf verkoopt ze ook.
|
Goed initiatief inderdaad. Kultivate doet dergelijke dingen ook, als het merk nog bestaat.
|
Zie regelmatige mensen er mee rondlopen in grunn, soms we leuke dingen.
|
Ohja en ik vind het wel vetjes.
|
wow, ik ben onbewust goed bezig geweest. Ik heb namelijk een vest van kuyichi.
|
ik vind sommige broeken wel mooi, maar de shirts enzo niet
|
Doe mij maar Nike.
Houd de kids van de straat. |
Ik vind Kuyichi een beetje saaaaaaaaaai
|
het is vaak wel de goede richting maar het is het net niet. maar de afwezigheid van overbodige frutsels vind ik wel het aanprijzen waard, ze houden hun kleding over het algemeen tamelijk een voudig en ik houd daarvan. maar de kleuren vind ik niet mooi en zoals ik al zei: het is het gewoon niet.
|
jaren geleden een shirtje van gekocht maar toen wist ik niet dat dat merk sociaal en ecologisch verantwoord was. :confused:
nu wel uiteraard. |
Citaat:
|
vorig jaar een broek van gekocht en die zit echt heerrrrlijk. Die was trouwens 90,- wat in vergelijking met andere merken toch wel redelijk mee valt?
|
ik vind het altijd wel een hip merk, en dit is voor het eerst dat ik iets lees over het eco-'goed voor de wereld' gehalte van dit merk? :+
|
Soms zitten er wel leuke dingen tussen, heb er nu een winterjas van.
|
ik vind de broeken vrij standaard, ik zie ze soms bij de men at work.
het is allemaal heel politiek correct om het idee te steunen maar gelukkig ben ik zo'n naïeveling met oogkleppen op :) |
Jaa, ik ken het wel, maar is meestal niet mijn smaak.
|
Ik vind het wel hitsig.
|
Oh ik ken het niet :confused:
Eigenlijk is het dus wereldwinkel kledij? :) |
Chinese kleding waarschijnlijk, dus hoogstwaarschijnlijk ook alleen maatjes tot 38 ofzo?
Vind het ook niet veel bijzonders dan wat de rest al heeft gemaakt ofzo. Blabla. |
Citaat:
|
bij mij in de buurt fietst een zwerver rond die heeft een shirt van kuyichi
|
Citaat:
|
Ik heb twee spijkerbroeken van kuyichi en ook wel van gehoord dat het allemaal verantwoord was. Ik vind het persoonlijk wel heel erg duur, waar ik dan weer argwaan van krijg... De shirts van onemen (dat goede doel) zijn trouwens ook van kuyichi.
|
Citaat:
Ik vind het meestal wel leuk |
Leuk merk, ze hebben wel leuke dingen (Y). Heb zelf een spijkerbroek en wat shirtjes ervan.
|
1 spijkerbroek ervan die lekker zit
|
Ik kom nooit zo vaak bij de men at work dus zie ik er nooit veel van, maar leuk idee en de broeken zijn ook mooi.
|
Citaat:
Ik had trouwens een shirt uit de 'eerste lichting', ik heb al gezien dat de shirts daarna van hele andere kwaliteit zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |