![]() |
Laat jij het badwater staan
..voor iemand anders?
Ik hoorde laatst iemand zoiets zeggen, dat ze 1 x het bad vol lieten lopen en dan met ze 3en achtereenvolgend in bad gingen. Ik vind dit op zich best wel raar, je zit op het einde in het vieze badwater van een ander, dus hier mijn vraag:'Laten jullie badwater staan voor degene na jou?" |
En toen zie 'ie, ik lust helemaal geen worteltjestaar!
|
Citaat:
|
Nee, ik vind dat ook ranzig :nono:
|
Vies
|
dan is het water toch koud, of laat iedereen dan allemaal scheten?
Ik douche overigens dus ik HOEF hier gelukkig niet eens een mening over te vormen:) |
Ieh bah
Ja ik douche ook alleen maar (y) |
nee, natuurlijk niet.
echter, ik heb ooit een discussie gelezen op lichaam en gezondheid en daar bleek dat men de term hygiene anders opvatte dan ik, -2 keer per week douchen en dergelijke :nono: |
Citaat:
|
vroegah wel, voor mn broer. Nu ga ik niet zo veel in bad en t wordt koud en ik vind t vies.
|
Brr :|
|
Waarom zou je in vies water gaan om schoon te worden?
Beetke vreemd |
Lekker weken in andermans vuil (y)
nou nee dus |
Gatverdamme nee! Maar ik douche meestal.
|
Eww nee!
Maar ik heb dan ook geen bad. |
a) ik heb geen bad :(
b) je water laten staan voor een ander is ranzig |
we zijn verwend..
|
|
he bah dat doet me denken aan de tijd van mn oma
|
Gaaatver :|
|
Ik scheer en vinger me altijd in bad, daarna ga ik nog even douchen. Beetje vies dus.
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic. Ik vind tweedehands badwater vies. |
Nee. Joh. :nono:
|
ik laat mn badwater altijd staan omdat ik te lui ben om de stop eruit te trekken
|
Ik zal jou eens laten staan.
|
bah.
|
gatsie :eek:
|
ik ga nooit in bad. maar als ik douche in bad laat ik de stop erin zodat de volgende er nog even in kan liggen.
|
Citaat:
|
hier word netjes de stop eruit getrokken als je klaar bent met badderen
ik ga toch niet in water liggen waar net iemand anders in heeft gelegen :eek: maar in gezinnen met een paar kinderen snap ik het wel, die zet je ook vaak samen in bad ;) |
Ik zou graag iemand willen die zichzelf in mijn bad wil snijden waarna ik in het bloed mag badderen :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik klein was en met mn broer in bad moest ging ik altijd in bad poepen :).Daarom moest ik na een tijdje alleen badderen (y).Badwater laten staan vind ik vies.
|
Met je vriendin in bad gaan is trouwens een ander verhaal :p
|
Mijn douche is maar 1m^2 dus daar past niet eens een bad in :confused:.
|
gatsie, dat is echt smerig gewoon.
je bewaart je douchewater toch ook niet? En je trekt op het einde van de dag de wc toch ook niet door? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Ik heb geen bad. |
Als er geen visite in huis is (ik word niet als visite gezien :mad: ) roepen ze zelfs naar elkaar dat ze naar het toilet gaan :confused:
|
Citaat:
|
ihi jakkie
wij hebben thuis geen bad, maar als we die hadden, deden we niet zoiets ranzigs (n) ik ken wel iemand die met d'r vriend na elkaar gingen poepen om te kijken hoeveel het samen was :( |
Citaat:
|
ik heb geen bad
|
Ik vind in bad gaan sowieso onprettig, vind het een vies idee om in je eigen troepjes te liggen baden. :)
|
Ik douche, heb geen bad en het lijkt mij ook nog eens ranzig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59. |