![]() |
Gran Canaria
Daar ga ik over 2 weken heen voor een weekje.
Wie is er al eens geweest en wat moet ik er absoluut gaan bekijken? |
veel te bekijken is er niet :o
Leuke winkeltjes en er zijn wel leuke kroegen enzo :) |
Er is een vogelpark in de bergen. Ik ben de naam er van vergeten maar die kan vast iemand zich hier op het forum nog wel herinneren. Park is leuk maar niet heel spectaculair. De weg ernaartoe ronduit gevaarlijk.
In Maspalomas kun je wel veel winkelen etc, dat is leuk |
er valt weinig te bekijken.
het strand is mooi, zeker de duinen. Hoe het heet waar wij zijn geweest weet ik niet zeker meer... alles gebeurd daar in elk geval in winkelcentra. Bij ons in de buurt waren 3: Kasbah (uitgaan!!!), "die ene" waar veel homo-gelegenheden zijn en een andere. Die andere, daar zaten wij ;). las palmas, kan dat? In elk geval zat er een kroeg in, "De Bengel". 2e etage, naast het andere holland café.. helemaal in de hoek. Mocht je erheen gaan, zou je me dan even willen pm-en:)? |
ik ben er in oktober geweest naar ehm hoe heet t ook alweer...
geen idee...idd heel toeristisch! was met me ouders dus ben niet echt uitgegaan! kwam dr meer om gewoon even weg te gaan uit t dagelijks leven! maar je kan er echt heel erg lekker aan t strand liggen, shoppen...en je hebt dr ook wel leuke barretjes.. en hele leuke jongens ;) ben trouwens ook naar dat vogelpark geweest..... was niet boeiend, alleen t utizihct op de berg met die vogelshow was wel gruwelijk mooi, en de weg erheen dood eng en bus chaffeurs die te hard rijden! |
Ik ga er ook niet heen om uit te gaan en ik heb een vriend die ook mee gaat :p
Ik vroeg me gewoon af of er nog leuke bezienswaardigheden waren. Ik heb inmiddels wel het een en ander gelezen (we gaan ook al over een week weg) en er zijn wel wat leuke dingen om te gaan bekijken. En de natuur schijnt er heel mooi te zijn. Ik denk dat ik me er wel een weekje kan vermaken. |
de bengel is ook niet voor het ruige uitgaan, wel leuk even wat om te gaan drinken :)
En idd, het is een mooi eiland! |
Citaat:
Als je van doods houdt dan is er mooie natuur ja, qua palmbomen etc = allemaal aangeplant. Verder heb ik nou niet veel mooie natuur gezien eigenlijk. |
Uhm tsja in Gran Canaria valt niet zoveel te bekijken. De natuur is dood en anders aangeplant, maar als ik me niet vergis is er ergens aan ik dacht de zuid zijde van het eiland een flink mooie plek met uitzicht op de zee. Verder is er hoger in het gebergte een geheel begroeit deel te vinden, hier heb ik zelf nog op een ezel gereden, enkele dingen bekeken waaronder veel marktkraampjes en het eten was daar destijds echt voortreffelijk. Daarnaast is Maspalomas best leuk om een rondje door te lopen, vergeet ook de boulevard niet. ;)
|
Ga gewoon een keer een dagtocht ofzo doen, dat is wel leuk (y) Ik vond het wel een mooi eiland, als je tenminste iets verder komt dan Playa del Ingles en Maspalomas. Dat vogelpark heet Palmitos Park en is idd wel leuk, hoewel je je daar geen hele dag vermaakt.
Maar voor een weekje (of 2, als je er echt van houdt ;)) luieren aan het strand en af en toe iets van het eiland zien vind ik het echt wel leuk, verwacht alleen geen actieve doe-vakantie ofzo. |
Wij hadden trouwens met de natuur wel heel erg veel mazzel, want 2 weken ofzo voor we er waren had het een dag of 5 geregent, dus alles was in bloei, en dat kwam idd niet zo vaak voor :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |