![]() |
Smartshop Amsterdam en paddo's.
Een paar weken terug heb ik in Amsterdam een aantal porties paddo's gehad maar het had geen effect op mij en mijn vrienden. Later terug gegaan en uitgelegd wat er was gebeurd en nieuwe gekregen. Alleen werkte het nu weer niet. De hoeveelheid was goed en we hadden alles goed gedaan. Vorige jaar had ik ook bij deze smartshop gehaald alleen dan Colombiaanse en dat werkte perfect. Iedereen had toen een erg heftige trip. Iemand een idee waardoor de paddo's niet werkte?
En kan iemand een goede smartshop in Amsterdam aanraden? Ik zoek Hawaaiiaanse paddo's in poedervorm. Andere suggesties zijn trouwens ook welkom. Ik zoek drugs om lekker van te hallucineren. |
Citaat:
edit: hawaaiinse zijn btw de beste als je voor hallucinaties gaat |
3 dagen niet slapen, ga je ook heerlijk an trippen :)
|
Citaat:
Wellicht ben je met je poeder gewoon opgelicht, en was het poedersuiker ofzo. Een betere shop zoeken, zelf drogen of vers eten dus. Voor het eerste ben je hier overigens aan het verkeerde adres, gezien de forumregels mag men het je niet vertellen. Het is dan ook een scholierenforum, geen drugspand. ;) En ja, hawaiiaans is wel heel tof. (y) |
Het is overigens de eerste keer dat ik iets over paddopoeder hoor. Maar dat zal wel aan mij liggen. :confused:
|
Ik neem aan dat het gewoon gedroogde paddo's waren. Het zag er vrijwel hetzelfde uit als wat we de eerste keer (Colombiaanse) gebruikte. Toen was het echt een heftige ervaring. Deze keer was het een mix tussen Colombiaanse en Hawaaiiaanse. De verkoper vertelde me dat het het sterkste was dat ze hadden en dat ze vaak mee hebben gemaakt dat mensen juist terug kwamen om te vertellen dat het zo sterk was. Ik vertrouw ze echter niet goed genoeg om nog meer geld te geven aan deze smartshop.
En ik wist niet dat ik niet mocht vragen naar shops. Mag het wel via PM? ;) |
Citaat:
|
chills and trills in de nieuwedijk verkoopt nog gedroogde.
zijn heel goed, ik koop ze altijd daar!! :) |
Tegenover de Boudisque zit een hele goeie, bij Centraal in de buurt. Ik weet niet precies hoe het daar heet.
Hij is behoorlijk groot en er zitten meestal twee negers, die veel van die shit ook zelf uitgeprobeerd hebben en daarom beter te vertrouwen zijn dan die idioten die ik in de meeste smartshops aantref. |
Oke dan, bedankt voor de hulp. Ik zal ff checken. (y)
|
Citaat:
|
misschien "de supermarkt"
weet ff niet meer waar ie zat in amsterdam,maar mn zus werkt er (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |