![]() |
achterdochtig...
gisterenavond dacht ik, laat ik maar eens bij hem langsgaan, een jongen met wie ik al een jaar een soort van romantische verhouding mee heb. Ik wist dat hij thuis was, don't ask me how, maar neem het maar even van me aan. Ik sta voor zijn deur bel aan, geen respons, ik bel hem, neemt niet op. Dus ik keer onverrichter zake huiswaarts, waar ik er nogmaals achterkom dat hij WEL thuis was.
Nu heb ik officieel vrijdag met hem afgesproken, en weet dat hij dan weer superlief is etc, dus ik zou dit kunnen vergeten. maar...ik heb 's nachts lopen piekeren. Ik ben wel vaker doordeweeks langsgekomen, en toen deed hij wel gewoon open. Heeft hij iets te verbergen? Als ik het hem vraag, en hij liegt erover, wat moet ik dan doen? |
Gewoon vragen. Moeilijk, maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Ook als hij liegt. Ik zou nu dus niet gaan speculeren en gekke dingen gaan denken, totdat hij jou een antwoord heeft kunnen geven. En hoe weet je of hij liegt of niet? En naja, als hij liegt en je weet het zeker kun je hem daar mee confronteren en dan ligt de bal bij hem zou ik zeggen.
|
Idd, gewoon vragen: waarom deed je niet open?
En als ie dan zegt dat ie niet thuis was zeg je 'dat was je wel, want..' met dan hoe je dat weet. Maar misschien zegt ie wel dat ie in bad zat? Of heeft ie een andere reden? |
AAn hem vragen waarom hij niet open deed, misschien stond hij wel onder de douche ofzo, zat logische redenen waarom het zo kan zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'een soort van romantische verhouding'
Dat klinkt niet zo best. Heb je nou een relatie met hem, als in; als hij met een ander meisje was, zou dat dan officieel vreemdgaan zijn? Ik denk dat je echt een heleboel duidelijkheid nodig hebt.. Communicatie, dat is het woord. |
Is het een open relatie? Hebben jullie afgesproken alleen met elkaar te zoenen? Dat zijn wel dingen van belang
|
Misschien zat hij op de wc, stond hij onder de douche, was hij aan het bellen, was zijn moeder op bezoek, een ander meisje, lag hij ziek in bed, bel stuk?
Vraag het hem gewoon. (y) |
Vraag het hem, misschien heeft hij er gewoon een logische verklaring voor. Hij weet als beste zelf het antwoord.
|
Citaat:
|
hij is je toch niks verschuldigd?
ik laat soms ook lekker de deurbel rinkelen als ik geen zin heb om te babbelen. ik zou daar niet teveel achter zoeken als ik jou was ;) en ... misschien was hij er zelfs helemaal niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |