![]() |
Animal Crossing: Wild World
http://www.marcade.net/ac.JPG
Animal Crossing: Wild World voor de Nintendo DS is een spel zonder echt doel; je kan het spel niet uitspelen. Het is meer een soort Sims cq. Harvest Moon waarbij je kan doen wat je wilt. Als je het spel voor het eerst opstart zit je in een taxi op weg naar je dorpje; de taxichauffeur stelt je wat vragen, je naam, je geslacht, de naam van het dorp etc. Als je eenmaal aangekomen bent, krijg je een huisje van Tom Nook en begint je leven in Animal Crossing: Wild World. Je kan van alles doen; vissen vangen; dingen verzamelen; praten met de medebewoners. De tijd in Animal Crossing: Wild Life is real time en loopt gelijk met de echte tijd. Dat betekent dat als het 7 uur hier is, dat het in Animal Crossing ook 7 uur is. Overdag is het ook overdag in Animal Crossing en als je s' nachts in bed ligt te spelen, zie je ook een sterrenhemel in Animal Crossing. Animal Crossing: Wild World lijkt veel op de gamecube versie. Een paar dingen zijn eruit gelaten (Zoals het verzamelen van Nes spellen) en een paar andere dingen toegevoegd. De grootste toevoegingn is natuurlijk het Wi-Fi gedeelte van Animal Crossing. http://www.marcade.net/ac2.jpg Naast Tony Hawk en Mario Kart DS is Animal Crossing het derde spel voor je DS waarmee je wereldwijd online kan! Het heeft hetzelfde soort friend code systeem als Mario Kart DS. Oftewel je kan geen dorpen bezoeken van mensen die niet in je Friend List staan. Er zit ook een soort van 'Tag Mode' op a la 'Bark Mode' van Nintendogs. Dat betekent, als je 'Tag Mode' aanzet, je je DS kan sluiten en gewoon rond kan lopen. Als je Nintendo DS een andere Nintendo DS met Animal Crossing ziet, worden dingen overgewisseld. Zoals flessenpost. Je kan voordat je 'Tag Mode' start een fles met een briefje de zee in gooien; deze word dan via 'Tag Mode' naar een willekeurige andere Animal Crossing gebruiker gestuurd zodra je die tegenkomt. Helaas komt Animal Crossing: Wild World niet in Europa uit voor 31 Maart 2006. Wie niet kan wachten, kan het spel wel al in Amerika bestellen en laten overvliegen; daar is het spel al sinds 5 december uit. Het spel werkt gewoon met je DS sinds er geen verschil is tussen een amerikaanse en europese DS; zoiets als een regio code systeem bestaat niet voor DS spelletjes. Daarnaast kan je er gewoon mee online. De reden waarom Europa hem pas 31 maart krijgt is me daarom ook nogal onduidelijk; misschien dat ze hem eerst gaan vertalen naar nederlands/duits/frans .. oid (persoonlijk prefereer ik altijd engels) Voor meer informatie kan je altijd de officieele site bezoeken: http://www.animal-crossing.com/wildworld/ |
Friend Codes kan je uitwisselen in Animal Crossing om elkaars stadje te bekijken; zelfde principe als in Mario Kart DS; zonder friend codes kom je er niet in:
Animal Crossing: Wild World Friend Code List 3951-9807-0822 Marcade |
Ik kan niet wachten...:o
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ben ik toch weer een verwend nest..:o |
Waar heb je em bestelt, ik zit namelijk te twijfelen tussen deze en sonic, maar ik denk dat het deze wordt als ie niet al te duur is.
|
Nah, ik heb de Cube versie al, en aangezien deze vrijwel hetzelfde is laat ik het daar maar bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij was daar 34.99 dollar plus 19.99 shipping, plus 24,49 wat ik aan UPS moest betalen. Vrij veel eigenlijk. :S Ach ja. Zijn vast winkels waar je 't veel goedkoper kan krijgen als je zoekt. |
Citaat:
|
Citaat:
shipping kosten zijn voor negers |
Hm 41,83 met free shipping, neem aan dat daar ook geen verdere kosten bij zitten dan?
|
Citaat:
|
er is geen probleem met online gaan met deze versie?
zo niet dan haal ik hem zo in de shop :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik hem maar aan mijn broer geef voor zijn verjaardag :bloos:
|
Heb hem wel voor de cube! Ga hem denk ik binnenkort in Amerika halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
49,90 + 49,90 + 24,49 = 124,29 bij Lik Sang 34.99 + 34.99 + 19.99 + 24,49 = 114,46 bij Game Stop .. :o .. oh .. ja .. ik heb er gelijk 2 gekocht; een voor mezelf, een voor sinqi, vandaar. :o |
€ 39,99 bij Nedgame. Ik koop hem zodra ik geld teveel heb.
|
Animal Crossing. (L)
|
Ik heb een filmpje gezien en dat zag er lief en fijn uit :)
Als hij in NL is, koop ik hem, want dat moet :D |
Pas maar op er zitten veel chagarijnige dieren in dat spel. :o
|
Momenteel zijn bluebear (blauwe beer) en egbert (kip) verliefd op elkaar maar ze ontkennen het .. en baanogwat de schaap vind dat een jongen en een meisje nooit vrienden kunnen zijn en dat ze gewoon wachten tot de vonk overspringt. :o
Voor de rest vind ik 't tot nu toe wel leuk, maar je moet 't idd. maar een half uur / uurtje per dag spelen .. om urenlang te gaan graven/vissen/ed is ook weer wat te gek. :o Ik heb ook sneeuwpoppen gemaakt :bloos: Dat was wel grappig; alleen de sneeuwpoppen zijn allebei manisch depressief. -_-; |
Citaat:
Ik begin een beetje naar sonic te neigen :D Hehe normaal vind ik dat soort dingen best leuk, maar als het echt al na een half uurtje per dag gaat vervelen vraag ik me af of het mn tijd wel waard is. |
Citaat:
|
Hoe heet je town? :o Die moet ik ook invoegen..0_o
Mijn friend code is: 1460-9006-7073 en mijn town heet Hevea...:o |
Animal Crossing: Wild World Friend Code List
3951-9807-0822 Hague - Marcade 1460-9006-7073 Hevea - Sinqi |
Citaat:
je maakt het ook niet gemakkelijk voor me he. |
Citaat:
Maar je houdt ervan of je haat het =(. Ik zie dat sonic spel eigelijk als een tony hawk spel. Je blijft het proberen om zo vloeiend mogelijk en met dikke punten door het level te gaan xD |
Ze zouden een keer dat megeman battlenetwork gevaldinges of zoiets online moeten maken. Een MMOG of zo :D
En met een friendcode kun je in de DS van je vrienden neuzen of berichten achterlaten :D |
omg, ik moet denk ik mn DS maar weer terugeisen van mijn zusje. Dit is wel heel erg gaaf natuurlijk. Vond de AC op de gamecube ook best leuk, hoewel ik toen geen mensen had om items e.d. mee te wisselen. :o
|
Citaat:
Zoals benteknol zei; sonic, je houd er van of je haat het. Ik ben niet zo'n iemand die snelle tijden wil halen :p Ik raakte bij Sonic vrij snel geirriteerd omdat ik de weg niet wist of omdat ik *net* randjes niet haalde en dergelijke. Of dat ik dacht dat het geen afgrond was terwijl het wel een afgrond is. Of omdat ik telkens te weinig snelheid had om een looping te nemen .. of of of .. De muziek van sonic is trouwens wel tof :o En ik moet er denk ik nog inkomen. :o |
Citaat:
Edit: Snelle tijden halen is een optie het gaat om die mooie S rang... en geloof mij dat is ziek moeilijk je moet de juiste verhouding vinden tussen tricks en snelheid. En niet geraakt worden natuurlijk |
Citaat:
|
Mjaaa punt is dat ik erg snel op de vorige Castlevanias was uitgekeken, op een of andere manier hebben die games me nooit echt kunnen boeien en ik ben bang dat het met CV DS niet anders is.
|
Net *eindelijk* met sinqi online Animal Crossing gedaan wat wel grappig was :o Sinqi's dorpje aan gort helpen. Toen ik weer in m'n eigen dorp was had ik gelijk een brief van een van Sinqi's dorpelingen. :|
|
Citaat:
Van wie kreeg je trouwens die brief? |
Hak ALLE normale bomen in je dorpje om, en stop vervolgens 'speciaal' fruit in de grond, om vervolgens een dorp te hebben met alleen maar bomen met gaaf fruit eraan. Verdient goed. :o
|
Citaat:
|
Ik wil hem ook :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
friendcode animal crossing ww
2964 1422 3561 town is holeng |
Animal Crossing: Wild World Friend Code List
3951-9807-0822 Hague - Marcade 1460-9006-7073 Hevea - Sinqi 2964-1422-3561 Holeng - Limsoojung |
hoe bevalt het spel?
|
Ik speel het nog steeds. Hoewel je wel 'geforceerd' word om niet urenlang te spelen maar gewoon elke dag 30 to 60 minuten. Want na 30 - 60 minuten heb je al je 'taken' van de dag gedaan. Ga je langer spelen, dan word 't eentonig. Zit je *weer* te vissen; of *weer* brieven te versturen; of *weer* tegen diezelfde gesprekjes aan te luisteren van je bewoners die je al 'tig keer gehoord hebt. Het is nu meer een kwestie geworden van snel veel bells halen om je huis uit te breiden en wachten op eventuele nieuwe originele dingen.
En ondertussen blijf je gewoon boompjes kweken en post versturen en af en toe is praten met je dorpsbewoners. Heb nu ook al een paar keer geWi-Fi'd met m'n din .. maar ja .. na een paar keer achter elkaar aan rennen, met het schepnet of hakbijl elkaar te lijf gaan of haar te irriteren door overal in 't dorp schelpen te begrapen of boompjes te planten, houd 't ook wel op. Echt chatten doe je niet omdat dat toch te lastig is, met stylus en de korte invoer. 't begint gewoon nou meer een 'verzamel' spel te worden; mensen die ervan houden dingen te 'verzamelen' blijven 't leuk vinden. Want dat is eigenlijk gewoon wat AC: WW is; een groot verzamel spel, waarbij de tijd realtime is. |
games.fok.nl heeft onlangs ook een review voor AC:WW geschreven:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=8339&page=1 |
Ik ga hem over een paar dagen halen..
Animal Crossing voor de cube heerst iig.. oops had al gepost naja :D heb nu bij de cube bijna mn...3e? 4e? huis afbetaald room 1 is een kiddie/playroom room, de bovenverdieping wordt hartjes zooi |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |