![]() |
Light the Fuse 2006
Geen idee nog of ik ga, maar het is volgens mij wel een leuk feestje!
Data zijn zaterdag 27 mei en zondag 28 mei. Plaats is Metropool te Hengelo Bandjes: Abusive Action, A Step Apart, Birds Of A Feather, Iron Boots, Justice, New Morality, Remain, Reproach, Restless Youth, Rise & Fall, Set To Explode, State Of Mind, Strike First, True Colors, The Setup, Zero Mentality. |
Jeetje.
|
Citaat:
|
ik ga sowieso
maar goed een justice, restless youth, state of mind etc. ken ik nu wel op ltf. |
Als ik ga dan is het voor the setup en daarna ook weer naar huis. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar dat er keer op keer dezelfde bands spelen.
|
Nou, ze willen natuurlijk zo min mogelijk kutbands laten spelen. Dan is het best moeilijk om elk jaar een andere lineup te hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*iets over voor jou |
Citaat:
Maar ondanks de niet uitermate vernieuwende line up heb ik zeker zin in dit feestje. |
Citaat:
|
Ik heb de setup nu 3/4 keer gezien ofzo. Misschien toch een keer op plaat horen want tot nu toe kan ik er niet zoveel mee.
|
Citaat:
|
6 van de bovenstaande bands heeft ooit op LTF gespeeld.
en slechts eentje op alle versies, maar dat is toch de coolste. (3 nummers A step apart niet meegerekent) yow! |
Mja, the setup heb ik ookal een keer of 4 gezien, maar t blijft een vette band.
Verder uit deze line up vind ik alleen Strike First en Rise and Fall nog wel boeiend, maartoch, t is hengelo. Fuck dat. |
Citaat:
|
Citaat:
rise and fall strike first a step apart restless youth state of mind abusive action justice |
Haha, dit jaar weer net zo wasted worden als vorig jaar.
Er werd afgelopen vrijdag zelfs nog over gesproken! Freeszo, nu wel slaapplaatsen? ;) |
Vind t niet echt boeiend ofzo. Ok, The Setup en Stike First zijn vet. Maar de rest, ach.....
|
Citaat:
|
Ik ben heel benieuwd naar Iron Boots live.
|
Citaat:
kom je ook op passed out in the west |
Citaat:
Als je een datum hebt zal ik alles doen om aanwezig te zijn! |
Citaat:
|
Hmm ja. Het is niet echt vernieuwend. Maarjaaaaaaa.
Ik ga lekker toch wel, leuk feestje (y) |
Altijd mooi dat gezeik over de line up... Ze proberen de coolste oldschoolbands uit Europa op dat moment neer te zetten. Wie gaat de uitdaging aan om voor twee dagen een zaal waar 300 a 400 man inkan vol te laten lopen met mensen uit heel europa, met bands die er nog niet gestaan hebben? Zoveel keus aan goede oldschoolbands is er niet... Daarnaast staan er deze en de afgelopen editie steeds genoeg bands tussen die er nog niet hebben gespeeld, en zo toch de kans krijgen zich voor een wat groter publiek te bewijzen dankzij de bands die wel veel volk trekken.
Verder erg cool dat ook Iron Boots en Set To Explode gaan spelen. |
Dan ga je lekker niet als je de line up kut vind. Minder n00bs om doorheen te worstelen op weg naar de bar en het podium hehe.
Set to explode. Gave band. Beetje de amerikaanse Dead Stop he ;) Verder is het punt al gemaakt. Beste "oldschool" bands van Europa. Ze kunnen Jopie en z'n boerenkinkels, die Rykers nadoen, wel neerzetten, maar wie zit erop te wachten? I sure as shit don't. Mooi iniatief. Beide edities waren koning en ik kijk uit naar de volgende! |
Ik ken alle nieuwe namen niet, moet de downloadmachine weer eens aanzetten, aanraders?
|
Ik denk wel dat ik erbij ben! Na alle goede verhalen wil ik toch een keer checken!!
|
Achja goede verhalen. Het is een hc show met bands die gezien worden als de beste in hun soort in Europa. Kids gaan los. Nog wat Amerikanen erbij de dag ervoor. Thats it. WYSIWYG.
|
Mooi man. Elk jaar hetzelfde type lineup en elk jaar weer dezelfde comments daarop.
1ste keer gemist, 2de keer was super (2de dag de hele dag met een kapotte broek rondgelopen, mooi man). Ik ben er weer bij. Mooi feestje. |
Haha, die broek, haha. Super. Ik had er gelukkig NIKS mee te maken.
|
Hahaha ik zag je nog lopen met die broek. Was gelukkig perfect weer die dag.
Eerste x LTF. Eerste x Justice. Kwam binnenlopen en die toko ontplofte. Was bizar. |
wat links (sommige bands hebben niks online)
Abusive Action, A Step Apart, Birds Of A Feather, Iron Boots, Justice, New Morality, Remain, Reproach, Restless Youth, Rise & Fall, Set To Explode, State Of Mind, Strike First, True Colors, The Setup, Zero Mentality. |
NO TURNING BACK & TENEMENT KIDS ADDED TO THE LTF LINE-UP
As everybody knows, Iron Boots cancelled their EU tour. Last week we heard that The Defense had to cancel too. We think we’ve found two great replacements: No Turning Back & Tenement Kids. Saturday 27th of May 2006 @ Metropool Abusive Action Another Year Birds Of A Feather Death Is Not Glamorous Enforcer Icepick No Turning Back Reproach Restless Youth State Of Mind Strike First Teamkiller The Setup Open: 12:30 First band: 14:00 End: 23:00 Sunday 28th of May 2006 @ Metropool A Step Apart (last show) I-Reject Justice Loud And Clear New Morality Omission Remain Rise & Fall Set To Explode Tenement Kids True Colors Zero Mentality Open: 12:30 First band: 14:00 End: 22:00 Venue Metropool Wemenstraat 38 7551EZ Hengelo (ov) The Netherlands www.metropool.nl For info about the pre-sale, etc. check here. Tickets will also be available at the last Dead Stop show on May 20th. LIGHT THE FUSE PRE-PARTY Civil Terror will also play a short set! Friday 26th of May 2006 @ Innocent Black Friday '29 Civil Terror Growing Cold Nothing Done Strength Approach Open: 20:00 First band: 20:30 End: 0:00 Entrance: 5 euro Venue Innocent Deldenerstraat 25 Hengelo (ov) 7551AA The Netherlands www.innocent.nl innocent_reservations@hotmail.com[/email] CONTACT www.lightthefuse.nl www.myspace.com/lightthefuserecords [email]info@lightthefuse.nl |
Vorige twee edities waren inderdaad gaaf, maar ik heb al die bands nu wel 'n beetje gezien. Misschien dat mijn nieuwsgierigheid naar Death Is Not Glamorous toch een auto richting Hengelo doet bewegen.
|
Mandy kan niet mee want die moet dat weekend iets voor school afronden :( dus er zit geen ltf voor mij in vrees ik.
|
Laatste A Step Apart show baasjes!
|
Hmm, zondag line up is wel in orde. Misschien kom ik af maar heb eigenlijk andere verplichtingen.
|
Zo hey, das al bijna. Krijg er met de dag meer zin in.
|
SOM en LTF 7 inch zijn ook klaar, hallee...sikey!
|
A last update...
PRESALE/RESERVATIONS W're not taking any pre-sale/reservations anymore. But not to worry, there are more than enough tickets available at the door. TIMESCHEDULE LTF PREPARTY Friday May 26th @ Innocent Black Friday '29 22:45 - 23:15 Nothing Done / Civil Terror 22:00 - 22:30 Strength Approach 21:15 - 21:45 Growing Cold 20:30 - 21:00 Open: 20:00 End: 0:00 LIGHT THE FUSE 2006 Saturday May 27th @ Metropool No Turning Back 22:00-22:30 Restless Youth 21:15-21:45 The Setup 20:30-21:00 Strike First 19:45-20:15 State Of Mind 19:00-19:30 Abusive Action 18:25-18:45 Icepick 18:00-18:25 Break 17:35-18:00 Teamkiller 16:55-17:20 Death Is Not Glamorous 16:20-16:40 Birds Of A Feather 15:45-16:05 Reproach 15:10-15:30 Another Year 14:35-14:55 Enforcer 14:00-14:20 Open: 12:30 End: 23:00 Sunday May 28th @ Metropool Justice 21:15-21:45 Rise & Fall 20:30-21:00 A Step Apart (last show) 19:45-20:15 Set To Explode 19:00-19:30 True Colors 18:25-18:45 Break 18:00-18:25 Loud And Clear 17:35-18:00 Zero Mentality 16:55-17:20 Omission 16:20-16:40 I-Reject 15:45-16:05 Remain 15:10-15:30 New Morality 14:35-14:55 Tenement Kids 14:00-14:20 Open: 12:30 End: 22:00 More info: www.lightthefuse.nl That's all, stay positive and mosh hard! -LTF crew 2006 |
op de gastenlijst ivm flyeren voor powerfest op zaterdag en zondag, dus present.
|
Citaat:
pfff the set up, die middelmatige hope conspiracy rip-off |
Citaat:
|
Na de verhalen en vooral de foto's van vorig jaar ben ik (een beetje) benieuwd.
Sjoedje post die foto nog eens jongen. Warm die mensen eens op voor dit heugelijke feest. |
Citaat:
Maar gewoon gaan (y). |
Citaat:
Geen enkele review hiero ? |
Je zou zeggen van niet ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |