![]() |
Holocaust een verzinsel
'Holocaust is een mythe'
Uitgegeven: 14 december 2005 10:01 Laatst gewijzigd: 14 december 2005 12:01 TEHERAN/STRAATSBURG - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft verbaal opnieuw de aanval geopend op Israël en de joden. De holocaust (jodenvernietiging in de Tweede Wereldoorlog) is een "mythe" en de joodse staat moet maar worden verplaatst naar Europa of Noord-Amerika, aldus de ultraconservatief. Ach, ik nam hem toch al niet serieus. |
Waarom open je er dan een topic over :confused:
|
|
Maar ik kom nooit in dat topic, al die moddersmijterij daar vind ik zo smerig.
|
Ten eerste, ik zeg niet dat de holocaust niet is geweest. Maar zoals je kunt lezen in de vorige topic die door S. is opgegeven, wordt elke vorm van onderzoek naar de Holocaust (vooral negatieve resultaten) tegengewerkt en is de balans moeilijk op te maken. De echte waarheid over de holocaust is naar mijn mening te weinig onderzocht.
|
Whats new? :)
|
Ach, vijf miljoen of zes miljoen is maar een gradueel verschil, vind je niet? Het blijft georganiseerde genocide op grote schaal.
De nazis hebben zoveel energie en mankracht in de jodentransporten gestopt dat ze er de oorlog door verloren hebben. |
Holocaust-ontkenning is stout :nono:
Al staan er genoeg bewijzen om de 6 miljoen in twijfel te trekken.. Maar dat doe ik daarom ook niet.. |
Ik ga in deze even mee met Juno.
|
de joodse staat ergens in Noord-Amerika is niet eens zo'n slecht plan
alleen een jaartje of 50/60 te laat voor de rest vind ik die man eigelijk wel grappig |
Achja, die mormonen lukt het ook aardig daar in Nevada :o (Hoewel er daarvoor vast wel indianen woonden :()
|
Vind het wel een idee. Ruilen we alle Joden voor alle moslims in Europa. Zijn we gelijk van al dat gezeik af en al die zeikende moslims die de Westerse wereld zo verderfelijk vinden kunnen dan eindelijk naar hun beloofde land. (y)
|
Citaat:
|
En als leiders van beide kampen dan ook voortaan hun smoel over de ander houden en we alleen nog maar braaf beetje handel drijven met elkaar zou er mischien nog eens vrede komen in de wereld. :eek: Wat een visionair die Ahmadinejad. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we dit maar in de Israël thread houden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |