![]() |
Games Enquete
Ik moet voor school een onderzoek doen naar massamedia dus vraag ik hier om deze enquete serieus in te vullen. Graag een kruisje zetten voor jouw antwoord. Alvast bedankt
Vraag 1: Ben je een.. Meisje Jongen Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Nee, ga door naar vraag 5 Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Shooters Adventure Racing Strategy Sports Role Playing Games Allemaal Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 1-2 uur q 2-3 uur q 3-4 uur q Langer dan 4 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets De auto Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Ja, door geweld Ja, door boetes Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik gebruik geweld om hem te laten stoppen Ik word boos en begin te schreeuwen/schelden Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik duw hem terug en schreeuw naar hem. Ik word boos en spreek hem aan Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Ja, vaak Ja, soms Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, vaak Ja, soms Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden Ja, in het echte leven zie en doe ik soms dingen die ik in computerspellen ook zie |
1Jongen
2Ja 3 Shooters Racing Strategy 3 1-2 uur 5De fiets De auto Het openbaar vervoer Lopend 6 Nee 7 Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen 8 Ik negeer hem en loop door 9 Nee 10Ja, vaak Ja, soms 11Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden. Ik denk dat deze enquete wel beter opgezet had kunnen worden. Want misschien speel ik gem. wel minder dan 1 uur p.d. games? Of reageer ik anders als iemand mij aanstoot? Je kunt misschien wel een optie 'anders, nl...' maken, ofzo. Ik heb maar ingevuld wat het meest in de buurt kwam. En je hebt kans dat hij verplaatst wordt. :) |
-> s&s
|
Citaat:
|
Vraag 1: Ben je een..
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Strategy Sports Role Playing Games Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 2-3 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Het openbaar vervoer Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Nee, ga door naar vraag 5 Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Het openbaar vervoer Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik word boos en begin te schreeuwen/schelden Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen (hangt van de situatie af...) Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, vaak Ja, soms (ja wat is vaak? :s sowieso eigenlijk wel elk weekend en soms doordeweeks 1 of 2 biertjes. Valt dat onder vaak?) Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden (ik ben geen 8 meer :s) 'Interessante' enquête... |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Nee, ga door naar vraag 5 Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Het openbaar vervoer Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik word boos en spreek hem aan Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, soms Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Jongen Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Allemaal Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? Van 1- 2 uur tot 4 uur per dag, ligt eraan. Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Ja, door geweld Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Ja, soms Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, vaak Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Tuurlijk niet ik ben geen idioot. |
Jongen Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Nee, ga door naar vraag 5 Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Ja, door boetes Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? geen van de 3 mogelijkheden Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, soms Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden Verdoeme, wat een lompe vraag. Wat wil je dat ik antwoord? Ja, in het echte leven ga ik ook kijken onder welke vakjes de bommen verstopt liggen. Trouwens, misschien 'eens' het handig om je je 'enquête' 'is' op spelfouten na te kijken voor je ermee verdergaat. |
1) Jongen
2) Ja 3) Allemaal, maar vooral RTS, FPS en RPG. 4) 1-2 uur 5) Fiets (heel soms) Auto (af en toe) Openbaar vervoer (altijd) Lopend (altijd) 6) Ja, vroegtijdig afsteken vuurwerk (waarschuwing), niet met justitie 7) Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen / vraag hem/haar te stoppen dmv van een grap (overdrijving) 8) Kijk hem/haar aan, vaak lachend :) 9) Ja, waarbij koffie en alcohol daaronder vallen, anders vrijwel niet. 10) Ja, vaak (elk weekend vaak, maar met mate) 11) Ja, in het echte leven zie en doe ik soms dingen die ik in computerspellen ook zie. Ik doe soms dingen die ook in spellen terug komen, bijv. als ik voetbal --> Fifa 2006 of in de bergen loop --> RPGs. Met FPS hou ik me in het dagelijks leven niet mee bezig, zal te bloederig worden en het wordt ook niet maatschappelijk geaccepteerd, daarnaast riskeer je dan een gevangenisstraf :). |
Jongen Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Shooters Strategy Sports Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? X 1-2 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Citaat:
|
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Strategy Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 1-2 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja, soms Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Allemaal Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? Meestal iets van 1,5 uur in de week ofzo :confused: Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Ja, ik kreeg een waarschuwing omdat ik (volgens mij door oranje, maar goed) door rood fietste.. Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Ik moet voor school een onderzoek doen naar massamedia dus vraag ik hier om deze enquete serieus in te vullen. Graag een kruisje zetten voor jouw antwoord. Alvast bedankt
Geen dank :evil: Vraag 1: Ben je een.. Jongen Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Nee (niet meer) Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik word boos en spreek hem aan of Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja (je mag zelf beoordelen of 1 of 2 avonden per week veel is :p ) Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden Nota bene: vroeger gamede ik wel vaak op de PC. Maar dat waren voornamelijk voetbalspellen zoals FIFA 2002 en zo. |
Wat is het verband eigenlijk tussen games spelen en je vervoersmiddel?
|
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Strategy Role Playing Games Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? Korter dan 1 uur staat er niet bij? Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets De auto Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel eens in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je ergert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik word boos en begin te schreeuwen/schelden Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik word boos en spreek hem aan Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, soms (vanaf wanneer is het vaak?) Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel eens computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Meisje Jongen Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Nee, ga door naar vraag 5 Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Shooters Adventure Racing Strategy Sports Role Playing Games Allemaal Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 1-2 uur q 2-3 uur q 3-4 uur q Langer dan 4 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets De auto Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Ja, door geweld Ja, door boetes Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik gebruik geweld om hem te laten stoppen Ik word boos en begin te schreeuwen/schelden Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik duw hem terug en schreeuw naar hem. Ik word boos en spreek hem aan Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Ja, vaak Ja, soms Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, vaak Ja, soms Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden Ja, in het echte leven zie en doe ik soms dingen die ik in computerspellen ook zie |
Vraag 1: Ben je een.. Jongen Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Shooters Adventure Strategy Role Playing Games Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 1-2 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen (eigenlijk negeren, hij is debiel aan het doen....) Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, soms Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden o.O |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Adventure Role Playing Games je bent simuleerspellen vergeten, die speel ik vooral eigenlijk :o the sims en rollercoaster tycoon enzo Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? minder dan 1 uur. Gemiddeld een kwartier denk ik Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets De auto Het openbaar vervoer Lopend allemaal, de fiets en het ov het meest Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Ja, door boetes Is? Wat doet een werkwoord daar? Bedoel je niet 'eens'? Of 's, maar dat is spreektaal en dit is een schoolopdracht en daarin gebruik je geen spreektaal. En je kunt ook boetes voor geweld krijgen, bedoel je niet 'verkeersovertredingen'?Bovendien kun je ook in aanraking met de politie komen voor andere dingen dan geweld of boetes. Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen (of ik negeer het) Je ergert je aan iets, of iets irriteert je. Je aan iemand irriteren is geen goed Nederlands. Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door komt het meest in de richting, ik zou 'm wel even verontwaardigd aankijken. Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, soms Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden (hoewel ik wel regelmatig dingen doe doe mijn sims ook doen, maar dat komt niet door het spel) Wederom: eens, niet is |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Adventure Role Playing Games Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 1-2 uur (minder dan een uur, maar dat is geen optie, dus dan maar een uur.) Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen (Maar ik kan me ook ergeren aan iemand die smakt in de trein, dan negeer ik het gewoon. ) Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door (Tenzij het heel hard is, dan zeg ik wel iets als 'kijk uit!' wanneer de persoon geen excuses maakt.) Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, soms Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden (Behalve dan wanneer ik naar bv. Sims kijk, ik doe veel dingen die zij ook doen, gelukkig :) ) |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Shooters Strategy Role Playing Games Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 1-2 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? anders: ik zeg er niks van en erger me dood Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door. (Tenzij het heel hard is, dan zeg ik wel iets als 'kijk uit!' wanneer de persoon geen excuses maakt.) [/andijvie ;)] Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Nee, hooguit 1 of 2 glazen op een feest Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden. Ik heb wel eens van die stomme dingen dat ik net een hele tijd gecomputerd heb, en dan bijvoorbeeld nog helemaal in mijn character zit van het computerspel. |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Adventure Racing Strategy Sports Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? Ik haal dat uur nooit, eens in de zoveel tijd gamecube ik Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik doe niks Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Wat is vaak ?? ik drink zo'n 2x per week en dan meestal wel veel Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Ja, ik zet heel graag een rood petje op en ga de straat op om op honden te sprinken en tegen plafonds aan te springen in de hoop dat er een paddestoel uitkomt zodat ik groei :rolleyes: |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere Adventure Racing Strategy Role Playing Games Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 1-2 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets De auto Het openbaar vervoer Lopend (Hangt er helemaal vanaf waar ik heen moet) Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
(Grappig dat mensen van die 'iemand' die irritant doet en je aanstoot, een 'hem' maken :D )
|
Citaat:
Maar dit is maar een hele wilde gok, zie het verband ook niet echt. :p |
Citaat:
|
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Nee, ga door naar vraag 5 Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, soms Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Citaat:
|
Nog meer gamende meiden. :cool:
|
Citaat:
|
Jongen Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Shooters Racing Strategy Role Playing Games Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q Langer dan 4 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets De auto Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Ja, door boetes Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Ja, vaak Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, vaak Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden NB: sommige antwoorden zijn niet erg nauwkeurig vanwege de gebrekkige vraagstelling. |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Nee, ga door naar vraag 5 Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Ja, door boetes Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Of anders: Ik doe niks, de irritatie komt namelijk vanuit mijzelf. Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Adventure Racing Role Playing Games Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 1-2 uur (eigenlijk wel minder..ligt eraan) Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, soms Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Allemaal Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q Langer dan 4 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik word boos en begin te schreeuwen/schelden Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Ja, soms Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, soms Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
x Meisje Jongen Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? x Ja Nee, ga door naar vraag 5 Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Shooters x Adventure Racing x Strategy Sports x Role Playing Games Allemaal Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? x 1-2 uur q 2-3 uur q 3-4 uur q Langer dan 4 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? x De fiets De auto x Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Ja, door geweld Ja, door boetes x Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik gebruik geweld om hem te laten stoppen Ik word boos en begin te schreeuwen/schelden x Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik duw hem terug en schreeuw naar hem. Ik word boos en spreek hem aan x Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Ja, vaak Ja, soms x Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, vaak Ja, soms x Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? x Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden Ja, in het echte leven zie en doe ik soms dingen die ik in computerspellen ook zie |
@ ts: wat een grandioze kutnick:D
|
Citaat:
|
x Meisje Jongen Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja x Nee, ga door naar vraag 5 Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Shooters Adventure Racing Strategy Sports Role Playing Games Allemaal Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 1-2 uur q 2-3 uur q 3-4 uur q Langer dan 4 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets De auto x Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Ja, door geweld x Ja, door boetes Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik gebruik geweld om hem te laten stoppen Ik word boos en begin te schreeuwen/schelden x Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik duw hem terug en schreeuw naar hem. Ik word boos en spreek hem aan x Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Ja, vaak Ja, soms x Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, vaak x Ja, soms Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? x Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden Ja, in het echte leven zie en doe ik soms dingen die ik in computerspellen ook zie |
Meisje Jongen X Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja X Nee, ga door naar vraag 5 Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Shooters X Adventure Racing x Strategy Sports x Role Playing Games Allemaal Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 1-2 uur X q 2-3 uur q 3-4 uur q Langer dan 4 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets X De auto Het openbaar vervoer X Lopend X Scooter Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Ja, door geweld Ja, door boetes X Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik gebruik geweld om hem te laten stoppen Ik word boos en begin te schreeuwen/schelden X Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik duw hem terug en schreeuw naar hem. Ik word boos en spreek hem aan Ik negeer hem en loop door X (hangt er vanaf hoe hard ie mij aanstoot trouwens) Vraag 9: Gebruik je drugs? Ja, vaak Ja, soms Nee X Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, vaak X Ja, soms Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden X Ja, in het echte leven zie en doe ik soms dingen die ik in computerspellen ook zie [/B] Alsje en succes met je onderzoek |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Adventure Strategy Role Playing Games Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q minder dan 1 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets De auto Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem (vriendelijk) om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door óf Ik zeg "Kijk eens uit, sukkel," of iets vergelijkbaars (ligt eraan wie het doet, natuurlijk) Vraag 9: Gebruik je drugs? Ja, zelden Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, soms Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden Ja, in het echte leven zie en doe ik soms dingen die ik in computerspellen ook zie Allebei, natuurlijk, want die laatste zin is helemaal geen antwoord op de vraag. In een computerspel lopen poppetjes regelmatig, dat doe ik ook. *haalt schouders op* |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja (Soms) Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Strategy Role Playing Games Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? meer 1 uur per week in de vakantie, en vaker als ik het spel leuk vind Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? wtf, nee dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Adventure Racing Strategy Sports Role Playing Games Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 1-2 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik word boos en spreek hem aan Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, soms Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Jongen Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Shooters Adventure Strategy Role Playing Games Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 3-4 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik word boos en spreek hem aan of Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Jongen Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Shooters Strategy Sports Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 1-2 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets Het openbaar vervoer Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, soms Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Strategy etc. Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q 1-2 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets & soms Het openbaar vervoer & soms Lopend Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Ja, door boetes, 1 keer door over het plein fietsen :eek: Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Ik heb een aantal keer een antwoord toegevoegd, want ik kon me daar in alle mogelijkheden niet vinden
Vraag 1: Ben je een.. Meisje Jongen Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Nee, ga door naar vraag 5 Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Shooters Adventure Racing Strategy Sports Role Playing Games Allemaal Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? minder dan 1 uur q 1-2 uur q 2-3 uur q 3-4 uur q Langer dan 4 uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets De auto Het openbaar vervoer Lopend allemaal Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Ja, door geweld Ja, door boetes Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Ik gebruik geweld om hem te laten stoppen Ik word boos en begin te schreeuwen/schelden Ik vraag hem vriendelijk om te stoppen ik negeer hem Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik duw hem terug en schreeuw naar hem. Ik word boos en spreek hem aan Ik negeer hem en loop door ik kijk hem beledigd aan en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Ja, vaak Ja, soms Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Ja, vaak Ja, soms Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden Ja, in het echte leven zie en doe ik soms dingen die ik in computerspellen ook zie |
Meisje Vraag 2: Speel je computerspellen in je vrije tijd? Ja Vraag 3: Wat voor computerspellen doe je? Meerdere antwoorden mogelijk Strategy Vraag 4: Hoe lang speel je gemiddeld op een dag computerspellen? q minder dan een uur Vraag 5: Welk vervoermiddel gebruik je? De fiets De auto Het openbaar vervoer Lopend (allemaal dus wel eens) Vraag 6: Ben je wel is in aanraking gekomen met de politie? Nee Vraag 7: Stel, je irriteert je vreselijk aan iemand. Wat doe je? Niets Vraag 8: Stel, je loopt over straat en iemand stoot je aan. Wat doe je? Ik negeer hem en loop door Vraag 9: Gebruik je drugs? Nee Vraag 10: Drink je alcohol? Nee Vraag 11: Doe je in de echte wereld wel is computerspellen na? Nee, dat kan ik makkelijk van elkaar gescheiden houden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |