![]() |
Douchen
Ik heb een vraagje, ik ben van plan binnenkort op een sportclub te gaan. Je moet daar ook douchen, en dat is nou juist het probleem. Want als ik nou ongesteld ben moet ik ook douchen terwijl ik maandverband gebruik, hoe gaat dat dan??
|
En als je dan gewoon een tampon in doet?
|
Citaat:
Dit soort topics horen trouwens niet echt hier lijkt me, is meer iets voor L&G. |
Bas de jong -v- :confused:
Verder wat is dit voor een raar topic, op de verkeerde plaats :confused: |
rare plaats voor dit topic.. maar ok.
*tampon *anders niet douchen ze kijken je er echt niet voor op aan hoor :) |
je bent 20 laat je je dan nog dit soort dingen dwingen?
|
Citaat:
|
tja je moet niks, zijn vast meerderen die zich er niet douchen en dat dan later thuis doen :)
|
Citaat:
|
Ik zou bij voorbaat al niet douche in een sportschool als ik ongesteld zou zijn.
|
Citaat:
|
Jeetje. Dat is wel een serieus probleem, dat je daar op je 20e voorgeschoteld krijgt.
|
Ben je nou echt te dom om hier zelf een antwoord op te vinden? :s
|
Citaat:
Als de TS het bedoelt zoals ik denk dan vind ik het helemaal niet gek, bij mijn voetbalvereniging moest je douchen anders stond je niet in de basis. |
Ik hockey al 14 jaar ofzo en douchte tot ik 8 was wel op de club maar daarna niemand meer hoor dus lijkt me niet dat je MOET ;)
(y) |
Ik vond dat toen ik nog voetbalde ook altijd wel vervelend. Maar als je eerst even naar de wc gaat en zorgt dat al het bloed weg is zeg maar dan was het bij mij altijd prima te doen. Het stroomt er niet uit ofzo. Toen ik dat nog niet durfde zei ik het gewoon, ik ga niet douchen want jeweetwel ofzo. Vooral toen ik nog jonger was en ongesteldheid een taboe begrepen mensen het ook wel zonder dat je het bij z'n naam noemde en niemand vond het raar dat je dan niet douchde.
|
Douchen is niet verplicht... Ik hou helemaal niet van douchen met onbekende mensen, en douche dus ook niet. Pas als ik thuis ben, of bij mijn vriend, neem ik daar wel een douche... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er iemand zo dom is om daar geen begrip voor te hebben, tsja, dan weet ik het ook niet meer. |
dan zit je idd op een behoorlijke kutclub!
|
Je kunt toch ook gewoon thuis gaan douchen?
|
Heeft ook veel met seksualiteit te maken?
|
Anders wordt dit topic even verplaatst ofzo :confused:
|
Lifestyle :)
|
sinds wanneer is douchen een seksuele happening? (tenzij je het met z'n 2tjes doet dan ;) )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |