![]() |
De feestdagen zijn in aantocht, dus een Kerstmuziek-Poll!
♪Haaj,
Ik ben omringt door kerstmuziek en als je door de stad loopt hoor en zie je al van alles wat met kerst te maken heeft. Mijn vraag: Welk Kerstliedje is voor jou de #1? Ik heb een paar voorbeelden gegeven maar ach..er zijn er zoveel dus de meerderheid zal wel hebben: anders, namelijk.... PS Jinglebell! Oh Denneboom :D (n) :nono: Niet doen dus, wel een echt liedje van een echte zanger(es) (zie voorbeelden) PPS: Mijn persoonlijke #1: Mariah Carey - All I want for Christmas is you! |
n.v.t.
|
|
Anders, namelijk http://forum.scholieren.com/showthre...t=kerstliedjes.
Trouwens, Jingle Bells is een hartstikke echt liedje van een echte zanger. Tot slot: http://www.af.nl/prive/beroemdeperso...rans_bauer.jpg |
Citaat:
Ik had het andere topic niet gezien :o Maar die gaat toch niet over dé # 1 :rolleyes: |
wham, standaard
|
Slade. Dan Wham.
|
Last Christmas van Wham! <3
|
ik pleit voor wederom een jingle bells cover van mc.
en dan wederom ongestemd (y) ! |
Flappie :p
Die is gewoon echt humoristisch :D En dat vind ik ook met kerst belangrijk |
Joni Mitchell - River :)
|
John Lennon - war is over, en Slade (y)
|
Citaat:
|
Vandals - Oi to the world
|
die van destiny's child
|
Wham! - Last Christmas
My all time favourite :) (y) . |
John Lennon ja (y) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
dat nummer van band aid is ook gaaf, do they know it's christmas oid. |
Mariah Carey - All I want for Christmas is you
|
Run DMC - Christman in Hollis
|
Lennon.
|
Jona Lewie - Stop the Cavalry
The Poppys - Noël De rest is me te grijsgedraaid, deze blijven op een of andere manier nog wel leuk. |
Bing Crosby - White Christmas.
Het ultieme kerstnummer. D0h. |
|
Als het gaat om poepcommerciële kerstmuziek, waarvan ik geen jeukende uitslag krijg, ook al hoor je het altijd/overal:
wham! - last christmas all I want for john lennon - happy christmas (war is over) band aid - do they now it's christmas Dat tweede vind ik zelf - en dat zal wel de bedoeling zijn - een vrij aangrijpend nummer. At Christmastime it's hard, but when you're having fun There's a world outside your window, and it's a world of dread and fear Where the only water flowing is the bitter sting of tears Drama, oftewel: schop jezelf een geweten. Maar met die sneeuw achter het raam werkt het wel. Verder heb ik het niet op Kerstliedjes die je krijgt bij aankoop van oa een kilo Douwe Egberts. Little Christmas Tree van Michael Jackson van ik zelf(s) grote klasse. metal's Driving Home for Christmas is ook een mooie kerstmis-Oldtimer. Die kende ik niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook een leuke uit de ouwe doos: East 17 - Stay another day. (y)
|
anders, namelijk:
Immortal - Withstand the Fall of Time |
Nogmaals: FEAR - FUCK CHRISTMAS.
|
Citaat:
|
Anders, nl.: Graveland - Shadow of Doom.
|
Citaat:
De ene is een boom die je neerzet in de dagen rond kerst. Deze boom word dat vaak versierd met lampjes en kerstballen. De andere zijn twee heren die met elkaar aan het zoenen zijn. |
Citaat:
Ik heb overigens op Flappie gestemd omdat dat liedje gewoon te meesterlijk voor woorden is. |
En de winnaar is:
Mariah Carey!! lockje mag erop |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kinderen voor Kinderen - De kerstzel
|
Kevin Bloody Wilson - stick yer christmas up yer arse. (y)
|
sjaak bral - de boom staat in de kamer
|
Citaat:
DUDE!!!!! wham is wel vet ja |
christmasdays are over, de poll is duidelijk dus wat mij betreft":
lockje:) |
de poll mist heel veel nummers en is dus alles behalve duidelijk
|
Urbanus (y)
|
Citaat:
|
Feitelijk heb ik een hekel aan alle kerstmuziek.
|
waarom is dit nog open??!@
|
bah humbug
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |