![]() |
Peter Jackson's 'The Hobbit'
"'Lord of the Rings' Director Peter Jackson is planning to film 'The Hobbit,' according to this Associated Press article. Jackson, who is currently filming 'King Kong', is waiting for New Line and MGM, the two studios with rights to the film, to battle it out for rights to make the prequel. Jackson also mentions wanting the movie to feel just like the LOTR trilogy, including having Ian McKellen return as Gandalf." (This is better than just hinting.)
- Als dit echt waar is gaat dat wel vet worden denk ik ! (y) De link naar het artikel werkt alleen niet meer, dus... |
Dus het neemt toch vastere vormen aan:). Lijkt me wel heel erg cool op zich.
|
Oud artikel gezien "Jackson, who is currently filming 'King Kong'" dus ik ben benieuwd of er al een deal is. Als ie er komt ga ik 'm zeker weten kijken. (y)
|
Ik denk het niet. Ik las laatsts in een interview dat ie even niets wou.
|
Ja hij heeft het altijd wel in gedachten gehad het te filmen, maar ze hebben dus problemen met de rechten. Het boek is als het ware in twee stukken gescheurd en vervolgens verdeeld onder New Line Cinema en een andere maatschappij (die wat mij betreft gewoon wilde meeprofiteren van de lord of the rings hype). Maargoed je zal toch echt 100% de rechten moeten hebben wil je de film linear aan het boek zien te filmen.
Nujah zo stond het er toendertijd voor zover ik kan herinneren... Een groot aantal maanden terug hoorde ik echter dat King Kong dus werd verfilmd, maar het kreeg ik ook mee dat ook dit een blockbuster zou worden met 3 delen...King Kong, The Son of King Kong en nog 1....of dit waar is of niet dat weet ik niet, maar heb het toen wel ERGENS gelezen... Nujan en daarna wilde hij met The Hobbt aan de slag |
Zou erg leuk zijn (y)
|
Ooh, die wil ik dan echt zien! Lijkt me zo leuk. :)
|
volgens mij ging Jackson de komende tijd niet te veel doen, behalve het producen van de Halo film.
|
Op het gevecht van de 5 legers na kan die film me gestolen worden :|
|
Ben nu het boek aan het lezen wat me goed bevalt dus een film zou wel leuk zijn.
|
Citaat:
Mja duurt denk ik nog wel ff voordat dit in de bioscoop is te zien |
Jaa, lijkt me leuk! :)
|
Wiew, dat zou erg leuk zijn. Ik vond de Hobbit eigenlijk ook een leuker boek dan LOTR.
|
Dat wil ik wel zien. :)
|
Citaat:
|
Ik heb IMDB gecheckt en daar staat dat het Lovely Bones -project nog in gang is. Daarnaast zal Jackson, zodra Kong zijn total gross heeft gehaald, allerlei nieuwe aanbiedingen krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Blockbuster heeft indeed een andere betekenis... |
Citaat:
|
MGM had meen ik ergens in de jaren '70 de rechten op een eventuele film van De Hobbit gekocht, en nu LotR een groot succes is willen ze er waarschijnlijk een hele grote zak centjes voor hebben. Toch denk ik dat ze er uiteindelijk wel uitkomen, omdat MGM graag die centjes wil hebben (en zelf toch die film niet gaan maken) en New Line juist wel die fil wil maken en er toch wel winst uit halen.
|
Pff.
Dat d'r nog mensen zitten te wachten op het nog verder uitmelken van Tolkien's boeken. Maargoed, ik ben bevooroordeeld, met de LOTR films kan ik helemaal niks. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |