![]() |
panty obsessie
Hallo,
Ik ben carlijn en ik ben 17 en me vriend kickt enorm op pantys. We hebbe al bijna 1 jaar verkering Ik woon nu meer dan een half jaar bij hem en ik draag sinds die tijd elke dag pantys voor hem ook snachts omdat hij dat geil vind. Ik haat het gevoel van pantys eigenlijk en dat weet ie. maar ik word er ook heel opgewonden van om dit te dragen voor hem. afgelopen zomer op het strand toen ik me panty niet uit mocht doen voelde dat zo opgesloten maar toen was ik daardoor juist heel erg geil. ik heb genoeg opmerkingen gehad dat ik gek ben dat ik een hete panty midden in de zomer aan heb voor hem, maar ik weet ook dat een boel mannen dat geil vinden staan. vaak moet ik er nog kousen overheen aan het liefst zo hoog mogelek. hij word dan geil van het zweet in me knieholtes en bij me voeten. heeft iemand anders dit ook? ik haat het eigelijk, maar ik word er zelf ook heel geil van dus blijf ik het doen maar ik weet niet waarom ik er zo opgewonden van word. heeft iemand hier iets op te zeggen? mannen ook graag reageren. groetjes mij |
omg :D
|
wtf :D (y)
|
Vinden jongens het geil als hun vriendin voor schut staat? :s
|
Ik zie veel liever huid (Y) Vooral als het zo warm is :)
|
Citaat:
|
Citaat:
daar krijg ik hout van |
Ik weet dat veel mensen het stom vinden. Komende zomer mag ik alleen maar zwarte pantys aan. scheelt dat erg in de zon in vergelijking met witte?
|
dit is zo'n onzintopic he:D
zo maak je ze niet vaak mee<3 |
En dan noem je jezelf ook carlijnpanty en is je e-mailadres pantymeisje@hotmail.com....
Lijkt mij dat je het toch niet zo heel erg vervelend vind :rolleyes: |
Heel eerlijk lijkt me dit zeer nep,
maarja, ot: Als je het fijn vind blijven doen, zo niet dan niet. |
Citaat:
En lijkt me wel dat dat scheelt in vergelijk met witte, wil niet eens weten hoe dat eruit ziet, bikini en zwarte panty aan :D Maar even serieus, dit hoef (moet!) je echt niet te pikken hoor! |
Waarom niet, als ze het zelf toch geil vindt ? :p
|
Citaat:
|
In before the lock
je bent pwn3d. Ik hou ook meer van huid dan panties. misschien is ie nog niet over zijn oma heen, huhuhuhuhu |
Je panty aan op het strand?! :D echt een topvriend heb jij zeg! (Y)
|
mss heb je gewoon te behaarde benen en wil hij 't zo verborgen houden.
|
:d
|
|
:rolleyes:
|
voortaan ook een panty over je hoofd armen en torso
moet lukken met knip en rijg werk |
Dit topic is gewoon ongeloofwaardig.
|
maar daarom niet minder hilarisch. :cool:
|
:D Wat ben ik toch blij met een vriend die panty's maar ondingen vind. (y)
|
Ik had mijn vriend allang het bed uitgekickt... :D haha, wat een topic.. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien is het trio "Pis in je panty" iets voor je vriend (y).
|
Maar je vindt het ZELF geil!!!!! :eek: :eek: :eek:
|
Ik vind het sowieso nogal onzin en stom dat 'geil zijn' en 'me vriendje opgeilen' je hele leven moet beheersen, en belangrijker is dan een klein beetje aanpassen aan de weersomstandigheden. Wat ga je trouwens doen als je volgende vriendje het geil vind om je in je blote te zien?
|
Als mijn vriendje dat zou willen kon hij in de stront zakken. :| Doe je toch niet?:o
|
Wat een topic. <3
|
She just likes the attention
meid, trek die panty uit, je hoeft toch niet de hele dag geil te zijn |
Daar lig je dan in je panty's te neuken :p
|
:D Het was humor :D
|
MUAHAHAHAHAHA :D (n) :nono:
eehm...tsja daar ben je lekker (bezweet) mee :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |