![]() |
3 voor 12 song van het jaar.
1 : 2414 Kaiser Chiefs: Oh My God
2 : 2245 dEUS: 7 Days, 7 Weeks 3 : 2217 Arcade Fire: Neighborhood #3 (Power Out) 4 : 2092 Editors: Munich 5 : 1845 The White Stripes: My Doorbell 6 : 1779 Franz Ferdinand: Do You Want To 7 : 1703 Gorillaz: Feel Good Inc. 8 : 1538 De Jeugd Van Tegenwoordig: Watskeburt?! 9 : 1487 Sufjan Stevens: Chicago 10 : 1421 Coldplay: Speed of Sound :( . |
Eu, en wat is het probleem hiermee?
|
sux
|
Citaat:
|
ik zag het ja.
OH MY GOD I CANT BELIEVE IT. :( |
wel cool dat sufjan stevens hoog staat.
|
Kaiser Chiefs heeft veel betere liedjes dan OMG, vind ik. Everyday.. vind ik sowieso leuker en I predict a Riot ook. En nu heb ik het alleen nog maar over "leuker" en nog niet eens "beter".
the Arcade Fire, heel leuk dat ze erin staan, maar Power Out is imo ook niet zo goed als andere liedjes. Een ander deel van Neighborhood, Laika, vind ik persoonlijk beter. Crown of Love ook. Coldplay, SoS: mooi liedje, ik ken het verder niet qua tekst. Franz heeft betere nummers op YCHISMB staan dan DYWT. Ik noem aan Walk Away, een This Boy. Weliswaar niet zo vaak gedraaid, dus niet bekend, maar wel beter. Het concept van het liedje is wel leuk overigens. En dan: de Jeugd van Tegenwoordig? dat menen ze toch niet :( Over de rest heb ik weinig te zeggen. My doorbell vind ik een beetje niet zo geweldig, Munich is okee, Feel good Inc gaat wel. Die liedjes van dEUS en Sufjan ken ik niet, maar ik ken de artiesten wel en vind ze goed/leuk. Waar is Maxïmo Park? :( |
wat een aanfluiting (n)
|
Citaat:
Ook al hebben ze alle drie leukere liedjes gemaakt. |
sufjan stevens is terecht, prachtig nummer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
omg haha.
|
abu
|
slaat nergens op deze lijst
|
Citaat:
|
Do You Want To is wel geinig. Waarom staat Watskeburt daarin :confused:
|
als er voor de 30e post nog niet iets daverend positiefs over de lijst is gezegd gooi ik hem dicht
|
ik ben ZWAAR down met deze lijst
|
:d
|
persoonlijk had ik clap your hands say yeah er in willen hebben zien staan.
verder trouwens niets mis met de lijst. het aanbod van 200 songs is best redelijk te doen. het lijkt me duidelijk dat watskeburt hoog genoteerd is. de nummer 1 ken ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
ik mis Arctic Monkeys, jammer. |
het had erger gekund
|
Citaat:
komop het zal er waarschijnlijk ook aan liggen dat het in zo'n wanstaltig lijstje staat |
en the white stripes. (n)
ik bedoel, flikker toch op.:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
TsSJA
|
Kaiser Chiefs (n)
|
right
't enige nummer wat erin mag blijven is Feelgood Inc. 'n geniaal nummer de rest is gewoon poep. ofja, de rest hoort iig niet in dit lijstje thuis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie weet.
|
Citaat:
Zijn wel heel stereotype stemmertjes, wil ik maar zeggen |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen die zeurt over deze lijst moet niet zeuren. Deze mensen vonden deze nummers het beste, so what? |
Citaat:
Nog nooit zo'n verzameling mongolenmuziek in één top 10 gezien. |
Citaat:
|
hmm.. leuk, maar er waren leukere :)
|
Citaat:
|
dEUS (Y)
Verder.... hmm neu... |
Ik had verwacht dat 3voor12 nog wel wat breder zou zijn. Zeg nou zelf, waar is bijvoorbeeld de electro ? Dat is toch ook allemaal zo populair en shit ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Kaiser Chiefs, leuk om eens te horen maar daar houdt het ook bij op. (n) Maxïmo Park - Apply Some Pressure, had er wel mogen instaan. Dat nummer heeft niets met stereotype van doen. Dat zijn gewoon drie songs in een. Verder mis ik Millionaire (niets leuker dan We Are Doooomed meegillen), Arctic Monkeys idd wat hoger. Rebellion Lies van Arcade Fire is zo nog 15-maal beter. Banquet, als single, is nog van 2004 zeker? |
Volledig bijkomend, voor mijn part is de nieuwe versie van Gang Of Four - I Love A Man In A Uniform single van het jaar...
|
Ja een beetje standaard lijstje, krijg je toch bij zulke verkiezingen. Ik zal er niet dood aan gaan ofzo. Snobs trekken het niet, boeien.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |