![]() |
Appr. : Vision of Disorder
Met 1 van de betere zangers in de persoon van Tim Williams hebben deze gasten toch een aantal goede cd's uitgekakt.
Zelf ben ik hooked geraakt sinds Imprint, het hc geluid, met af en toe die zeurderige lijnen van Williams erdoorheen met invloeden uit andere muziek luisterde goed weg. Hoogtepuntje kwam in de vorm van 'from bliss to ignorance' , met af en toe naar industrial neigende geluiden, tot zanglijnen die in Seattle gewaardeerd zouden worden. Ik heb geen zin verder uit te wijden. Waardeer. |
laat eens wat horen ofzo.
|
Ik vind juist die eerste het gaafst, hoewel die self-titled op Roadrunner ook niet mis is.
|
die zanger zingt vals
|
Citaat:
|
gruwelijke kutband.
|
ik vind die eerste plaat op RR toch wel de beste. Vooral nummers als Through My Eyes en Zone Zero. Vanaf die 2e plaat gingen ze meer op de Pantera tour en From Bliss werd soms zelfs wat Filter achtig. Hoorde laatst ook wat muziek van die nieuwe band van die zanger (of ook andere VOD leden?). Dat was nog rustiger geworden. Niet slecht, maar het mist de overtuiging van die eerste paar platen.
Toffe band. Jammer dat ik ze nooit live heb gezien. Ze zouden toen toch op die Tattoo the Planet tour staan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is wel wat krachtiger dan bloodsimple check hun debuutplaat eens of ik leen hem je uit:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43. |