![]() |
Signalen van de dames
Zomaar eens even een algemene vraag, hoe kan je nou of een meid je ziet zitten, welke signalen geven ze dan in het algemeen af?
Dus ja, waar het een beetje op neerkomt, hoe laten de meiden nou zien dat je iemand leuk vindt? |
rood-geel zwaailicht op hun hoofd
Nee, door aandacht aan iemand te geven, extra leuk tegen diegene te doen. Wat anders? |
Dan gaan ze met je naar bed
|
Citaat:
|
Lief glimlachen, zijn gezelschap opzoeken. En wat Sarah al zei, aandacht geven en aardig zijn.
Sorry dat we het niet in drievoud invullen op de daartoe bestemde formulieren, dat zou de zaak een stuk eenvoudiger maken. Sorry ook dat we niet meteen halsoverkop verliefd op jullie worden, het begint met gewoon leuk vinden. dat is al een subtiel gevoel, daar hoort dus een subtiele uiting van dat gevoel bij. Of we ook echt verliefd worden, hangt van jullie reactie op ons subtiele gedrag af. Je kunt het dan nog zwaar verpesten door te hard te gaan of niet hard genoeg. Begin maar eens met aandacht geven en aardig zijn, zoek haar gezelschap op, ga praten, en dan gaat het balletje vanzelf wel rollen. |
Naar je kijken en glimlachen, pas op niet verwarren met uitlachen!
|
Hou op met je "de dames" :mad:
|
Citaat:
|
Als ze veel naar je staren en veel in je buurt komen.
|
Citaat:
@TS: ga je eerst eens bedenken wat 'de heren' voor signalen afgeven. En als je je dan bedenkt dat er geen algemene manier is voor 'de heren' om het te laten blijken, bedenk je dan dat het voor 'de dames' hetzelfde is. |
al vind ik dat rood geel zwaailicht wel een idee, als we dat nu is gaan invoeren.
|
Citaat:
Oohhw! ik weet het al, stond dit niet in zo'n tijdschrift voor vrouwen? :D :D |
Citaat:
|
Breng voortaan gewoon een MRI-scanner mee. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is alleen niet erg haalbaar
|
Citaat:
|
:d
|
Glimlachen, oogcontact, je veel opzoeken voor onzinnige dingen, gesprekken aanknopen over niets, subtiele hints laten vallen als "zeg, zullen wij eens naar de film gaan?" Dat soort ongein.
|
Signalen zijn ook wel anders bij verschillende meisjes, aandacht geven en veel lachen doen sommigen gewoon tegen iedereen..
als je dan meteen denkt dat ze je daarom wel ziet zitten, kun je snel foute conclusies trekken en dat is lastig. Ik ben zo, altijd heel enthousiast en zeveren tegen iedereen, en dan is het vervelend als iemand meteen denkt dat ik die wel 'leuk' vind, maarja dan zijn dat wel de types die nooit aandacht krijgen van meisjes ofzo :) |
Als je op een date bent kan je ook aan lichaamstaal veel aflezen. Armen over elkaar benen van jou afgewentelt: geen interesse.
Armen rustig op dr benen en benen richting jou: interesse. Likken lang de lippen: ik wil kussen/ik heb interesse. En het schijnt dat we onze mooie dingen van ons lichaam onbewust aanraken om mannen voor ons te laten vallen. Dus bijv handen op de borsten of de heupen. |
Citaat:
|
Je moet eens op dr pupillen letten bij onverwachts oog contact.
|
Uhu, als ze je iets vinden gaan die pupillen plots groeien.
Maar nu je dit weet zal er zeker bij jou ook iets gaan groeien dan :rolleyes: |
Citaat:
Maar dat hele artikel klopt wel, er staan nog veel meer dingen in dat artikel die allemaal realistisch waar zijn. (y) |
Pupillen worden inderdaad iets wijder als je ergens naar kijkt waar je blij van wordt (handig om te weten als je eens gaat pokeren), maar het kan dan ook zijn dat ze alleen vindt dat je een leuke trui aan hebt oid.
|
Citaat:
Sta je in de kroeg, komt er een leuke vent binnen, zet zwaailicht op je hoofd, komen er opeens tachtig andere mannen op je af die allemaal denken dat het voor hen bedoeld was :s |
En het ergste is, als ze je gewoon aardig vinden en een leuke vriendschap nastreven, gaan ze óók aandacht geven en lachen en gezellig praten :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Iig, je kan ervan uitgaan dat als een meisje je zoent en ze is niet lam, dat ze je dan wel interessant vindt. Of er dan meer uitkomt dan een leuke avond, moet je hoe dan ook afwachten... |
Ik geef geen signalen af behalve een rood hoofd
|
Citaat:
|
Denk dat het bij iedereen verschillend is. Ligt er maar net aan hoe introvert/extravert die persooni s :)
|
Citaat:
dat zou het een stukkie makkelijker maken helaas ben ik blind :confused: |
Citaat:
Die tijdschriften lees ik niet, en die uitdrukking gebruik ik al jaren, copyright berust geheel bij mij. |
Citaat:
|
Inderdaad het aandacht geven etc.. lachen om (stomme) grapjes, interesse in jou.. maar meisjes flirten voortdurend dus echt sluitend bewijs vormen zulke dingen niet. Daarom moet je een date regelen..accepteert ze die met plezier dan zit je op de goede weg.
Belangrijk is echter.. zeker als je een date hebt, of ze je aanraakt. Bv hand op je knie, am, schouder etc. Dit is altijd positief. En aan het einde van je date proberen haar op de mond te kussen.. simple, powerfull stuff. Geeft altijd uitkomst. |
Citaat:
2. Als ze met je zoent, niet zeker dat ze je echt interessant vind 3. Heb je eenmaal gezoend, dan maar afwachten of er meer aankomt 4. Is er eindelijk meer van gekomen, dan maar afwachten of ze het niet herhaald de komende paar maanden *met andere jongens* Niet iedereen is natuurlijk zo..maar misschien zijn toch eigenlijk ontzettend veel meisjes zo, ach ja ik stoor me er niet aan. |
Je moet goed onthouden dat meiden ook gewoon aardig tegen je kunnen doen omdat ze je aardig vinden en niet zozeer omdat ze verliefd op je zijn. Maar er is meestal wel iets speciaals als ze je vaak aanraakt, je vaak in je ogen kijkt, lacht, wegkijkt en weer terugkijkt, dat soort dingetjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
extra leuk doen tegen een jongen? tjee wat gemakkelijk dat ligt er wel heel erg dik boven op dan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan geef je vrouwen veel te vaak hun zin.
|
dat zal het zijn ja :(
|
ach gossie :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |