![]() |
standpunten
wat voor standpunten zouden jullie kunnen bedenken over een of jullie eigen school? ik moet namelijk een aantal standpunten hebben.. en ik heb er ook al heel wat, maar hoe meer hoe beter (y)
|
Standpunten mbt wat? Ja, een school...maar dan mbt wat? Om heel eerlijk te zijn vind ik je vraag een beetje breed en daardoo onduidelijk.
Is je vraag voor huiswerk van een bepaald vak? (Dan hoort het nl op één van de huiswerkfora.) |
Ligt eraan wat voor school je op wil richten. Gaat het hierbij om een basisschool, middelbare school, mbo, hbo...
Inderdaad net als hierboven al wordt beschreven, zo is je vraag wel erg breed en kunnen wij er moeilijk een antwoord op geven. Wellicht dat je je vraag iets meer kunt verduidelijken? ;) |
Heel veel:
- Mijn school is een olifant. - Mijn school smaakt goed met een pannekoek met zout. - Mijn school is paars. etc. Tip: wees iets specifieker. |
Je bedoelt stellingen? Want alleen als je een stelling hebt kun je een standpunt innemen. ;)
|
De overheid moet ongezond voedsel op onze school verbieden.
|
Je kunt een specifieker topic openen op één van de Huiswerkfora: http://forum.scholieren.com/forumdis...p?s=&forumid=1
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24. |