![]() |
bovenop
Ik weet dat er al ontelbaar veel topics zijn geweest over dit standje, maar toch kon ik niet echt een antwoord vinden m.b.v. de zoekfunctie..
ik wil heel graag dus bovenop bij het vrijen, maar op de 1 of andere manier komt mijn vriend dan niet echt diep in me..net alsof er een soort muur is bij mij zeg maar..daar botst hij dan als het ware tegenaan en het voelt niet prettig..eigenlijk weet ik ook echt niet hoe het moet, dus hebben jullie misschien tips over hoe hij beter in me kan komen, wat ik dan moet doen enzo? Alvast heel erg bedankt! Liefs |
Ik heb het probleem dat ik de techniek om op en neer te gaan mis als ik bovenop zit.
|
Het IJzeren Gordijn werd in 1989 afgebroken, misschien dat je eens moet denken aan explosieven (Y)
|
ik wist dat ik iets vergeten te zeggen was...alleen zinnige reacties graag ;)
|
Goed dan...
Misschien is bovenop wel gewoon niet aan jou besteed ;) |
moeilijk, bij ons werkte het ook niet echt. Maar de laatste tijd zit er (naar mijn idee) een 'zeer' stijgende lijn in. Misschien gewoon vaak proberen (en langzaam opbouwen?)
|
misschien is ze lul te klein? :eek:
|
Kleine lullen botsen toch niet tegen muren ?
|
Misschien moet je meer je bekken kantelen?
|
je moet sowieso niet met je lul tegen de muur gaan staan
|
Tja, lullig
|
Probeer een beetje draaiende bewegingen met je bekken te maken (van voor naar achter). Dan kun je misschien de juiste positie vinden. En experimenteer ook eens met de hoek van je bovenlichaam ten opzichte van hem.
|
je zegt het zelf al, je hebt een muur in je kut!
|
toch wel opvallend, dat alleen mensen van het vrouwelijke geslacht hier nuttige reacties kunnen geven..
jee ik wist niet dat het niveau hier zo laag lag:s Nouja, vanaf nu alleen vrouwelijke reacties graag (wist wel dat wij meer niveau hebben :p) |
Wat meer voorover hangen, zodat je zegmaar over hem heen hangt.
|
Citaat:
|
Misschien dat hij gewoon tegen je baarmoedermond aanduwt?
|
Probeer idd eens wat uit met de stand van je bekken en de rest van je lichaam. Als je je bekken kantelt, veranderd daarmee ook de doorgang van de vagina. En dus kan hij wellicht beter bij je naar binnen komen. Experimenteer daar dus gewoon eens mee. Je kunt bijvoorbeeld helemaal plat op hem liggen met je benen wijd of juist dicht tegen elkaar. Wat meer omhoog gericht met je bovenlichaam, of helemaal op je knieën. Of juist jouw benen binnen die van hem, zodat je de doorgang als het ware verlengt.
Er zijn zoveel dingen mogelijk, en alle houdingen zorgen weer voor een andere doorgang bij jou van binnen. En op gegeven moment vind je dan een houding waarin hij heel soepel ver bij jou naar binnen kan :) |
Citaat:
ze zei al dat hij niet ver in haar komt, dat lijk mij niet het geval als je tegen de baarmoedermond aanduwt :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zeker als je het er met hem over hebt dat je daar eens wat meer mee wil experimenteren, gaat hij daar zeker wel in mee en wordt het dus echt iets van jullie samen :) |
Citaat:
|
Het komt echt allemaal vanzelf wel. Maar waarom wil je dat perse binnen een paar weken? Het samen ontdekken van van alles en nog wat duurt jaren, als het goed is tenminste.
|
Citaat:
Ik ben ruim een jaar met hem samen dus ik vond het nu wel tijd worden om eens lekker wat te gaan experimenteren :) |
Citaat:
|
Als je bovenop al experimenteren noemt... :D
maar let maar niet op mij, ik ben een man dus ik zeg niks zinnigs |
Citaat:
en zoals ik al zei..liever reacties van vrouwen, aangezien het niveau dan toch net een ietsiepietsie hoger ligt en er dan tenminste wordt ingegaan op mijn vraag..daar is dit forum tenslotte toch voor :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar welke houding neem je precies aan wanneer het niet lukt (of lukt het inmiddels wel?) |
Citaat:
En ik heb niets aan die van AngelLena toe te voegen, die vat het wel samen. |
Citaat:
maar die van AngelLena vond ik inderdaad ook goed :) |
probeer het gewoon rustig, zorg dat je nat genoeg bent en ga bovenop hem zitten, dan kan je bv rustig op en neer gaan, heel langzaam van boven naar beneden. je vriend kan ook eens een paar keer stoten (aanrader :D )
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |