Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   bovenop (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1322313)

groovy 16-12-2005 16:26

bovenop

Ik weet dat er al ontelbaar veel topics zijn geweest over dit standje, maar toch kon ik niet echt een antwoord vinden m.b.v. de zoekfunctie..

ik wil heel graag dus bovenop bij het vrijen, maar op de 1 of andere manier komt mijn vriend dan niet echt diep in me..net alsof er een soort muur is bij mij zeg maar..daar botst hij dan als het ware tegenaan en het voelt niet prettig..eigenlijk weet ik ook echt niet hoe het moet, dus hebben jullie misschien tips over hoe hij beter in me kan komen, wat ik dan moet doen enzo?

Alvast heel erg bedankt!

Liefs

tomtommertje 16-12-2005 16:28

Ik heb het probleem dat ik de techniek om op en neer te gaan mis als ik bovenop zit.

Eresh'kigål 16-12-2005 16:48

Het IJzeren Gordijn werd in 1989 afgebroken, misschien dat je eens moet denken aan explosieven (Y)

groovy 16-12-2005 16:58

ik wist dat ik iets vergeten te zeggen was...alleen zinnige reacties graag ;)

Eresh'kigål 16-12-2005 17:07

Goed dan...

Misschien is bovenop wel gewoon niet aan jou besteed ;)

M'ne 16-12-2005 17:16

moeilijk, bij ons werkte het ook niet echt. Maar de laatste tijd zit er (naar mijn idee) een 'zeer' stijgende lijn in. Misschien gewoon vaak proberen (en langzaam opbouwen?)

Tripo 16-12-2005 17:52

misschien is ze lul te klein? :eek:

EggeD 16-12-2005 17:55

Kleine lullen botsen toch niet tegen muren ?

Loontjuh 16-12-2005 17:57

Misschien moet je meer je bekken kantelen?

Tripo 16-12-2005 18:02

je moet sowieso niet met je lul tegen de muur gaan staan

Magican 16-12-2005 23:16

Tja, lullig

Nona 16-12-2005 23:37

Probeer een beetje draaiende bewegingen met je bekken te maken (van voor naar achter). Dan kun je misschien de juiste positie vinden. En experimenteer ook eens met de hoek van je bovenlichaam ten opzichte van hem.

CrazY G 17-12-2005 02:38

je zegt het zelf al, je hebt een muur in je kut!

groovy 17-12-2005 09:38

toch wel opvallend, dat alleen mensen van het vrouwelijke geslacht hier nuttige reacties kunnen geven..

jee ik wist niet dat het niveau hier zo laag lag:s

Nouja, vanaf nu alleen vrouwelijke reacties graag (wist wel dat wij meer niveau hebben :p)

ExVaal 17-12-2005 10:04

Wat meer voorover hangen, zodat je zegmaar over hem heen hangt.

Hecatomb 17-12-2005 13:15

Citaat:

Vaal schreef op 17-12-2005 @ 11:04 :
Wat meer voorover hangen, zodat je zegmaar over hem heen hangt.
Ik wilde juist zeggen dat ze wat meer naar achteren moet gaan hangen :D

Dark Red 17-12-2005 13:42

Misschien dat hij gewoon tegen je baarmoedermond aanduwt?

Thee Muts 17-12-2005 14:13

Probeer idd eens wat uit met de stand van je bekken en de rest van je lichaam. Als je je bekken kantelt, veranderd daarmee ook de doorgang van de vagina. En dus kan hij wellicht beter bij je naar binnen komen. Experimenteer daar dus gewoon eens mee. Je kunt bijvoorbeeld helemaal plat op hem liggen met je benen wijd of juist dicht tegen elkaar. Wat meer omhoog gericht met je bovenlichaam, of helemaal op je knieën. Of juist jouw benen binnen die van hem, zodat je de doorgang als het ware verlengt.

Er zijn zoveel dingen mogelijk, en alle houdingen zorgen weer voor een andere doorgang bij jou van binnen. En op gegeven moment vind je dan een houding waarin hij heel soepel ver bij jou naar binnen kan :)

Kikkiee 17-12-2005 14:31

Citaat:

Dark Red schreef op 17-12-2005 @ 14:42 :
Misschien dat hij gewoon tegen je baarmoedermond aanduwt?

ze zei al dat hij niet ver in haar komt, dat lijk mij niet het geval als je tegen de baarmoedermond aanduwt :rolleyes:

groovy 17-12-2005 14:42

Citaat:

Kikkiee schreef op 17-12-2005 @ 15:31 :
ze zei al dat hij niet ver in haar komt, dat lijk mij niet het geval als je tegen de baarmoedermond aanduwt :rolleyes:
haha nee precies! nu hoef ik het zelf niet meer te typen :D

groovy 17-12-2005 14:44

Citaat:

Thee Muts schreef op 17-12-2005 @ 15:13 :
Probeer idd eens wat uit met de stand van je bekken en de rest van je lichaam. Als je je bekken kantelt, veranderd daarmee ook de doorgang van de vagina. En dus kan hij wellicht beter bij je naar binnen komen. Experimenteer daar dus gewoon eens mee. Je kunt bijvoorbeeld helemaal plat op hem liggen met je benen wijd of juist dicht tegen elkaar. Wat meer omhoog gericht met je bovenlichaam, of helemaal op je knieën. Of juist jouw benen binnen die van hem, zodat je de doorgang als het ware verlengt.

Er zijn zoveel dingen mogelijk, en alle houdingen zorgen weer voor een andere doorgang bij jou van binnen. En op gegeven moment vind je dan een houding waarin hij heel soepel ver bij jou naar binnen kan :)

thx, dat ga ik eens proberen :) tis gewoon ook dat ik een beetje verlegen hierin ben, best belachelijk, want voor de rest laat ik me echt helemaal gaan in de seks en doen we alles bij elkaar en vinden we alles ook heerlijk, maar tis gewoon dat ik weet dat hij dat met zijn ex heeft gedaan, en ik uit ervaringen met mijn ex weet dat het niet echt lukte..en nu wil ik niet dat het bij hem ook niet lukt..dan denk ik van dat het bij zijn ex allemaal soepel ging en dan kom ik en is het 1 uur prutsen en dan nog niks ofzo :(

Thee Muts 17-12-2005 14:49

Citaat:

groovy schreef op 17-12-2005 @ 15:44 :
dan denk ik van dat het bij zijn ex allemaal soepel ging en dan kom ik en is het 1 uur prutsen en dan nog niks ofzo :(
Dat idee moet je dus ook van je af zetten, wat dat doet er nu helemaal niet toe. Hij heeft nu een relatie met jou en dus ook seks met jou en dat is dus op jullie eigen manier. Er is geen standaard manier om seks te hebben en met elke partner is het anders, voelt het anders, gaat het anders en doe je dus ook andere dingen. En julie doen samen de dingen waar jullie je prettig bij voelen en daarmee kun je dus ook zeker dingen uitproberen.

En zeker als je het er met hem over hebt dat je daar eens wat meer mee wil experimenteren, gaat hij daar zeker wel in mee en wordt het dus echt iets van jullie samen :)

groovy 17-12-2005 15:24

Citaat:

Thee Muts schreef op 17-12-2005 @ 15:49 :
Dat idee moet je dus ook van je af zetten, wat dat doet er nu helemaal niet toe. Hij heeft nu een relatie met jou en dus ook seks met jou en dat is dus op jullie eigen manier. Er is geen standaard manier om seks te hebben en met elke partner is het anders, voelt het anders, gaat het anders en doe je dus ook andere dingen. En julie doen samen de dingen waar jullie je prettig bij voelen en daarmee kun je dus ook zeker dingen uitproberen.

En zeker als je het er met hem over hebt dat je daar eens wat meer mee wil experimenteren, gaat hij daar zeker wel in mee en wordt het dus echt iets van jullie samen :)

Mjah dat wil ik ook heel graag, dat we samen experimenteren en dat we lekker nieuwe dingetjes kunnen proberen, dan wordt het inderdaad ook echt iets van ons samen en dat wil ik! Maar op de 1 of andere manier ben ik nooit zo handig geweest in standjes haha :( Maar mss ben ik ook wel te ongeduldig :)

juno 17-12-2005 15:52

Het komt echt allemaal vanzelf wel. Maar waarom wil je dat perse binnen een paar weken? Het samen ontdekken van van alles en nog wat duurt jaren, als het goed is tenminste.

groovy 17-12-2005 16:05

Citaat:

juno schreef op 17-12-2005 @ 16:52 :
Het komt echt allemaal vanzelf wel. Maar waarom wil je dat perse binnen een paar weken? Het samen ontdekken van van alles en nog wat duurt jaren, als het goed is tenminste.
nee ik bedoel niet te ongeduldig in de trant van dat ik alles in een paar weken wil ontdekken, maar dat als ik een standje probeer, dat ik meteen wil dat dát lukt, en niet eerst moeten 'prutsen' enzo..:)

Ik ben ruim een jaar met hem samen dus ik vond het nu wel tijd worden om eens lekker wat te gaan experimenteren :)

AngelLena 17-12-2005 18:57

Citaat:

groovy schreef op 17-12-2005 @ 17:05 :
nee ik bedoel niet te ongeduldig in de trant van dat ik alles in een paar weken wil ontdekken, maar dat als ik een standje probeer, dat ik meteen wil dat dát lukt, en niet eerst moeten 'prutsen' enzo..:)

Ik ben ruim een jaar met hem samen dus ik vond het nu wel tijd worden om eens lekker wat te gaan experimenteren :)

Groot gelijk, maar kunt niet bij elk experiment verwachten dat het meteen de eerste keer slaagt. Doe rustig aan, ontdek wat voor verschillen het uitmaakt hoe je je bekken hebt, hoe ver je naar voren/achteren gaat zitten, of je voorover, achterover hang of gewoonrechtop gaat zitten, op en neer of heen en weer, maakt allemaal zoveel verschil... Ga gewoon proberen en je merkt vanzelf wat jou en hem het beste ligt.

Jones 17-12-2005 20:50

Als je bovenop al experimenteren noemt... :D

maar let maar niet op mij, ik ben een man dus ik zeg niks zinnigs

groovy 18-12-2005 09:55

Citaat:

Jones schreef op 17-12-2005 @ 21:50 :
Als je bovenop al experimenteren noemt... :D

maar let maar niet op mij, ik ben een man dus ik zeg niks zinnigs

nee daar bedoel ik dus vanalles mee, wees maar niet bang hoor, mijn vriendje heeft niet te klagen :)

en zoals ik al zei..liever reacties van vrouwen, aangezien het niveau dan toch net een ietsiepietsie hoger ligt en er dan tenminste wordt ingegaan op mijn vraag..daar is dit forum tenslotte toch voor :)

groovy 18-12-2005 10:17

Citaat:

AngelLena schreef op 17-12-2005 @ 19:57 :
Groot gelijk, maar kunt niet bij elk experiment verwachten dat het meteen de eerste keer slaagt. Doe rustig aan, ontdek wat voor verschillen het uitmaakt hoe je je bekken hebt, hoe ver je naar voren/achteren gaat zitten, of je voorover, achterover hang of gewoonrechtop gaat zitten, op en neer of heen en weer, maakt allemaal zoveel verschil... Ga gewoon proberen en je merkt vanzelf wat jou en hem het beste ligt.
dank je wel, dat ga ik ook zeker proberen :) ik vind het gewoon toch een beetje eng..en sommige reacties hier helpen dan ook voor geen meter :rolleyes:

Benfatto 18-12-2005 12:19

Citaat:

groovy schreef op 18-12-2005 @ 11:17 :
dank je wel, dat ga ik ook zeker proberen :) ik vind het gewoon toch een beetje eng..en sommige reacties hier helpen dan ook voor geen meter :rolleyes:
geen reden om dit eng te vinden;)

maar welke houding neem je precies aan wanneer het niet lukt (of lukt het inmiddels wel?)

2B! 18-12-2005 12:27

Citaat:

groovy schreef op 18-12-2005 @ 10:55 :
en zoals ik al zei..liever reacties van vrouwen, aangezien het niveau dan toch net een ietsiepietsie hoger ligt en er dan tenminste wordt ingegaan op mijn vraag..
Je hebt de juiste nog niet gevonden :nono:

En ik heb niets aan die van AngelLena toe te voegen, die vat het wel samen.

groovy 19-12-2005 13:18

Citaat:

2B! schreef op 18-12-2005 @ 13:27 :
Je hebt de juiste nog niet gevonden :nono:

En ik heb niets aan die van AngelLena toe te voegen, die vat het wel samen.

haha of de foute jongens voelen net de behoefte om hier te reageren :p

maar die van AngelLena vond ik inderdaad ook goed :)

JJ13 19-12-2005 14:18

probeer het gewoon rustig, zorg dat je nat genoeg bent en ga bovenop hem zitten, dan kan je bv rustig op en neer gaan, heel langzaam van boven naar beneden. je vriend kan ook eens een paar keer stoten (aanrader :D )

2B! 19-12-2005 15:34

Citaat:

groovy schreef op 19-12-2005 @ 14:18 :
haha of de foute jongens voelen net de behoefte om hier te reageren
Nogmaals bedankt :cool: :P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.