![]() |
wat voor 'n zakdoek gebruik jij (bij verkoudheid)?
ik gebruik altijd papieren zakdoekjes.
Als ik verkouden ben(ben ik bijna nooit). Ik vind een stoffen zakdoek zo'n onfris idee. |
Wc-papier.
|
Mooi topic. Ik ben benieuwd naar de uitslag.
|
Papieren zakdoekjes van de kleenex want die zijn gebalsemd met calendula. (y)
Met andere zakdoekjes krijg ik altijd wondjes als ik lang verkouden ben maar met deze niet. |
Ik haal mijn neus op voor zakdoeken.
|
:evil:
|
Citaat:
|
Papieren zakdoekjes, gewoon van de Kruidvat of de Super.
|
Keukenpapier.
|
niks ik haal mn neus op. :o hhsssssj
|
Stoffen zakdoekjes, want van die papieren krijg ik een zere neus.:(
|
Stoffen zakdoek, als ik heel erg verkouden ben, anders papieren.
|
Een stoffen zakdoek. Ofwel: een snotslemmel. :p
|
papieren zakdoekjes, wcpapier maakt niet zoveel uit.
|
haal me neus een keer op
|
papieren
ik walg van katoenen |
Papieren zakdoekjes of zo en ik maak het af met een stoffen doek :D
Anders wordt mijn neus zo snel schraal |
papieren
|
Een stoffen zakdoek. :) Meestal een grote als ik écht verkouden ben, en een kleine wanneer het allemaal wel meevalt. :)
|
Papieren zakdoeken, behalve op mn werk want daar heb ik mn mouw voor.
|
Papieren zakdoekjes.
|
Ik gebruik nooit een zakdoek.
|
een papieren als het echt moet, ik haal alleen vaker mijn neus op.
|
meestal papieren zakdoekjes. Ook wel eens een stoffen zakdoek of wcpapier of keukenpapier. Maar een stoffen zakdoek gaat wel na 1 x snuiten in de was, ik vind 't ook vies als mensen zo'n ding de hele dag steeds opnieuw gebruiken.
Ik haal ook vaak m'n neus op trouwens. |
WC-papier.
|
Citaat:
|
Papieren zakdoekjes.
|
|
Citaat:
|
Stoffen want dat is beter voor het milieu.
Ik vind stoffen ook niet viezer dan papieren, eerder andersom. Als je in zo´n papieren zakdoekje een keer je neus goed snuit, zitten je handen ook meteen onder. |
Geen.
Ik heb één zakdoek en die is verleden tijd. Punt. |
Citaat:
Als ik echt heel erg verkouden ben gebruik ik wel 'ns een papieren zakdoek. Anders wc papier, of gewoon ophalen. Meestal heb ik ook wel servetten in m'n jas/tas zitten. |
Papieren zakdoekjes. Zo'n stoffen zakdoek lijkt me maar smerig. Eerst volsnuiten, dan in je broekzak stoppen en een half uur later weer eruit vissen en nog maar verder er in snuiten :s
|
Papier, stoffen vind ik ook smerig. Maar gelukkig ben ik maar zo'n 1 keer per jaar goed verkouden.
|
Kleenex balsem doekjes.. Zo'n hergebruik zakdoek vind ik not done.. Haal je 'm uit je zak, grijp je recht in zo'n eerder gesnoten snotklodder... No thanks (n)
|
Citaat:
|
ik snap echt niet hoe mensen stoffen zakdoeken kunnen gebruiken :| dat is toch vies: dan snuit je er in en zit helemaal onder het snot, en dat stop je het in je zak :eek: en dan even later vouw je hem weer open en doe je het nog 100 keer. :(
|
Het liefst papieren zakdoekjes van Kleenex. Maar als die niet in de buurt zijn en stoffen zakdoeken wel, dan pak ik er zo één.
|
papieren zakdoekjes
|
Citaat:
|
niks ik haal mn neus op 13 20.97%
|
Als je het met je vingers uit je neus haalt en op eet heb je geen zakdoeken nodig. (y)
|
Kleenex soft :) .
|
Citaat:
|
Papier. Gewoon keukenrolpapier of hetgene dat ik het dichtst in de buurt heb
|
sjaal van mn vriendin
jas van iemand die het dichts mij bij in de buurt staat anders gewoon papieren zakdoek :o |
Citaat:
|
Ik ben nooit verkouden :o
|
papieren zakdoek. van die stoffen dingen is best wel ranzig, je snuit je nuis erin en doet hem zo terug in je zak :s
|
Papier, ik vind een stoffen smerig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |