![]() |
progje om site's te blokkeren
Hallo,
Heb ff een vraagje mijn kinderen zitten regelmatig op site BV sm site of site's waar ik liever niet wil dat ze op gaan.. Nou was mijn vraag of iemand weet of er een programma is waarmee je geselecteerd site's kunt blokeren zodat de sites niet geopent worden...Hoop dat iemand het downlaod link van het programma kan plaatsen Hoop snel wat te horen Greetzz |
voorlichting
|
zal wel in de familie zitten
op je 20e kinderen :P |
en mocht je werkellijk waar zo lame willen zijn om echt een progje te willen installeren (wat je dus ECHT NIET MOET DOEN, niet alleen omdat het onredelijk is, maar ook in strijd is met privicy en meestal toch makkelijk te omzeilen is), kun je google gebruiken
|
Citaat:
Ik begrijp best dat je kinderen wilt bedschermen tegen bepaalde dingen. Maar zoek eens op parental control software. |
Citaat:
|
Of je kan het gewoon in je hosts file veranderen. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Filteren van websites.
en Mijn kind online zijn twee gidsen die een beetje vertellen hoe je met een gerust(er) hart je kinderen online kan laten gaan. Die tweede link geeft ook meer info over (beetje rondklikken en -lezen, en je vindt het wel) filtersoftware. Het gaat er onder andere over NetNanny en CyberPatrol. @Dafelix: 'Vrijheid van beweging' is een heel belangrijk principe, maar heel veel dingen/problemen in een goede opvoeding omvatten ook het voorkomen van problemen. |
hm, wellicht is idd blokkeren van dat soort dingen in de opvoeding vereist, echter, ik zal het zelf nooit toepassen omdat ik het niet netjes vind, wellicht simpleminded, maar schenk me maar niet teveel aandacht, hou ik vanzelf op ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |