![]() |
OK nieuwe kleuren nieuwe kansen
|
Kleuren kunnen, de rest is kut...
Manuzhai |
Citaat:
|
|
huh?? ik kreeg mail dat chimera had gereageerd maar ik zie geen post van hem
vaaaaaag |
Citaat:
|
Citaat:
Blond http://forum.scholieren.com/frown.gif hmmmm jammurz heb wel vertrouwen in zijn oordeel |
Citaat:
|
de layout is idd kut..
Dat is zo'n achterhaalde layout dat veel emsnne doen ondertussen.. zo;n beginsitje zeg maar.. |
Citaat:
ik ga hem op eoigen lijn hosten en veel gfx is de lijn nie blij mee. verder hou ik hem ook graag simpel zodat overzichtelijk blijft tuurlijk imageswaps en mooie tekeningen kunnen ook maar vind ik nie relevant |
ahh.. dat ziet er al een stuk beter uit... ik vind dat titelplaatje zelf veel te groot maar ja .. dat is een kwestie van smaak :P
|
Citaat:
heet nix met grafix te maken... |
Citaat:
|
ik vind het wel mooi, alleen is de banner te groot en past niet in geheel
verder misschien iets donkerder grijs, en tabel midden in site springt er volgens mij iets te veel uit menu is erg netjes |
Mijn mening:
Die kleuren zijn waardeloos. Ogen chaotisch, onrustig en niet in balans. Je plaatje (banner, zo u wilt) vloekt helemaal bij het toch al niet beste geheel. Die 2e achtergrond maakt 't bepaald niet beter. Beetje primitieve tables ook. Als je dan tóch per sé een border wilt; verander dan de cellspacing naar 0 ofzo. (Dat je een enkele lijn krijgt). Zelf ben ik voorstander van een zwarte achtergrond, met donkere (primaire, behalve geel) kleuren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |