![]() |
Wat is/zijn jouw goeie eigenschap(pen)?
Mijn waardering over mezelf is sterk gedaald door het slecht punten topic......
Dus ff voor de mensen die weer een opkikkertje nodig hebben Ts begint: hmz........volgens mij benik wel aardig (hurray) |
Heb ik niet.
|
Ik ben rustig. Ik ben eerlijk en houd niet van liegen. Ik kan ook loyaal zijn. Dat is het wel zo'n beetje.
|
ik ben:
grappig aardig betrouwbaar sportief aardig slim loyaal hartelijk goed in bed knap en o ja, ik ben ook bescheiden |
ik maak me niet druk, en heb geduld
|
Te vertrouwen, verstandig, bescheiden, rustig, aardig.
|
Ik betaal veel belasting (y)
|
Ik ben te vertrouwen en ik ben hulpvaardig. Bovendien doe ik graag iets tegen onrecht.
Voor de rest ben ik evil. |
Ik ben vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar, dat soort dingen. Ik bedoel het goed :).
|
ik word vaak gezien als iemand die alles over heeft voor de anderen, en daarom gaat ook iedereen gvd er van uit dat ik alles betaal enzo,
verder, houd ik van dieren :s |
[QUOTE]Magican schreef op 17-12-2005 @ 00:17 :
[B]ik ben: grappig aardig betrouwbaar sportief aardig slim loyaal hartelijk goed in bed knap en o ja, ik ben ook bescheiden je bent dus wel dubbel aardig |
Ik ben fucking grappig en gewoon tof
|
Dat ik Vice ben. :)
|
Ik ben gewoon leuk. Voor mensen met smaak, dan. Mensen zonder smaak (c.q. domme mensen) lijken zich nogal eens te ergeren.... :o
|
Ik ben gewoon zo ongelooflijk geweldig.
|
Ik ben hulpvaardig voor mijn vader.
En ik ben serieus, maar kan ook wel grappig zijn. En verder weet ik het niet zo:) |
|
Ik heb alleen maar slechte eigenschappen.
|
Och och.
|
Ik ben aardig, heb voor iedereen respect, ben slim, kan goed leren, ik ben rustig, niet snel boos (meer :D )...
|
Ik ben initiatiefnemend, sta sterk in m'n schoenen en (meestal) zelfverzekerd.
Verder kan ik goed luisteren en geef ik veel complimentjes :o |
Ik ben ik en dat is mijn beste eigenschap. :o
|
Ik neem veel initiatief en beschik over leidinggevende capaciteiten.
|
goede eigenschappen, hahaha.
|
Ik heb een
goede stoelgang goede prostaat hoop borst haar |
Ik ben zeer intelligent, eerlijk (ok, niet altijd een goede eigenschap maar alla) en uhh ik kan vrij goed schaken.
|
Is dat boeiend??
Nja, uhmm.. ik ben lief, aardig, grappig, sociaal, gek en ben r voor mijn vriendjes altijd :) |
Ik ben rustig, ben bovengemiddeld intelligent, kan goed spellen en maak zelden grammaticafouten, ik ben redelijk bescheiden, zoals deze post al aangeeft.
En ik trek het gezegde "Only sticks and stones can break my bones.", door tot in het extreme. |
Ik ben behulpzaam :) .
|
|
[QUOTE]Tom vercetti schreef op 18-12-2005 @ 22:31 :
Citaat:
|
Ik kan veel posten in een korte tijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben rustig.
Anderen noemen dit helaas lui, negatieve mensen heb je altijd. |
Ik kan alles zijn wat ik wil.
|
Ik ben.
|
Ik ben Julius.
|
Euhm, mijn goede eigenschappen?
Sociaal Aardig Sta altijd voor mensen klaar Gek :p Lievig :cool: (y) Heb je er nog meer? :p |
- Ik ben soms best aardig
- Ik sta wel altijd klaar voor mensen - Ik kan goed naar mensen luisteren - Ik heb een duidelijke mening, maar die kan ik ook net zo goed voor me houden. - En nú weet ik er geen meer. |
Ik ben lief. :)
|
Citaat:
ik kan de hele dag forummen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ook nog veel fantasie, had ik bedacht:) |
Ik ben een enorme doorzetter, denk dat ik alles wat ik bereikt heb in mijn leven toch wel daaraan te danken heb. Verder ben ik vriendelijk, beleefd, behulpzaam, goed van vertrouwen en sociaal.
|
Verstandig
Grappig Ik denk wel twee keer na voor ik iets uitvoer Betrouwbaar Niet vergeetachtig Op tijd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |