bolletje in mond
Hey,
Ik heb onlangs (2 weekjes geleden) gemerkt dat er een wit vlekje te zien was aan de binnenkant van mijn lip (ter hoogte van mijn tand). Toen ik er met mijn tong tegen duwde voelde ik een bolletje op die plaats. Ik moest eerst direkt aan mondkanker denken aangezien ik eens gelezen had dat witte vlekjes daar 1 van de symptomen van waren...(ik denk ook steeds direkt aan het ergste :s ) Maar als het mondkanker zou zijn, zou er dan toch geen 'bolletje' onder moeten zijn? En het zou ook een rare plaats zijn, toch?
Maar ik heb ook al gedurende ong 2 maanden een klein vetbolletje net op de rand van mijn lip. (aan de buitenkant) Ik denk toch dat het een vetbolletje is, aangezien ik dat al eens eerder op mijn arm gehad heb en het erop lijkt...
Maar nu vroeg ik mij dus af of dat bolletje in mn mond misschien ook gewoon een vetbolletje was ofzo? Dat zou in ieder geval gerustellender zijn dan kanker :|
Heeft iemand van jullie dat ook (al gehad)? Of weet iemand wat het zou kunnen zijn (behalve kanker of vetbolletje)?
|