![]() |
Kanye West
Ik heb net drie albums gedownload waarvan twee de naam 'Late registration' dragen en eentje de naam 'college dropout'.
Op die twee albums met late registration staat alleen verschillende muziek. Dus ik vroeg me af op welk album deze nummers wél thuishoren: Hey Mama Living a Movie Nigger gossip Gorgeous Improvise etc.... Ohja ik heb uiteraard gegoogled maar ik vind niks dan warrige informatie Nu nog even een stelling om dit wat meer discussiewaarde te geven... Kanye west is een geweldige rapper! |
geen zin om je te helpen, maar www.allmusic.com misschien wel zz.
|
Kanye is gay, gay.
|
Citaat:
|
Citaat:
iemand geweldihg vinden en dan cd's gaan downloaden is pussylike |
ik betaal voor het downloaden
en trouwens; ook al zou ik 120 cd's illegaal downloaden: daar gaat dit topic niet over |
stelling:
HULK IS EEN HOMO |
lekkere instelling hier op muziek.
maarja kzal maar niet zeggen hoe erg ik zin heb om mensen neer te steken die naar metal luisteren (als ze zichzelf nog niet verwond hebben). edit: lmao http://forum.scholieren.com/fotoboek...Ar6u6ZVNJ0.jpg |
Citaat:
|
haha sukkel
|
Citaat:
|
8D
|
Citaat:
|
vette nudie broek btw (y) !
|
Die foto is toch gewoon openbaar?
|
Citaat:
|
iemand nog een reactie op mijn vraag?
|
http://forum.scholieren.com/fotoboek...229Fdfx2vb.jpg
die in dat blauwe shirt is onze hulk. onze stoere jongen, die het op het internet over neersteken heeft.:):) |
Citaat:
|
ze hangen wel lekker met kele (y) !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oja
kanye west is een goede producer, maar een prutrapper verder heeft 'ie te veel praatjes, net als onze hulk. |
Citaat:
35 euro bij men at work destijds :eek: ! check vooral mijn dillinger shirt y0 |
Citaat:
|
Citaat:
dat is 1/4 van de normale prijs? |
Haha wat een pussy die Hulk
Get out of hip hop, kankergroupie. |
Citaat:
|
Citaat:
voor de rest vind ik men at work helemaal niets, maargoed. waren trouwens nogal vreemde maten, dat ook. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
oke, antwoord op je vraag:
hey mama hoort er sowieso niet op. en dan ga je ff naar bol.com ofzo en dan typ je dat album in en dan krijg je de tracklist, en dan kun je vergelijken. kun je dat zelf niet bedenken?:| ergens hier op een deelforum staat trouwens een tutorial hoe het maximale uit TeH G00gOlSZzZ te halen, misschien eens doorlezen? |
Citaat:
|
Citaat:
verder heb ik zo'n vermoeden dat jou hersencapaciteit het niet toelaat antwoord te geven op die soort kwesties |
wat een heerlijk topic om te lezen, bedankt mensen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen nu blijkt dat van kanye west maar 2 albums zijn gepubliceerd (voor zover ik kon vinden) |
Citaat:
|
ondanks het feit dat jou opmerking nergens op sloeg. waaraan zie je dat? :confused:
|
JouW opmerking.
Verdomme, 2e keer al. |
En nu weet ik weer waarom ik eigenlijk nooit op Muziek kom. Te veel truie mensen hier aan het heerschen :(
|
ik ben blij dat jij je er drukker om maakt dan ik
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zou je moeten schamen. |
je hebt er vast heel diepliggende bedoelingen mee, maar ik vind jouw versie 'Anthwoord' dommer staan
|
Nee, Anthwoord is urban.
Wigger. |
en toch vind ik het dom staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |