![]() |
[Forum] SQL database name + username + password
Ik heb net de invisionpowerboard geupload (al die bestanden) en nu moest ik het gaan instaleren maar ik moet SQL database name + username + password opgeven? Ik heb mijn bestanden op lycos geupload en daar heb ik ook mijn eigen account (voor website builder) maar ik kom niet verder.
Wat moet ik typen bij dat SQL database name + username + password? Ik heb gewoon met de FTP gewerkt van lycos thats it! kan iemand mij helpen? |
Ik vraag me af of Lycos wel MySQL-databases biedt, maar volgens mij kun je dit in ieder geval beter op hun site uitzoeken. Als je wel een DB toegewezen gekregen hebben, zou je daar echt wel een wachtwoord voor gekregen hebben (anders kun je ook het wachtwoord e.d. van je eigen account proberen te gebruiken, de host is soms 127.0.01, maar bij Lycos zou ik het niet zo weten) Normaalgezien staat het wel op hun site àls ze MySQL aanbieden.
|
Je moet bij Lycos eerst MySQL activeren geloof ik.
Host is inderdaad gewoon 127.0.0.1 of localhost dacht ik. Ik dacht niet dat je dan ook nog een wachtwoord moest opgeven. Maar dat moet je dan even checken. De naam van je database is bij de Nederlandse Lycos geloof ik: username_nl_db Maar bij PHPMyAdmin zie je de naam van je database ook wel staan. |
Als je gratis hosting zonder reclame met PHP en MySQL wilt kun je een gratis account aanvragen bij:
http://www.funpic.org Je hebt dan 100 MB ruimte. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |