![]() |
Als we weer
Als we weer
Dat de rook me opslurpt maar dat ik mijn armen strek en mijn vingertoppen langer maak, dat ik je aanraak en jou ook, dat we in het grote dronken donker en nog méér zijn, dat we lachen dat het nu slechts uit twee letters en een lettergreep bestaat maar ach we blijven bij elkaar, dat zie je. Dat zei je en wij knikten ja en hoe we ons verheugden op het feest. |
en wat we ons verheugden op het feest
Ik weet niet, ik struikelde erover. Hoe in plaats van wat zou toch een stuk logischer zijn? Verder vind ik hem echt leuk, maar dat had ik al gezegd:) |
Mooi gedicht :)
vooral de 'dat zei je' en 'dat zei je' in combinatie met de rest van het gedicht vind ik mooi gevonden |
Citaat:
|
Dank jullie wel. :)
Vogelvrij: ik heb wat veranderd in hoe, dat is inderdaad beter. |
Ik hou van het 'grote dronken donker' ,kan me daar goed wat bij voorstellen :) het roept leuke beelden op.
edit: ik had eerst in het begin "mooi gedicht" staan, toen ik zag dat iemand mij al voorgeweest was en ik mij moet schamen om mijn onoriginaliteit. ik laat het gewoon weg, maar ik vind het dus wel nog steeds een mooi gedicht ;) |
Citaat:
Verder ben ik het eens met Astuanax, dat zei/ zie je is leuk gevonden. |
Citaat:
Ik vind het een mooi gedicht, het roept een hele tedere stemming bij me op. Lief, beetje droevig. Het leest lekker door, fijn ritme... Mooi! |
Merci beaucoup. :)
Meadow: apart dat het een 'n beetje droevig gevoel bij je oproept, want het is wél blij bedoelt. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |