![]() |
Gevaarlijk ?
Op oudejaar willen enkele vrienden van mij spacecake maken als dessert... Nu heb ik de volgende vragen : ik gebruik namelijk heel weinig, maar zou graag wel wat spacecake eten maar is dat gevaarlijk ? Hoe lang duurt het voor je iets voelt ? Hoeveel kan je ongeveer op ?
Extra informatie : die vriend heeft voor 350 gram wiedboter gekocht... |
um sja meestal is .5 gram hasj pp genoeg voor een goed gevoel, 1.5 gram hasj pp voor een sterke cake, meer kan maar denk ik alleen slim als je het vaker hebt gedaan.
Gezien je de wietboter zo gekocht hebt, sja maakt dat niet meer zo uit. Der is niet echt iets dat gevaarlijk is, sommige mensen gaan er wel van kotsen en je kan je voor langere tijd misselijk voelen maar dat is niet zo gevaarlijk. Hou dus een emmer in de buurt. De werking kan verschillen maar ga maar uit van rond de 8 tot 12 uur als het een sterke cake is, ikzelf ben een keer bijna een dag lam geweest van die zooi. Waneer werkt het? Nou kan verschillen, hoeveel je die dag hebt gegeten, of je net hebt gegeten. Het ligt tussen de 45min en 1,5 uur ( of je dus hebt gegeten of niet, en hoe gevoelig je er voor bent). Ook een fout die veel mensen maken, die denken dat ze niks voelen en eten meer, en zijn uiteindelijk ziek en enorm high. Dit is allemaal hoe ik het heb ervaren, ik heb het zelf nu denk ik 5 keer gedaan. Meestal met hasj, en redelijk veel blowen erbij. Hoop dat je een leuke avond hebt :D edit: HAAL ETEN IN HUIS!!!, ik deed het een keer thuis bij een vriend, volgens mij zijn we die avond zo 4 kilo aangekomen :cool: |
Citaat:
Ik weet niet of je rookt, dan is dat misschien prettiger voor een eerste keer. |
Ik zou het iig voor oud en nieuw een keertje proberen. Je weet dan wat je er ongeveer van kan verwachten. Na een uur tot anderhalf uur werkt het overigens. (ligt er ook aan hoeveel je van te voren hebt gegeten). Have fun (y)
|
onderschat het effect niet! ik vind het totaal anders dan blowtje roken en zelfs heftiger dan mijn weinige paddo-ervaringen! mrja wie ben ik ;)
en lang wachten tot het werkt idd.. |
Citaat:
Idd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het slaat behoorlijk heftiger in dan gewoon een jointje roken idd. En je blijft lang knetter, zeker als je veel en sterke cake hebt gehad.
|
Citaat:
tis ook niet vergelijkbaar met paddo's, maar aangezien de meeste paddo's best 'heftig' vinden geeft ff aan hoe heftig spacecake voor mij is. ik heb er meer van getript dan van paddo's. |
Bij mij duurt het vaak 2 uur voordat het werkt, dus denk niet na een klein uurtje ik eet nog wat meer want dat kan fout gaan. Verder was ik als ik een heel plakje at ook altijd he-le-maal van de wereld, ik kon alleen maar op de bank zitten en met heel veel moeite mn armen bewegen. Was +- net zo erg als paddo's, dus onderschat het effect niet (als je een goeie cake heb).
|
Citaat:
|
ik heb een paar keer wietkoekjes gegeten, het effect laat even op zich wachten maar ik ben dan behoorlijk lang ontzettend stoned. het enige nadeel is dat die dingen echt tè ranzig smaken.
|
ik kan je alleen aanraden om niet teveel te eten en zeker te weten ff wachten met alcohol totdat het begint te werken als je niet vaak blowt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |