![]() |
Kinese VS Elementen
hey hey, mij heeft weer es een vraaggie...
is er nou een verband tussen de Kinese versies en de Elementen ? Zoiets als dat iemand met et Element "Vuur" beter is in "Pyrokinese" enz., of heeft dat nix met elkaar te maken ??? |
Ik merkte wel dat ik met m'n element lucht veel beter ben in Aerokinese dan in pyrokinese
|
Als je het mij vraagt zijn ze gewoon hetzelfde hoor. Het gebruik van Elementen word meer gebruikt door magiers, en Kinese is weer meer gebruikt door andere mensen. Kinese zal misschien ook moeilijker onder de knie te krijgen zijn, maar het effect zal wel sterker zijn.
|
ok, dus ik kan eruit opmaken dat et los van elkaar staat ? naja, maakt nie uit ook, m`n element is vuur en wilde tog as eerste pyrokinese leren, dus zit iig goed :D
|
De elementen worden vaak als symbolen gebruikt bij Astrologie.
Kineses hebben in principe niks te maken met de elementen. Net zoals fobieeën niks te maken hebben met elementen. Ook al kun je bang voor [bijv.] water zijn (genoeg mensen trekken dan de conclusie dat je wellicht in je vorige leven bent verdronken). Als er mensen zijn met deze krachten dan praten we over een kleine 100 op 6 miljard misschien, en als je hier soms kijkt lijkt het wel of het 1 miljard op de 6 miljard is. Dream on. |
Hoe kom je er achter wat je element is dan?
|
kan je op verschillende sites opzoeken aan de hand van je geboortedatum/sterrenbeeld....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar kun je aan kinese beginnen?
Wat kun je dan? Me is curious! Of is het meer een mentale overtuiging? |
Citaat:
|
Ja weet je, je hebt een sterrenbeeld. En een asendance...
Als je exact de tijdstip weet van wanneer je bent geboren dan kun je het uitrekenen. Je asendance is een andere sterrenbeeld, en de eigenschappen van dat sterrenbeeld zullen bij jou wat meer naar voren komen. |
Citaat:
|
Citaat:
undergrounddragon.tripod.com Ja ik ben een bekende |
Zou iemand mij dan even in de juiste richting kunnen helpen? :(
Mijn element is lucht, ik ben Gemini. Hoe kan ik dan aan kinese beginnen, het klinkt interessant. Is er misschien ook informatie over te vinden? |
Owh :) Thanks :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |