![]() |
Carnaval !!
Ja t duurt nog ff, maar kunnen de brabanders onder ons.. mij mss helpen met tips te geven voor n meisje van 19.. Wat moet ik aan ?? Ik ben idee-loos !!
Alvast bedankt ! Kuss Ps. kwist niet waar ik dit anders moest neerzetten.. Sorry als t verkeerd is ! |
Pinguin lijkt me wel gepast.
|
Niet als docent Nederlands in ieder geval.
|
ga als de buurvrouw ofzo
|
Negentien lentes jong meisje.
|
Ik haat carnaval.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Is het alweer carnaval? :|
Edit: oh, ik las de eerste zin niet. |
Citaat:
|
Verkleed je als een doos.
|
Ga gewoon naakt. :)
|
Hmm.. niet echt creatieve mensne hier.. haha,, maja iig bedankt, t hoeft trouwens niet PERSE Iemand of iets te zijn, iets grappigs of creatiefs, weet ik t.. hoe zijn jullie gegaan??
Er is toch wel iemand die mij wil helpen ?? Oja, als je carnaval niet leuk vind, hoef je dat toch niet hier neer te zetten.. Ik vroeg toch niet of je t leuk vind of niet :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik woon sinds dit jaar in Nijmegen en heel misschien ga ik mijn eerste carnaval maar eens vieren. In het noorden zijn we wat nuchterder. |
Citaat:
:rolleyes: Haha.. Nuchter... Of Saai ?!! :D :confused: Serieus,, je MAG best wel ns "gek" doen hoor.. Haha :o :rolleyes: |
Citaat:
♥ *Baileys verslaafdd.. !! Je mag wel eens gek doen:o Maar hier in het 'Noorden' vinden de meeste mensen carnaval iets voor onder rivieren en dus maar een kutfeest. |
Citaat:
|
En voel de liefde. Anneka kan het wel met Linda vinden denk ik.
Carnaval wordt 'boven de rivieren' niet gevierd (af en toe wordt er op de basisschool een idiote dag aan besteed) en wordt daarom als vreemd gezien. Wat de boer niet kent, wat de boer niet eet. 'Zuiderlingen' vinden carnaval echter wel leuk en snappen niet dat anderen niet kunnen inzien dat carnaval ook leuk kan zijn en niet alleen een 'zuipfestijn' (aldus de 'zuiderlingen'). |
Ik haat maar carnaval, maar ik zou als Schrödinger's cat gaan.
|
Carnaval is kut.
|
Ga als prinses.
|
Miss Kitty. :o
|
Citaat:
Wa de boer nie ken, da vrit ie niet. |
Whahahaha !! Wat ben ik blij dat ik hier woon :D
|
Ach, in het zuiden des lands zullen de mensen het wel helemaal geweldig vinden, maar ik heb er als noordeling helemaal niets mee. En met mij vele anderen hier in het Noorden.
|
Citaat:
|
Duik de kast van je moeder, vader, broer, zus, oma, tante, buurvrouw en beste vriendin eens in. Daar vind je vast wel iets (combineer die rood fluoriserende legging van je buurvrouw met de oranje beenwarmers van je best vriendin en je bent klaar).Je moet ook niet herkenbaar verkleed zijn, zolang het maar gewoon "iets" is.
|
Ga als een doos. Dan doe je je gedrag ook meteen eer aan (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga als hello kitty
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Carnaval, pasen en alle andere feestdagen moeten die ene keer per jaar dan maar hier of op onzin. En de religieuze aard van verschillende feesten kan ongetwijfeld besproken worden op religie. |
Dat hele 'gek doen' met carnaval is zo saai, truttig en burgerlijk. Daar is niets geks aan.
|
Je moet juist saai en burgelijk gaan, dan val je pas op.
|
een wit poesje met een hartje in der handen (y)
|
Ga naar een feestwinkel?
Doe een gekke pruik op, klaar Alleen maar zwarte kleren en dan ineens een paarse hoed ofzo? Doe eens je best en denk na (y) |
denk eens na over wat je zelf leuk vindt en doe dat (y)
|
Citaat:
|
Of ga als forum. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |