Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vrienduh, wat nu :S (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1323106)

bvdm 17-12-2005 21:36

vrienduh, wat nu :S

eeyss,
k ben al een tijdje verlieft op een lief meisje wat bij me in de klas zit. we zijn al goede vrienden en hebben veel contact, een vriend van me heeft al eens haar mening over me gevraagd en ze zei dat ze me knap en heel aardig vond, maar ze sag me meer als vriend.. :(

maar ik heb dit forum wat doorgelezen met wat soortgelijke berichtjes, en er staat allemaal dat je eerst vriende moet worde en dat et dan vanzelf komt,, maar door alleen maar wa vriendelijk tegen haar te doen komt et tog nie vnself?? :s

hulp plzzzzzzzzz dunn0 wat te doen :confused: :confused: :confused:

Heikneuter 17-12-2005 21:40

In ieder geval geen polls aanmaken

Mr. Pignati 17-12-2005 21:45

Citaat:

Heikneuter schreef op 17-12-2005 @ 22:40 :
In ieder geval geen polls aanmaken
dat, en beter opletten bij Nederlands

Louis Armstrong 17-12-2005 22:37

Citaat:

bvdm schreef op 17-12-2005 @ 22:36 :
eeyss,
k ben al een tijdje verlieft op een lief meisje wat bij me in de klas zit. we zijn al goede vrienden en hebben veel contact, een vriend van me heeft al eens haar mening over me gevraagd en ze zei dat ze me knap en heel aardig vond, maar ze sag me meer als vriend.. :(

maar ik heb dit forum wat doorgelezen met wat soortgelijke berichtjes, en er staat allemaal dat je eerst vriende moet worde en dat et dan vanzelf komt,, maar door alleen maar wa vriendelijk tegen haar te doen komt et tog nie vnself?? :s

hulp plzzzzzzzzz dunn0 wat te doen :confused: :confused: :confused:

vertaling ( omdat ik niks beters te doen heb ).

Hallo,

Ik ben al een tijdje verliefd op een lief ( noot van de vertaler: nutteloze toevoeging, want ik neem aan,dat je niet verliefd word op een drekkige bitch :confused: ) meisje die bij me in de klas zit. We zijn al goede vrienden, en hebben veel contact ( noot van de vertaler: onzin, want als je geen contact hebt, kun je nauwelijks van enige vriendschap spreken ), en een vriend van me, heeft al eens haar mening over me gevraagd, en ze zei toen, dat ze me wel aardig en knap vond, maar dat ze me meer als vriend zag.

Ik heb dit forum wat doorgelezen, in soortgelijke topics. ( Een betere vertaling had ik zo niet voorhanden :o ) En overal staat wel dat ik eerst vrienden met haar moet worden, en dat het dan vanzelf komt, maar door alleen maar wat vriendelijk te doen komt het toch niet vanzelf??

Hulp gevraagd.

shining 17-12-2005 22:45

Citaat:

Louis Armstrong schreef op 17-12-2005 @ 23:37 :
:D

Nu maar hopen dat hij er ook iets van opsteekt:)

MadameMinke 17-12-2005 22:55

Citaat:

Hallo,

Ik ben al een tijdje verliefd op een lief ( noot van de vertaler: nutteloze toevoeging, want ik neem aan,dat je niet verliefd word op een drekkige bitch :confused: ) meisje die bij me in de klas zit. We zijn al goede vrienden, en hebben veel contact ( noot van de vertaler: onzin, want als je geen contact hebt, kun je nauwelijks van enige vriendschap spreken ), en een vriend van me, heeft al eens haar mening over me gevraagd, en ze zei toen, dat ze me wel aardig en knap vond, maar dat ze me meer als vriend zag.

Ik heb dit forum wat doorgelezen, in soortgelijke topics. ( Een betere vertaling had ik zo niet voorhanden :o ) En overal staat wel dat ik eerst vrienden met haar moet worden, en dat het dan vanzelf komt, maar door alleen maar wat vriendelijk te doen komt het toch niet vanzelf??

Hulp gevraagd.

Sinqi 17-12-2005 23:03

Da's een moeilijke.....Hmmm... Ik zou voor optie 2 gaan.

Paranoide 17-12-2005 23:05

Ik heb gestemd :)

al0ra 17-12-2005 23:49

vriend·schap
de vriendschap (vrouwelijk), de vriendschappen

betrekking van personen tot elkaar als vrienden
betekenisverwante termen
hyperoniem:
verbondenheid
synoniem(en):
camaraderie, kameraadschap
hyponiem(en):
collegialiteit
antoniem:
vijandschap
context
een hechte vriendschap
iemand de vriendschap opzeggen
vriendschap sluiten
uit vriendschap

RHCP_NAC 17-12-2005 23:49

ik mis de optie: ik vink graag dingen aan :(

mrboot 17-12-2005 23:51

Optie 2, want die heeft de meeste puntjes. (Y)

Al Murphy 18-12-2005 01:44

hoi Hugo,
het kan inderdaad best irritant zijn om zomaar een erectie te krijgen, maar het gebeurt bij veel jongens. Helaas kan dit niet onderdrukt worden; het is een natuurlijk proces. Je wijde boxer kan het wel "aanmoedigen" door wrijving - en dus fysieke stimulatie mogelijk te maken. Trek liever een strakke onderbroek aan, en een wijde broek eroverheen. Als je dan een erectie krijgt, kun je het beter verbergen.
Meer over erectie kun je lezen op Sekswoordenboek.nl/Erectie
Groet,

bamiPoep 18-12-2005 01:53

Citaat:

Al Murphy schreef op 18-12-2005 @ 02:44 :
hoi Hugo,
het kan inderdaad best irritant zijn om zomaar een erectie te krijgen, maar het gebeurt bij veel jongens. Helaas kan dit niet onderdrukt worden; het is een natuurlijk proces. Je wijde boxer kan het wel "aanmoedigen" door wrijving - en dus fysieke stimulatie mogelijk te maken. Trek liever een strakke onderbroek aan, en een wijde broek eroverheen. Als je dan een erectie krijgt, kun je het beter verbergen.
Meer over erectie kun je lezen op Sekswoordenboek.nl/Erectie
Groet,

ok bedankt
nu weet hij wat ie moet doen

Corinne 18-12-2005 04:01

Optie 3 en 4, want die hebben evenveel puntjes
En ik dacht, als een optie er 2 keer tussenstaat, moeten die wel goed zijn.

Ohja, ontopic:
Vraag dr een keer mee naar de bios :)

BrunetJuh 18-12-2005 10:08

Citaat:

Sinqi schreef op 18-12-2005 @ 00:03 :
Da's een moeilijke.....Hmmm... Ik zou voor optie 2 gaan.

groovy 18-12-2005 10:29

Citaat:

Hallo,

Hulp gevraagd.

vooral de noot van de vertaler :D

groovy 18-12-2005 10:31

Citaat:

Corinne schreef op 18-12-2005 @ 05:01 :
Optie 3 en 4, want die hebben evenveel puntjes
En ik dacht, als een optie er 2 keer tussenstaat, moeten die wel goed zijn.

Ohja, ontopic:
Vraag dr een keer mee naar de bios :)

ik denk juist niet optie 3 en 4 in dit geval, want dat is een strikvraag..nu er 2 keer dezelfde antwoorden staan, kun je er makkelijker intrappen om een fout te maken. Door 2 dezelfde antwoorden is de kans op een fout antwoord aanzienlijk vergroot. Dus ik denk optie 1 of 2..en dan ga ik voor..1. Want daar lees je juist sneller overheen omdat je de andere opties nog wilt bekijken.

Ontopic: inderdaad, bios (y)

Jinte 18-12-2005 10:39

Maar ik heb ooit in een onderzoek gelezen, dat bij MC tests B het vaakst het goede antword blijkt te zijn. Dus dat en het feit dat een klasgenoot beweert dat je altijd het langste antwoord moet kiezen in geval van nood, en dat is het hier.

Dus B

Sjoerd 18-12-2005 10:51

Ik denk dat je met optie 3:......... toch het meeste zal bereiken bij haar.

Missy1234567890 18-12-2005 10:57

Waarom reageer ik hier überhaupt op? :confused:

Over de 'vertaling' (vrij kinderachtig trouwens, we snappen allemaal wat hij bedoelt, maar goed):

'meisje' is onzijdig en een verkleinwoord en daar verwijs je niet naar met 'die', maar met 'dat'. Ja sorry, maar als je dan toch de wijsneus uit wilt hangen, doe het dan goed!

Dus dan krijg je:

Ik ben al een tijdje verliefd op een lief ( noot van de vertaler: nutteloze toevoeging, want ik neem aan,dat je niet verliefd word op een drekkige bitch ) meisje dat bij me in de klas zit.

En verder kan dit topic wilt dicht, want er is nog niet een normaal antwoord gegeven.

CSN 18-12-2005 11:07

Ik heb ze alle vier gekozen dan krijg ik vast en zeker punten :bloos:.

duivelaartje 18-12-2005 11:14

Ik zou de bovenste nemen, niet de hard van stapel gaan. :cool:

Q 18-12-2005 12:07

Topic gesloten wegens offtopic gedrag. Lokale FB's mogen/zullen bepalen wat er verder met dit topic gebeurd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.