![]() |
Huilen bij tv/films
Wanneer heb jij voor het laatst gehuild tijdens bij een tv-uitzending, film oid?
|
Bij 'ik mis je'
Programma over mensen die een film hebben laten maken over een overleden dierbare. |
dit hoort niet op DK:mad:
|
ik heb laatst gejankt om die Merci reclame. Fishermans Friend doet het ook altijd nogal goed.
|
Haha, net nog bijna (omdat ik niet alleen hier zit) bij Vision of Escaflowne.
|
Vaak bij hindifilms, maar dan moet ik gewoon een traantje wegpinken. Niet huilen.
|
Ik geloof het laatst toen ik Hana-bi weer heb gekeken. Fucking hell, wat is dat einde deprimerend.
|
Bij 'The lord Of The Rings'. Jaa, lach maar! :p
|
Is wel weer tijd geleden bij een oorlogsfilm.
|
Dat was geloof ik toen ik 13 was. Ik huil bijna nooit bij films, ik kruip wel weg in mijn vriendje bij horror.
|
Bij de aflevering van "McLeod's Daughters", waar Claire begraven werd. :o
En daarvoor bij "Artificial Intelligence." :o |
Ik houd het nogal eens moeilijk droog bij E.R., ookal gaat het om herhalingen.
|
Spoorloos. :bloos:
|
Intocht van Sinterklaas.
Was zo spannend. |
Wat ben je toch een mietje, TheRedArrow. :evil:
|
-> Films TV & Radio
|
Dat is echt wel een zwak punt van me, toch als niemand het kan zien...
Bij Million Dollar Baby was de laatste keer. Mooie film, trouwens. |
American History X
eerder van afschuw dan van ontroering ofzo kutfilm (we keken m bij scheikunde, doen we ook nooit boeiende dingen) |
De laatste tijd niet, maar ik moest wel bijna huilen toen ik the Pianist keek.
|
Moet nooit huilen bij films, dus de laatste keer was waarschijnlijk bij the lion king. Al deed het einde van de nieuwe Harry Potter me wel wat.
|
Citaat:
|
Bij tv programma's nauwelijks.. maar bij films echt te vaak :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Million dollar baby in de bioscoop.Gelukkig kan ik geluidloos janken (y)
|
Serie: McLeod's daughter, toen Claire doodging
Film: Million Dollar Baby |
Ik huil niet om fictie of andere dingen waar ik niet direct bij betrokken ben.
|
Citaat:
En idd, HP4 als Cedric doodgaat... :( :( |
Het einde van La Vita e Bella
Verder huil ik niet zo snel |
Citaat:
Ik huil nooit echt bij films, maar krijg wel vaak tranen in mn ogen. En dan zowel bij blije scenes als bij verdrietige. |
Citaat:
|
Bijna toen ik de laatste aflevering van Najib & Julia herkeek, bijna toen ik Simon opnieuw keek.
Ik geloof nooit écht. |
Citaat:
on topic: huil bijna nooit bij tv of films. laatste keer was dacht ik bij de Lion King |
Bijna altijd. Als het niet ontroerend is dan is het wel zo ontzettend mooi of zo ontzettend slecht, ik vind altijd wel een excuus.
De laatste keer was Eternal Sunshine, maar daar huil ik altijd bij. |
Ik heb best vaak van die bijna-huil-momenten. Dan prikken de tranen als en krijg ik vochtige ogen. Ik droog ze dan vaak snel, voordat iemand het ziet. ;) Maar echt huilen was bij de Lion King, toen zijn vader dood ging. :(
|
Is alweer een tijdje geleden. Volgens mij was The Green Mile een paar jaar geleden de laatste. :|
Ohnee, La fille sur le Pont (The Girl on the Bridge, m'n frans is niet zo sterk) een tijd geleden, dat was iig. na The Green Mile, en bijna bij Lost in Translation. |
Eternal sunshine of the spotless mind. Tweede keer.
|
The oc, op het einde van het 1ste seizoen als ryan vertrekt :(
Maar het kwam vooral door Hallelujah- Jeff Buckley die terwijl speelde |
Het was niet echt een film, maar een cheap ass remake van the matrix, ik moest echt huilen van het lachen :D
En dat is zo'n 2 jaar geleden :o |
TV: Bij ''Je Leven In De Steigers'' daar was een man met een spierziekte, was erg zielig :( .
Film: American History X, het einde, echt schokkend :( . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij Als je begrijpt wat ik bedoel. Als heer Bommel zegt tegen Zwelgje dat hij boos op hem is. En natuurlijk op het einde als de muziek wordt ingezet. Voor de rest huil ik nooit bij films. :)
|
Nog nooit gedaan. Ik werd wel heel treurig bij het zien van Grave of the fireflies, de zieligste film die ik ooit heb gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet echt huilen, een traantje of twee, maar elke keer als ik Requiem for a dream zie komen ze vanzelf. Wat een vreselijke film is dat.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |