![]() |
Dagje - uit, vader.
.
|
mooi fri puntje-puntje! Zo ken ik je weer (y) :cool:
maar jij lid van forum? moest even 2 keer kijken! :eek: pas net zie ik, welkom alsnog (y) |
Ik vind dat je dit best knap weet te verwoorden voor een dergelijk emotioneel thema. Je weet het gevoel en het onderwerp in een "aansprekend" orgineel jasje te steken qua vorm en taalgebruik. Je speelt leuk met binnenrijm. Het ritme kan naar mijn idee wat beter. B.v. de laatste zin van strofe 3.
|
Citaat:
Bedoel je trouwens emoties of meningen? :) In elk geval zou ik een ander woord gebruiken van "gevoelens". |
.
|
Ja. :) Mooi. Het raakt me.
|
Citaat:
Citaat:
|
gevoelens.. mijn emoties ja, verlangens, wat ik voel, :) zoiets
|
Ik vind dit echt heel mooi, vooral die eerste strofe, hoe je niet vertelt watvoor dagje uit het is maar het overal aan te zien is. Je begin vind ik -weer, geloof ik- sterker dan het einde. Het einde zegt me minder. Tweede strofe vind ik wel weer interessant en de tenenloos graaiende voeten juist een vondst en het stampen dat het schreeuwen dempt heel mooi.
Echt, ik vraag me af waarom je zelf niet meedoet aan de wedstrijd (ik kom net uit het wedstrijdtopic;)) |
Hmja, het einde is meer mijn gevoel erover geven - tenminste, zo zie ik het. Dat het wat kracht mist klopt wel.
Waarom ik niet meedoe? hmm, oke. ik ga er nog even over nadenken ;) (fluistert: omdat ik niet zo zeker ben van mijn werk en dus bangben af te gaan :bloos: leuk he) Liefs,en dankje voor je reactie. |
Citaat:
Trouwens, ik hoorde "Lotus Europa" van Spinvis en moest meteen aan jouw teenloze voeten denken :) |
Citaat:
Over je eindstrofe: dat omschrijf je zelf goed, het mist inderdaad wat kracht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |