![]() |
Onzekerheid
Er werkt een jongen dichtbij mijn huis in een snackbar en ik vind hem errug leuk. Ik heb mijn vriendin op hem afgestuurd en ze heeft een beetje zitten vissen en hij zei dat hij mij er wel leuk uit vond zien. Toen vroeg ze of hij m'n nummer wou en hij ging pen en papier pakken.
Dat is nu ong. 2 weken geleden en ik heb nog steeds niks van hem gehoord. Hoe zit dat nou? Durft hij niet te bellen (zegt m'n vriendin) of heeft hij zich bedacht? Ik zit nu ontzettend in onzekerheid, maar ben te verlegen om erop af te stappen. Ik heb m'n vriendin al gevraagd of ze weer naar hem toe wil gaan om te vragen hoe het nou zit, maar ze vergeet het steeds (zucht). Ik weet dat het schijterig is, maar zo ben ik nou eenmaal :( |
als je elke keer je vriendin op hem afstuurt laat je zelf ook niets van je merken. ga er zelf op af en kom in contact met hem. dat lijkt me niet zo moeilijk als hij in een cafetaria werkt, dan heb je zo wat om over te praten
sucses |
Mm k zou r zelf idd ns ook mee gaan kletsen gewoon. Maar dat ie nog steeds nie gebeld heeft hoéft niet perse negatief te zijn hoor. De 'gemiddelde jongen' bedoelt nml over het algemeen met 'ik bel nog wel' dat ie over 3 weken eens een keer de telefoon pakt :rolleyes: :D
|
Ga eens een snackje eten.
Nouja, of te wel heeft die zomaar gezegd dat hij je ook leuk vond enzo, en je telefoonnr aangepakt, omdat ie misschien zoiets wel vaker te horen heeft gekregen en weet als ie neen zegt, dat ie het moet blijven aanhoren tot dat hij uiteindelijk toch ja zegt. Of te wel is ie een enorm vergeet achtig persoon. Laat me hopen voor je op dat 2de ;) |
stapt op hem af,
en begin gewoon te babbelen en vraag of ie nie is wilt afspreke... dat zou mijn tactiek zijn! :) |
Bedankt voor alle reacties, maar er zijn hier blijkbaar veel meer zelfverzekerde mensen :( Ik ben dus niet zo. Ik ben van mezelf ontzettend onzeker en verlegen.
|
ik ben ook wat een verlegen type...dus een aanspreking zit der nie gauw in...
maar heeft ie misschien msn, das een begin. misschien verwacht hij dat jij als eerste contact zoekt?... just be yourself ;) *beu* -xxx- |
Citaat:
ik ben zelf alleen ook een behoorlijk scheiterd, dus ik zou ook eerst een maand gaan piekeren voordat ik wat zou doen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |