![]() |
Lost #3
Ik vond het zo eng :(
|
Ik ook, maar super gaaf ook :) Echt een goede ep (y)
|
Hey, nu snapt eindelijk iedereen mijn avatar :D
|
Geweldig (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was idd wel heel erg eng :eek: omg... Ik zat steeds op het puntje van mn stoel, met een knoop in mn maag :D Ik had btw helemaal niet opgemerkt dat die man Rutherford heette, en is het echt waar dat de vader van Shannon bij een auto-ongeluk om was gekomen?? Wow... zo koel dat alles verband met elkaar heeft... :cool: Ik zag echt totaal niet aankomen dat die man in the hatch Dezmond was :eek: Pas toen hij weer 'brother' zei had ik het door! Toen keek ik de ep nog een keer met mn broertje, en toen die vent zn mond opendeed had hij t al door! "Oh, dat is die kerel uit dat stadion ja..." Totaal niet geschokt ofzo... Zucht! Morgen alweer! :cool: |
weetje wat ik leuk vind..
Bij het nieuwe examenonderwerp gesch "van kind tot burger" hebben wij het nu over John Locke en Rousseau en die shit. jaa weet ik is al vaker ter sprake gekomen hier ergens, maar dat kan ik ff niet vinden en ik vind t gewoon leuk :) |
hier even iets van al een tijdje terug, maar ik wil wel ns weten of anderen het ook is opgevallen.... :
het kind van Claire. in de ondertiteling zie je de naam Aaron naar voren komen, maar weet iemand anders hier ook dat dat fout is en dat het de naam Erin moet zijn ??! want later vroeg Sun aan haar of ze wist wat die naam betekende, maar Claire zei dat ze het niet wist. waarom zou je willen weten wat de naam Aaron betekent, wat heeft dat te maken met de serie zelf? maar als je gaat kijken naar wat de naam Erin betekent...dan zie je dat dat 'Eiland' is, en dat vind ik dus geen toeval ! :) iemand anders ook opgevallen?! |
Citaat:
|
nee in Amerika heet hij ook Aaron, op al die sites zeggen ze drieduizend keer dat hij Aaron heet. Bovendin is Erin een meisjesnaam geloof ik, Aaron is een jongen :P
heb even op een namensite gekeken: Aaron betekent "Mountain of strength." |
Citaat:
En ook: moeilijk he, een Australisch accent :rolleyes: |
Citaat:
en dat australische accent...dacht juist dat dát de fout aangaf. maar goed, ik ken dus ook websites waarop gesproken wordt over Erin maar goed, het zal wel.. |
Ze vertaalden anders wel het aantal geld dat Hurley had verkeerd. Hij zei of 140 of 114 miljoen dollar, maar toch echt geen 144...
|
Citaat:
|
Aaron betekent ook wel ''de verlichte'' ik kan daar alleen geen logisch verband met lost uithalen, iemand anders wel?
|
Citaat:
In het koreaans hebben namen vaak een betekenis, in het engels ook wel, maar daar is de betekenis niet erg van belang meer (net zoals in het nederlands), ik denk dat Aaron gewoon gekozen is omdat Claire dat een mooie naam vond, niet omdat het iets mooi betekent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gave ep. Ik zat echt te wachten tot Sawyer werd gepakt, en dat einde. Iehl.
|
eerst duurt het 10 episodes voor het luik open is en dan nu schieten ze ook al niet erg op in het gebouw(?) goede serie maar ze mogen van mij soms wel iets meer vaart maken.
Het vlot stuk was echt goed, alhoewel ik michael ondertussen echt irritant begin te vinden. Die others waren wel goed gedaan, kan niet wachten om te zien wat ze gaan doen. |
Ik vind het tempo juist super, enorm spannend, telkens een beetje nieuwe antwoorden en veel nieuwe vragen (y)
Ep van gisteren vond ik ook echt goed :) |
't was weer spannend, maar ik vond het een beetje irritant dat ze dat ene stuk in het luik gingen herhalen, maar dan vanuit Locke/Kate. Schiet niet op zo... maarja.
Sawyer blijft grappig :P en Micheal is irritant ja.... |
Ik las in de gids dat 7 januari een nieuwe serie komt op de tijd van Lost...
|
ja, in amerika beginnen de nieuwe uitzendingen van seizoen 2 pas in januari..dus zal wel ff duren voordat die hier op tv komen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was weer (y)
Alleen vond ik die haai dom... En dxat stuk was veel te Jaws-achtig gefilmd, voorspelbaar... Dat einde :eek: Maar gelukkig leeft Jin nog, ik zat het me de hele tijd af te vragen :( Desmond is wel vaag, ik was er eerst van overtuigd dat het een 'other' was, maar ben er nu niet zo zeker meer van... Hij lijkt zelf ook niks te weten en al helemaal niet van de crash. En hij was in quarantaine, spannend! :cool: |
Citaat:
http://tviv.org/w/images/b/b7/Lost-Dharma_shark.jpg |
Citaat:
|
nou ja ik denk dat je ook moest weten waar je moest kijken, hehe
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, ik zag hem wel in de bunker, maar niet op de haai :s das wel vaag. Hoe komt dat ding nou op een haai? tenzij het een robot was :D maar dan is dat ook weer heel erg vaag. Ik denk inderdaad ook dat 'de rest van de wereld' in quarantaine zou zitten, want desmond vroeg ook hoeveel mensen er ziek waren. Er zat dus een soort ziekte buiten ofzow :confused: daar had Danielle het ook over |
Citaat:
|
En die mensen die Jin hadden vastgebonden, waren dat mensen uit het andere deel van het vliegtuig, die helemaal gek werden, net alsin Lord of the Flies?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow, belangrijke aflevering. Jammer dat het nu voorlopig afgelopen is.
|
Ook al de laatste :(
|
Hoezo we stoppen gewoon even al je favoriete series! :mad:
|
je krijgt nu ineens echt zoveel vragen, en geen antwoorden, en dan stoppen ze gewoon opeens :( waar slaat dat nou weer op...
dat nieuwe programma lijkt me ook weer niets... wanneer begint het eigenlijk weer? of weten ze dat niet zeker? |
Citaat:
|
En in Amerika zijn ook al meerdere stops geweest sinds de eerste aflevering van seizoen 2 begonnen is. 4 weken in oktober/november, en op het moment zitten we weer in een maand niks.
Dat is alleen maar goed, dan worden het tenminste geen afgeraffelde afleveringen. |
Citaat:
natuurlijk duurt het filmen wel lang, maar er zijn nog een paar afleveringen over hoor ;) en ze stoppen op zo'n moment dat je weer allemaal nieuwe vragen krijgt (is ook logisch maja, tis toch irritant). Ok, de afleveringen worden zo wel beter inderdaad... |
Het wordt steeds boeiender (y)
Alleen WTF, ik snap weinig van dat experiment. Niemand is toch zo gek om jarenlang dat knopje in te drukken alleen vanwege zo'n videoboodschap? Als het toch een vooropgezet experiment is, zal de wereld echt niet vergaan, hoor :nono: En hoe komt die Desmond in 1e instantie op dat eiland? En waarom laten die zogenaamde onderzoekers niets meer van zich horen? En hoe komt ie aan al dat eten? En Locke is echt een freak :s Dat meisje dat Sawyer, Micheal en Jin voor de gek hield, was wel tof (y) |
Ik denk dus dat in latere afleveringen uitgelegd wordt ;)
|
Citaat:
btw is t niet logischer: Locke 12 uur knopje drukken, Jack 12 uur knopje indrukken ipv elke 108 minuten om en om... maar mssch vergaat de wereld dan ook... het is al niet pluis als Walt ijsberen en vogels kan 'summonen' door ze in een boek/strip te zien... |
Citaat:
Oke, ik dwaal af :P Citaat:
En: Walt en summonen?! Ik wil t niet weten, want volgens mij is dat een spoiler! |
Citaat:
|
Citaat:
|
het klopt wel, was in die aflevering die over walt/micheal ging. Dat verhaal over hoe Walt en Micheal uiteindelijk met elkaar opgescheept zaten. Een hele tijd geleden, dat wel.
Toen zat Walt z'n huiswerk te maken over een vogel, en vervolgens vloog die kaboem tegen het raam aan. Allemaal van die mysterieuze dingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |