![]() |
ongewenste gevoelens
Hallo,
even in het kort: Ik begin gevoels te krijgen voor mijn beste vriendin. ik haar al 10 jaar en de laatste 4 jaar hebben we een soort gelijk leven en zijn enorm naar elkaar toegetrokken. een echt soulmate dus. Iets wat ik onder geen enkele voorwaarde kwijt wil raken. en daar zit nou net het probleem. ik voel me klote omdat ik het niet durf te vertellen. :( * kortom hoe kom ik van die klote vlinders af * |
Is het niet een beter idee om er gewoon voor te gaan zodat je als het ware soulmate en fuckbuddy kan combineren in één persoon?
|
Ik zou inderdaad eens proberen uit te vogelen of ze iets voor je voelt, en dan meer dan vriendschap. Als dat zo is, zou ik er voor gaan. Vriendschap is een goede basis voor een relatie!
|
Citaat:
overegens heb ik een soort weddenschap, met haar,gewonnen ( of verloren het is maar hoe je het ziet) en nu moet ik haar meenemen op een date :s |
Citaat:
ik sta er echt te dicht op lijkt wel... zie een boel bomen en geen bos meer :( ik weet altijd precies wat haar dwars zit of weet ik veel wat .... alleen op dit gebied laat me extra zintuig het behoorlijk afweten. |
even ivm die weddenschap
wie heeft dat bedacht? |
Het is nooit goed om je gevoelens te onderdrukken,
ga ervoor, volg je gevoel, vertel het haar... Dan weet je tenminste waar je staat. |
Citaat:
en de date is een ideale gelegenheid;) |
dat heb ik ook gehad, het is nu idd. mn vriend. :o
|
Citaat:
Overegens was het erg onwaarschijnlijk dat het nog een keer zou gebeuren. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |