![]() |
The Green Mile
Hij is vanavond op tv.
ik heb er veel goeds over gehoort. Wie heeft hem al gezien, of gaat hem kijken? |
Mja die moet je zeker zien!
Waarom? Dat zie je vanavond wel ;) |
ja ik ben wel benieuwd:p
|
die is echt mooi
|
zo mooi!!
maar wel beetje lang, ik hoop voor je dat ie niet op sbs komt :p Tis zkr de moeite waard!! |
Ik heb hem op dvd!:D te goede film! Ik denk als ik hem vanavond even tegen kom op tv dat ik dan gewoon door moet kijken :P
|
The Green Mile is best een mooie film, maar zo enorm allesoverstrekkend goed ook weer niet.
|
Citaat:
|
Ik heb hem 1x gezien, vond het een mooie film, maar dat was het dan ook wel :o
|
Hmm, al 3 keer gezien. En daar kan nog wel een 4e keer bij :D Echt een topfilm (y)
|
Gezien en een goede film, maar meer dan 1 x hoef ik hem niet te zien, daar is hij me gewoon niet te prikkelend voor
|
gemengde gevoelens hiero:p
' |
Ik vind hem gewoon overrated. Het is een mooie film ja.. maar al die overdreven'hij is echt supergeweldig' reacties vind ik niet bij deze film passen. Maarja dat is ook weer persoonlijk :)
|
Hele tijd terug ook al op tv gezien, een mooie film inderdaad, maar inderdaad geen absoluut meesterwerk. Het is toch meer op emoties spelen dan daadwerkelijk je aan het denken zetten.
|
Ik vond hem behoorlijk tegenvallen, evenals The Shawshank Redemption (ook van Frank Darabont). De film is te sentimenteel, naar mijn mening. Ook komt veel acteerwerk gekunsteld over.
|
Het is al een tijd terug dat ik hem gezien heb, maar ik was er erg negatief over. De film duurt te lang, is ongeloofwaardig, heeft eendimensionale personages, etc. Dan heb ik het nog niet eens over de tranentrekkerij gehad, wat echt tenenkrommend was.
Ik maak me hier niet populair mee gok ik ;) |
Hij is gaaf. Als ik tijd heb ga ik wel kijken. (y)
|
heb 'm al 4x gezien ofzo :o en hij blijft goed, maar nee ga m niet kijken.
|
Goede film.
Ga 'm niet weer kijken vanavond, wel genoeg gezien ondertussen :) |
Maar dan mis ik het Groot Dictee :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar mensen vertel eens wat er zo mooi aan is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |